پمپ تصفیه با سیستم آب شور 120 ولتی

28663EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب کاتریجی با دارای بودن سیستم تنظیم آب شور یکی دیگر از پمپ های تصفیه آب شرکت اینتکس که از قابلیت های بسیار خوب بهره می برد. این محصول توان تصفیه آب تا ظرفیت 56781 لیتر را داشته و مناسب استخر های پیش ساخته متوسط و همچنین بزرگ می باشد. محصولی با وزن مناسب که می توان به راحتی در هر مکانی حمل نمود. این پمپ می تواند به خوبی آب دریاچه ها را نیز تصفیه نماید.

پمپ تصفیه با سیستم آب شور پمپی دارای دو لوله ی ورودی و خروجی می باشد که با استفاده از آن عمل تصفیه انجام می شود . این پمپ دارای قدرت زیاد و همچنین ظرفیت تصفیه بالا است که مناسب برای استخر هایی با اندازه های بزرگ و متوسط می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 نوع
 کاتریجی
 طول
 30 سانتی متر
 عرض
 40 سانتی متر
 ارتفاع
 33 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 56781 لیتر
 وزن
10 کیلوگرم 
 جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
120 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته بزرگ
  دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
  دارای گارانتی
  دارای سیستم تنظیم شوری آب
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه با سیستم آب شور 120 ولتی از سری دیگر پمپ های تصفیه کن شرکت اینتکس می باشد که به نسبت طراحی مدرن آن و نیز کارایی بهتر ، از محبوبیت خاصی برخوردار شده است . این دستگاه با برق 120 ولت هم کار می کند و توانایی تصفیه ی آب های شور را نیز دارد . از این رو می توان به رونو تصقیه سازی قدرتمند آن پی برد . با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان آب دریاچه ها را نیز تصویه و قابل استفاده در استخر های شخصی و از پیش ساخته کرد . همچنین وجود این دستگاه ها برای استخر ها امری حیاتی است ، چرا که عوض کردن آب استخر ها با توجه به حجمی که دارد کاری بسیار زمان بر و غیر غقلانی خواهد بود . در ادامه ی این نقد و بررسی قصد داریم  ویژگی های بیشتر این پمپ تصفیه آب را بیان کرده و شما را در امر خرید پمپ تصفیه آب استخر راهنمایی کنیم . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این پمپ تصفیه کن بسیار مهندسی و مدرن است که حتی توانایی تصفیه کردن آب های شور را نیز دارد. در این دستگاه یک پمپ قدرتمند برای مکش آب به داخل مخزن تصفیه کن وجود دارد . مخزن تصفیه کن این دستگاه نیز متصل به پمپ است و جدا نمی باشد . یک لوله ی مقاوم از جنس پلاستیک فشرده اتصال بین این دو تکه را برقرار کرده است . بر روی مخزن ، کلید های روشن و خاموش و دیگر کلید های کنترلی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها دستگاه را کنترل کرد . لوله های ورودی و خروجی این پمپ تصفیه کن از خاصیت فنری برخوردار هستند که در برابر فشار بسیار مقاوم است . همچنین لوله ها به طور کامل آب بندی شده اند و هیچ نشتی ای در هنگام استفاده از آن وجود ندارد.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این پمپ تصفیه کن از جنس آلومینوم می باشد . همانطور که می دانید آلومینوم یکی از فلزات مقاوم در برابر فشار و ضربه است و طول عمر بالایی دارد . از دیگر مزیت آلومینیوم وزن بسیار کم آن است . وزن کم بدنه باعث شده است که وزن کلی دستگاه نیز به مراتب پایین آمده و جاجایی آن به راحتی امکان پذیر باشد. قسمت کف و پایه ی آن نیز از جنس پلاستیک فشرده می باشد که بسیار مقاوم است و از زنگ زدن پمپ تصفیه به خوبی جلوگیری می کند . لوله های ورودی و خروجی آب به داخل دستگاه هم از جنس پلاستیک مقاوم می باشد که خاصیت فنری دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این پمپ تصفیه ی آب استخر (طول : 30 سانتی متر ، عرض : 40 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که با این ابعاد به حجم کم آن پی می بریم . وزن کلی این محصول با بدنه ی آلومینیومی و نیز کف پلاستیکی به 10 کیلوگرم می رسد که در مقایسه با دیگر پمپ های تصفیه کن از وزن بسیار پایینی برخوردار است و کار جابجایی را به آسانی امکان پذیر کرده است. ظرفیت تصفیه ی آب این پمپ 56781 لیتر است که نشان از قدرتمند بودن این دستگاه می باشد . این دستگاه برای استخر های از پیش ساخته ی متوسط و نسبتا بزرگ طراحی شده است.

جمع بندی 

با توجه به مطالبی که در بالا در رابطه با پمپ تصفیه با سیستم آب شور 120 ولتی گفته شد به کاربردی بودن این دستگاه در امور تصفیه ی آب استخر ها و نیز آب شور دریاچه ها پی بردیم و دیدیم که بودن این دستگاه در هر استخری امری است حیاتی ، بنابراین فروشگاه اینترنتی اینتکس که انواع استخر های از پیش ساخته را ارائه کرده است ، این پمپ های تصفیه آب را با بالاترین کیفیت که دارای گارانتی نیز می باشد ، در دسترس قرار داده تا شما عزیزان خرید مطمعن خود را از این فروشگاه انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...