صندلی شنی یک نفره کودک

bestway 43779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یک نفره کودک

صندلی شنی یک نفره کودک بست وی یک محصول جدید و با کیفیت می باشد که در ابعاد و وزن مناسب می باشد . این محصول با کیفیتی بالا و دوخت مستحکم توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . بدنه این محصول از حنس چرم مصوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف مانند کودکان و نوجوانان می باشد . صنلی شنی یک نفره کودک بست یو دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاه نمایید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به حجم وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خری صندلی شنی یک نفره کودک از تولیدی مبل شنی با تفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی یک نفره کودک

صندلی شنی یک نفره کودک با طراحی بدنه براق یکی از زیبا ترین و شیک ترین صندلی های تولید شده برای استفاده کودکان می باشد که شرکت بست وی آن را با طراحی بسیار عالی و سطح طبی و آرگونومیک تولید کرده است تا کودکان بتوانند احساس راحتی بسیار عالی داشته و ساعت ها بتوانند با نشستن بر روی صندلی شنی به تماشای تلویزیون و ... بپردازند . این محصول ویژگی های منحصر به فردی دارد که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد .

طراحی و تولید صندلی شنی یک نفره کودک

در هنگام خرید صندلی شنی یک نفره کودک بایستی به نکات بسیاری از جمله نوع طراحی و تولید ، خصوصیات و ویژگی ها ، جنس بدنه و محتوای شنی ، نوع نگهداری و ... محصول توجه داشته باشید و با بررسی و اعمال مقایسه میان مدل های دیگر بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید . هر صندلی همچنین بر اساس ابعاد و تحمل وزنی که دارد برای رده سنی خاصی قابل استفاده است . با توجه به این موضوع می توان گفت که صندلی شنی یک نفره کودک مناسب برای کودکان زیر 8 سال می باشد .

برای ساخت صندلی شنی یک نفره کودک از سه لایه استفاده شده است که می توان گفت اغلب صندلی های شنی به همین صورت طراحی می شوند چرا که بهترین حالت برای آن ها بوده و این امکان را به وجود می آورد تا به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید . صندلی شنی یک نفره کودک از پوسته یا رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که محتوای شنی داخل آستری ریخته شده و پوسته نیز بیرونی ترین بخش صندلی شنی یک نفره کودک را تشکیل داده است .

خصوصیات و ویژگی های صندلی شنی یک نفره کودک

از خصوصیات و ویژگی های صندلی شنی یک نفره کودک می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که تنها 5 کیلوگرم است به همین دلیل کودک به سادگی می تواند صندلی شنی را برداشته و آن را حمل کند . محتوای شنی خرد و شن شده در این نوع از صندلی ها باعث شده است که انعطاف پذیری صندلی افزایش یابد . همچنین در ساخت صندلی شنی یک نفره کودک از هیچگونه پایه ای استفاده نشده است . 

جنس بدنه و محتوای صندلی شنی یک نفره کودک

برای ساخت بدنه صندلی شنی یک نفره کودک از پارچه مقاوم و درجه یک چرم مصنوعی استفاده شده است ، چرم های مصنوعی از بهترین زیبا ترین پارچه های موجود در بازار است که به واسطه زیبایی خاص خود در ساخت انواع محصولات مانند کیف و کفش و صنعت مبلمان استفاده می شود . برای ساخت آستری صندلی شنی یک نفره کودک نیز از پارچه مخملی ضخیم استفاده شده است که مقاومت بسیار خوب آن سبب افزایش دوام و کیفیت صندلی شنی شده است . و اما بخش محتوای شنی صندلی شنی یک نفره کودک نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که این محتوا به دلیل خاصیت اسفنجی خود و همچنین سبک بودن سبب شده است تا صندلی نرم و انعطاف پذیر و همچنین سبک و قابل حمل گردد .

مراقبت و نگهداری صندلی شنی یک نفره کودک

صندلی شنی یک نفره کودک مناسب برای مصارف خانگی بوده و شاید حجم بزرگ آن ، مناسب برای استفاده در مسافرت ها نباشد . همچنین به واسطه جنس چرمی که صندلی شنی کودک دارد ، استفاده زیاد از آن در معرض نور خورشید می تواند باعث تضعیف شدن پارچه گردد ، البته به نسبت چرم های طبیعی مقاوم تر خواهد بود . اگر از صندلی شنی در بیرون از خانه مانند حیاط ، تراس و آلاچیق ها استفاده می کنید ، بهتر است از زیرانداز استفاده نمایید تا آسیبی به کف صندلی شنی وارد نشود .

شارژ و تعمیرات صندلی شنی یک نفره کودک

از مزایایی که صندلی های شنی دارند می توان به تعمیرات ساده و بسیار آسان آن ها اشاره کرد . با توجه به دسترسی به تمامی لایه ها و همچنین استفاده از پارچه برای تولید محصولات موجب شده است تا در صورت بروز آسیب و پارگی ها بتوانید با دوخت آن را تعمیر کرده و حتی به کمک فروشگاه تهران اینتکس رویه ، آستری و محتوای شنی را به طور کلی تعویض کنید . همچنین شما می توانید در طول زمان که صندلی شنی افت کرد آن را مجددا شارژ نمایید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...