فیلتر تصفیه اینتکس B

intex 59786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه متوسط نوع B از دیگر فیلتر های مخصوص پمپ های تصفیه آب متوسط بوده که ساخته شده از جنس کاغذ با کیفیت و جذب کننده می باشد. این فیلتر دارای قدرت تصفیه آب 500 لیتری بوده که از وزن بسیار مناسبی بهره می برد. محصولی ساخته شده در شرکت اینتکس برای انواع استخر های متوسط و کوچک.

فیلتر تصفیه سایز B جهت استفاده پمپ های تصفیه کوچک و استخر های ایزی ست ، و فریمی ، فیلتر تصفیه B در داخل محفظه پمپ تصفیه قرار گرفته و در هر ساعت حدود 500 لیتر آب را کاملا" تمیز و تصفیه میکند از این فیلتر فقط در پمپ های اینتکس میتوان استفاده کرد و کاربرد دیگری ندارد.

 

 نوع
 B
 قدرت تصفیه
 500 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه
 کاغذ قوی و مجذوب کننده 
 نوع کاربری
 پمپ تصفبه فیلتری متوسط
 وزن
 3.2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 -

فیلتر تصفیه اینتکس B از سری متوسط فیلتر های کاغذی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است . فیلتر های تصفیه کن همانگونه که از اسم آن ها پیداست برای تصفیه کردن آب استفاده می شوند . به گونه ای که این فیلتر ها داخل دستگاه پمپ تصفیه قرار می گیرند و روند تصفیه سازی را انجام میدهند ، وحود این فیلتر ها برای هر پمپی امری است ضروری و هر چقدر کیفیت فیلتر بالا باشد تصفیه به خوبی انجام میگیرد . این فیلتر ها برای تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار میگیرد و با قدرت بسیار بالایی که دارد میتواند به راحتی آب کدر و آلوده را به آب سالم و شفاف تبدیل کند . در ادامه ی این متن قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این نوع فیلتر ، ویژگی های آن را بیان کنیم تا شما عزیزان با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید فیلتر تصفیه مد نظرتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید. 

ابعاد ، وزن ، جنس ، کیفیت و قدرت

این فیلتر ها به نسبت پمپ های تصفیه کن طراحی و تولید شده اند . پمپ ها در اندازه های کوچک ، متوسط و بزرگ می باشند که با توجه به آن ها این فیلتر ها نیز در ابعاد کوچک C ، متوسط B و بزرگ A  ارائه شده اند . این فیلتر از نوع B یعنی متوسط می باشد و برای استخر های معمولی بسیار کاربردی است . وزن این فیلتر 3.2 کیلوگرم می باشد که با توجه به وزن آن در میابیم که می تواند حجم زیادی از آب را تصفیه کند . جنس این فیلتر ها از کاغذ بسیار قوی می باشد که خاصیت مجذوب کننده ی بالایی را دارد و به راحتی می تواند جلبک ها و لجن های داخل استخر را نیز رفع کند . همانطور که در توضیحات قبل گفتیم فیلتر های در مقایسه با دیگر فیلتر ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و اکثر تولید کنندگان پمپ تصفیه نیز پمپ های خود را از نوع فیلتر دار کاغذی تولید میکنند چرا که انتظارات افراد را در تصفیه کردن به خوبی بر آورده می کند .این فیلتر کاغذی مخروطی شکل قادر است 500 لیتر را در هر ساعت تصفیه کند . این اعداد و ارقان نشان از قدرت بسیار بالای این محصول دارد و می تواند به راحتی در طول چند ساعت کل حجم آب استخر را به بهترین شکل تصفیه کند . این فیلتر ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند می توانند چندین بار مورد استفاده قرار گیرند.

راه اندازی

راه اندازی و جا گذاری این فیلتر ها با توجه به طراحی ساده ی پمپ های تصفیه کن فیلتر دار به سهولت امکان پذیر است . با باز کردن درب مخزن می توان به راحتی این فیلتر ها را تعویض کرد . تعویض این فیلتر ها پس از چندین بار استفاده مداوم امری است ضروری چرا که پس از چندین بار استفاده ، فیلتر ها کیفیت قبل را نخواهند داشت و به مرور  می بایست آن را دور انداخت .

جمع بندی

همان گونه که در مطلب در مورد فیلتر تصفیه اینتکس B گفته شد می بینیم که این فیلتر از نوع متوسط می باشد و برای پمپ های تصفیه کن با مخزن متوسط طراحی شده است . وجود این فیلتر ها برای هر پمپی ضروری است . هرچقدر کیفیت فیلتر بالا باشد ، تصفیه ی مطلوب تری را خواهیم داشت . این فیلتر کاغذی است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و می تواند به راحتی کثیف ترین و کدر ترین اب ها را به آب زلال و شفاف تبدیل کند . قدرت آن 500 لیتر در ساعت است که این حجم از تصفیه می تواند نشان از قدرت بالای این نوع فیلتر ها باشد . شرکت intex که پیش تر پمپ های تصفیه کن آب استخر را برای استخر های پیش ساخته و نیز بتنی ارائه کرده بود ، لازم دانست تا این فیلتر های با کیفیت را نیز به فروشگاه خود اضافه کند تا شما عزیزان این محصول با کیفیت را ارزان تر و راحت خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید  .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...