پمپ تصفیه کارتریجی

28671EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب کاتریجی اینتکس از سری پمپ های با کیفیت و قدرتمند برای انواع استخر های پیش ساخته که از قابلیت های بسیار خوبی همچون اتوماتیک بودن بهره می برد. محصولی با قدرت پاک کنندگی بالا که می تواند در هر سری استفاده از این دستگاه 26497 لیتر آب را تصفیه نماید. این پمپ دارای وزن مناسب 14 کیلوگرمی بوده و توسط برق 220 ولت کار خواهد کرد.

پمپ تصفیه کارتریجیپمپی با قدرت بالای تصفیه مناسب برای استخر های بزرگ و حتی کوچک بوده و استفاده و راه اندازی از آن بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد .این پمپ دارای نمایشگر دیجیتالی است . اتوماتیک بودن پمپ نیز یکی دیگر از مزایای این پمپ می باشد . 

 نوع
 کاتریجی
 طول
 35 سانتی متر
 عرض
 55 سانتی متر
 ارتفاع
 17 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 26497 لیتر
 وزن
14 کیلوگرم 
 جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام  استخر های پیش ساخته
 دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
 دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه کارتریجی از سری پمپ های جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . کمپانی اینتکس یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید پمپ های تصفیه کن آب می باشد که سابقه ی زیادی در این زمینه دارد و همواره محصولات با کیفیتی را ارائه داده و نظر مشتریان را نیز به خوبی جلب کرده است. همانطور که می دانید آب استخر ها پس از استفاده ی مداوم ؛ به مرور آلوده و کثیف می شود و امکان وجود میکروب در آن می باشد ، از این رو بایستی هر چند وقت یکبار اب را تعویض کرد . اما با توجه به حجم بالای آب استخر ها ، تعویض آن کاری زمانبر و پر هزینه خواهد بود ، اینجاست که پمپ های تصفیه کن به کمک ما خواهد آمد تا با تصفیه کردن ، آب را از هر گونه آلودگی پاک کند و میکروب ها را از بین ببرد. در این مطلب نیز می خواهیم با شرح بیشتر ویژگی های این محصول شما را در امر خرید پمپ تصفیه آب استخر مد نظرتان یاری کنیم تا با اطلاعات کافی اقدام به این کار کنید. پس همراه ما باشید با نقد و بررسی بیشتر این محصول....

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این محصولات بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که هر چقدر طراحی مهندسی تر باشد کیفیت مطلوبی را نیز از پمپ تصفیه شاهد خواهیم بود . این پمپ تصفیه از طراحی مدرن سه تکه که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد تشکیل شده است . یک تکه ی این دستگاه را پمپ قدرتمند آن تشکیل داده است . وظیفه ی پمپ در این دستگاه ، عملیات مکش آب به داخل مخزن تصفیه می باشد که هرچقدر پمپ قوی تر باشد روند تصفیه سازی نیز سریع تر انجام خواهد شد. قسمت دیگر این دستگاه محفظه ی تصفیه قرار دارد که فیلتر های تصفیه ای درون آن قرار میگیرد که قابلیت تعویض شدن نیز  دارند . تکه ی دیگر آن که متشکل از نمایشگر دیجیتالی است ، بیانگر وضعیت کنونی دستگاه می باشد که با استفاده از کلید های کنترلی می توان سرعت جریان عبوری و ... را نیز کنترل کرد . این پمپ تصفیه دارای تایمر می باشد که با استفاده از این تایمر می توان روند تصفیه شدن را طبق زمانبندی که به ان می دهیم کنترل کنیم . سیم بلند این دستگاه جابجایی آن را برای فواصل دور تر فراهم کرده است . دو درگاه ورودی و خروجی با شلنگ های مخصوص فنری برای جریان آب نیز بر روی این پمپ وجود دارد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این پمپ تصفیه از جنس آلومینیوم می باشد . آلومینیوم از خاصیت ضد زنگ بهره مند است و در مقایسه با فلز های دیگری چون آهن در مقابل اکسایش بسیار مقاوم تر است . از دیگر مزیت های آلومینیوم می توان به وزن کم آن اشاره کرد . وزن کم آلومینیوم باعث شده است که وزن کلی محصول نیز کاهش یابد و جابجایی آن به سهولت امکان پذیر باشد . قسمت هایی چون پایه و کلاهک این پمپ تصفیه ای نیز از جنس پلاستیک فشرده تشکیل شده است.

ابعاد ، وزن و قدرت

این پمپ تصفیه در ابعاد ( طول : 35 سانتی متر ، عرض : 55 سانتی متر و ارتفاع : 17 سانتی متر ) ساخته شده است که با توجه به این ابعاد در میابیم که اندازه ی نسبتا کوچکی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند . وزن کلی این محصول با وجود بدنه ی آلومینیومی و پلاستیکی آن به 14 کیلوگرم می رسد که با این تفاسیر میبینیم که وزن بالایی ندارد و جابجایی آن بسیار راحت خواهد بود . این پمپ تصفیه کارتریجی قادر است 26497 لیتر را در هر ساعت تصفیه کند که بیانگر قدرت بالای این پمپ می باشد .

جمع بندی

پمپ تصفیه کارتریجی از سری پمپ های جدید شرکت intex می باشد که در همان ابتدا استقبال خوبی از آن شد و نام خود را جز پرفروش ترین پمپ های تصفیه ای کارتریجی قرار داد . طراحی این دستگاه بسیار مدرن و مهندسی می باشد که به بهترین شکل و با کیفیتی بالا روند تصفیه را انجام میدهد . این پمپ تصفیه قادر است 56497 لیتر آب را در هر ساعت تصفیه کند که قدرت بالای پمپ را نشان می دهد . جنس بدنه ی آن از آلومینیوم و پلاستیک فشرده ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه دارد ، از وزن کمی نیز برخوردار است . وزن کلی آن به 14 کیلوگرم می رسد که به نسبت دیگر پمپ تصفیه های کارتریجی مشابه از وزن کمتری برخوردار است و جابجایی آن نیز به مراتب راحت تر است. از آنجا که فروشگاه اینترنتی اینتکس که استخر های پیش ساخته را برای مشتریان فراهم کرده بود لازم دانست این محصول با کیفیت و کاربردی را نیز در لیست محصولات خود اضافه کند تا شما عزیزان این پمپ تصفیه قدرتمند را با بالاترین کیفیت و قیمیتی مقرون به صرفه خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...