پمپ تصفیه فیلتری بزرگ

intex 28604

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتری A بزرگ پمپی مناسب برای استخر های پیش ساخته کوچک و متوسط اینتکس که می تواند به خوبی هر نوع آبی را تصفیه نماید. این پمپ تصفیه وزن بسیار مناسب 3 کیلوگرمی داشته که می تواند به راحتی در هر مکانی جا به جا شود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کالا قابلیت تنظیم خودکار قدرت تصفیه آب می باشد.

پمپ تصفیه فیلتری بزرگ استخر های پیش ساخته از با کیفیت ترین پمپ های تصفیه برای استخر های متوسط که ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده مقاوم می باشد. این پمپ تصفیه دارای فیلتر های کاغذی با کیفیت بوده که از قابلیت چند بار مصرف بودن بهره می برد. پمپی که با داشتن دو دریچه بزرگ برای ورود و خروج آب می تواند به خوبی آب را جا به جا کند.

نوع
 فیلتری
 ظرفیت تصفیه
 3785 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی 
 220 ولت
 نوع فیلتر
 فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن
 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری
 دارد
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

 

پمپ تصفیه فیلتری بزرگ از سری پمپ های تصفیه ای فیلتری یک تکه می باشد که در مقایسه با دیگر پمپ های فیلتری یک تکه از ابعاد بزرگ تری برخوردار است و قدرت بیشتری نیز در تصفیه کردن دارد. این محصول تولید شده ی شرکت اینتکس می باشد . اینتکس یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه ی تولید پمپ های تصفیه ی آب استخر فعالیت دارد و همواره محصولات با کیفیتی را عرضه کرده است . وجود پمپ تصفیه در هر استخری امری است حیاتی ، چرا که به مرور و با استفاده ی مداوم از آب استخر ، آلودگی آب بیشتر شده و امکان وجود میکروب نیز در آن زیاد می شود . از این رو لازم است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما همانطور که می دانید استخر حجم زیادی از آب را مصرف میکند و عملا روند تعویض آب کاری زمانبر است که علاوه بر هدر رفتن زمان ، باعث هدر رفتن آب نیز می شود . اینجاست که پمپ های تصفیه کن به کمک ما می آیند و می توانند با هزینه ی کمتر ، در زمان کم روند پاک سازی آب را بدون هدر رفتن قطره ای انجام میدهد . با این اوضاف میبینیم که این دستگاه برای هر استخری لازم است . در ادامه ی این نقد و بررسی قصد داریم با شرح ویژگی های بیشتر این محصول شما را در امر خرید پمپ تصفیه راهنمایی می کنیم تا با اطلاعات بیشتر محصول مد نظرتان را انتخاب کنید . پس در ادامه هماه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این دستگاه ها از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه شود ، چرا که هرچقدر طراحی این پمپ های تصفیه کن مهندسی تر باشد کیفیت مطلوب تری را نیز می توان از آن انتظار داشت . طراحی این پمپ تصفیه ای به صورت یک تکه می باشد که از فیلتر های تصفیه کن برای تصفیه کردن استفاده می کند . این پمپ تصفیه به صورت مخروطی شکل است که در بالای آن دربی تعبیه شده است که می توان با باز کردن آن به داخل مخزن راه پیدا کرد و اقدام به تعویض فیلتر کرد . فیلتر هایی که در این پمپ تصفیه استفاده می شود از نوع کاغذی یک تکه سایز بزرگ می باشد ، این فیلتر های کاغذی بسیار با کیفیت بوده و قابلیت چند بار مصرف دارد .  از ویژگی های خوب این دستگاه که می توان به آن اشاره کرد ، قابلیت تنظیم شدن به صورت خودکار می باشد ، بدین ترتیب میتوان آن را به صورت اتوماتیک تنظیم و کنترل کرد. دو لوله برای ورود و خروج آب بر روی این پمپ وجود دارد که از طریق لوله ی ورودی ، آّب با کمک پمپ به داخل مخزن رفته و پس از تصفیه از طریق لوله ی خروجی به بیرون انتقال داده می شود .

جنس بدنه

جنس بدنه و دیواره های کناری این پمپ تصفیه از جنس آلومینیوم تقویت شده می باشد که خاصیت ضد زنگ دارد . جنس آلومینیومی این پمپ علاوه بر مقاومتی که در برابر فشار و ضربه دارد از وزن کمتری نیز برخوردار است . از این رو وزن کم آلومینیوم باعث شده وزن کل محصول نیز به صورت چشم گیری پایین بیاید. جنس کلاهک یا همان درب مخزن این پمپ نیز از جنس پلاستیک فشرده مرغوب می باشد که این تکه نیز بسیار مقاوم است و در برابر ضربه تحمل بالایی دارد.

وزن و قدرت

ابعاد این پمپ تصفیه ی فیلتری از دیگر پمپ های تصفیه فیلتری مخروطی شکل یک تکه بزرگ تر است اما در مقایسه با دیگر پمپ های تصفیه کن شنی یا کارتریجی از ابعاد کوچکتری برخوردار است . وزن این محصول با جود بدنه ی آلومینیومی و نیز پلاستیکی آن بسیار پایین است و به 3 کیلوگرم می رسد . بنابراین جابجایی آن نیز بسیار راحت بوده و به سهولت می توان آن را حمل کرد . این پمپ تصفیه کن قادر است 3785 لیتر را در هر ساعت تصفیه کند که در مقایسه با پمپ تصفیه ی سایز کوچکترش ، حجم بیشتری را تصفیه می کند از این رو بسیار مناسب استخر های از پیش ساخته و بتنی می باشد.

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این پمپ تصفیه کار دشواری نیست و به راحتی قابل استفاده می باشد . بدین ترتیب که ابتدا دستگاه را به برق شهری وصل کرده و آن را روشن کنید سپس لوله ی مربوط به ورودی آب به داخل پمپ را در استخر قرار دهید و پمپ را روشن کنید . شما می توانید این فرایند را به صورت خودکار نیز تنظیم کنید تا خود دستگاه به صورت اتوماتیک این کار را انجام دهد . بهتر است در حفظ این محصولات کوشا باشید و آن را مرتبا سرویس کنید تا عمر طولانی تری از ان انتظار داشته باشید . پس از جندین بار استفاده از فیلتر بهتر است نسبت به تعویض ان اقدام کنید تا تصفیه سازی با کیفیت تری را شاهد باشید . تعویض فیلتر های کاغذی این پمپ به سهولت با باز کردن درب پلاستیکی مخزن امکان پذیر خواهد بود.

جمع بندی

با صحبت هایی که در مطالب بالا گفته شد به کاربردی بودن پمپ تصفیه فیلتری بزرگ پی بردیم و دیدیم که وجود پمپ های تصفیه کن برای هر استخری ضروری است چرا که استفاده از آن باعث صرفه جویی در هزینه ، زمان و آب می شود . از این رو شرکت intex که پیش تر استخر های از پیش ساخته را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده بود ، لازم دانست که این پمپ های تصفیه کن آب استخر را نیز به فروشگاه خود اضافه کند تا شما عزیزان این محصولات بی نظیر را با کیفیت بالا و قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...