فیلتر تصفیه اینتکس

intex 59784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه کوچک در نوع C از کوچکترین نوع فیلتر های تصفیه آب بوده که برای پمپ های تصفیه فیلتری کوچک استفاده می شوند. این فیلتر که ساخته شده از جنس کاغذ مجذوب کننده و با کیفیت بوده قادر است تا مقدار 400 لیتر آب را تصفیه نماید. فیلتر تصفیه سایز c مناسب برای استخر های بادی ایزی ست و فریمی INTEX تمیز کردن آب ، 400 لیتر در ساعت ، برند : اینتکس قابل استفاده فقط برای پمپ های تصفیه اینتکس ، شماره تلفن جهت سفارش کالا 02144284597. 

 

 نوع
 C
 قدرت تصفیه
 400 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه
 کاغذ قوی و مجذوب کننده 
 نوع کاربری
 پمپ تصفبه فیلتری بزرگ 
 وزن
 2.9 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 -

 

فیلتر تصفیه اینتکس  یکی از دیگر فیلتر های طراحی شده ی شرکت اینتکس می باشد که به نسبت سایر فیلتر ها کوچک تر است . این فیلتر های برای امور تصفیه برای هر پمپ تصفیه کنی لازم است و عملا پمپ تصفیه کن بدون فیلتر هیچ کارایی نخواهد داشت ، هرچقدر کیفیت فیلتر بالا تر باشد تصفیه بهتری را خواهد داشت . پمپ های تصفیه کنی که شرکت اینتکس تولید کرده است در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ می باشد که با توجه به آن ها فیلتر هایی تیز با اندازه های کوچک C ، متوسط B و بزرگ A طراحی شده اند . این فیلتر که موضوع بحث ما می باشد فیلتر نوع C  یعنی سایز کوچک است و برای استخر های از پیش ساخته ی کوچک تر مناسب است . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ما را در امر خرید فیلتر تصفیه مد نظرتان یاری کنیم .

طراحی ، جنس ، وزن ، کیفیت و قدرت

طراحی این فیلتر با توجه به پمپ تصفیه کن مربوطه به شکل مخروطی است که به صورت لایه لایه می باشد و می تواند با عبور دادن آب در بین لایه های خود به خوبی آب استخر را تصفیه کند . جنس این فیلتر از نوع کاغذی قوی می باشد ، لازم به ذکر است که این جنس یکی از بهترین اجناس برای تولید فیلتر می باشد چرا که قدرت چسبندگی و جذب آلودگی بالایی دارد و اغلب تولید کنندگان پمپ های تصفیه کن ، پمپ ها را با فیلتر های کاغذی طراحی می کنند . این فیلتر می توان به بهترین شکل آلودگی هر آبی را بگیرد و با توجه به طراحی و آرگونومی ساخت بی نظیر خود با عبور جریان آب ، کثافات و نیز کدری آب را گرفته و به آب زلال و شفاف تبدیل کند .وزن این محصول 2.9 کیلوگرم است. این فیلتر حتی توانایی جذب جلبک ها و لجن های آب استخر را نیز دارد و می تواند به راحتی این کار را انجام دهد . به دلیل با کیفیت بودن این فیلتر می توان آن را چندین بار مورد استفاده قرار داد بدون اینکه افت کیفیت پیدا کند . اما به مرور زمان و با استفاده ی مداوم از فیلتر بهتر است اقدام به تعویض آن کنید . این فیلتر توانایی تصفیه 400 لیتر آب را در هر ساعت دارد که می تواند نشان از قدرت بالای آن باشد و با این اوصاف می تواند به راحتی کل آب استخر را ظرف چند ساعت تصفیه کند .

جمع بندی

همانطور که در رابطه با فیلتر تصفیه اینتکس در مطلب بالا گفته شد به کاربرد آن پی بردیم و دیدیم که وجود این فیلتر ها برای هر پمپ تصفیه کن امری است حیاتی و هرچقدر جنس این فیلتر ها مرغوب تر باشد کیفیت تصفیه نیز بالا تر خواهد بود . جنس این فیلتر تصفیه از جنس کاغذی قوی می باشد که قدرت جذبندگی بسیار بالایی دارد و می تواند 400 لیتر را در هر ساعت تصفیه کند ، با این اوصاف می توان گفت کل حجم آب استخر را ظرف چند ساعت پاک و تصفیه کند . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس که از پیش استخر های از پیش ساخته و نیز پمپ های تصفیه کن را برای مشتریان عزیز فراهم کرده بود ، لازم دانست تا این فیلتر های با کیفیت را که برای هر پمپ تصفیه کن استخری ضروری است را در لیست محصولات خود اضافه کند تا شما عزیزان بتوانید به راحتی آن را تهیه کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...