فیلتر تصفیه اینتکس A

intex 59785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه مخصوص پمپ های تصفیه آب بزرگ که نوع A که بزرگترین نوع فیلتر ها نیز محسوب می شود. محصولی که ساخته شده از کاغذ های بسیار با کیفیت و با قابلیت جذب کنندگی بالا که تنها برای پاک سازی آب انواع استخر ها کاربرد دارد. این فیلتر در واقع قدرت تصفیه 700 لیتر در ساعت را دارا بوده و از گارانتی بهره مند است.

فیلتر تصفیه سایز A جهت استفاده پمپ های تصفیه بزرگ و استخر های ایزی ست ، و فریمی ، فیلتر تصفیه A در داخل محفظه پمپ تصفیه قرار گرفته و در هر ساعت حدود 700 لیتر آب را کاملا" تمیز و تصفیه میکند از این فیلتر فقط در پمپ های اینتکس میتوان استفاده کرد و کاربرد دیگری ندارد.

 نوع
 A
 قدرت تصفیه
 700 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه
 کاغذ قوی و مجذوب کننده 
 نوع کاربری
 پمپ تصفبه فیلتری بزرگ 
 وزن
 3.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 -

فیلتر تصفیه اینتکس A یکی دیگر از فیلتر های پمپ تصفیه می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است  . فیلتر نوع A  به مراتب بزرگ تر از فیلتر های نوع B و C می باشد .پمپ های تصفیه کن که آن ها نیز توسط همین کمپانی ساخته شده اند یکی از این سه نوع فیلتر ها را با توجه به ابعاد خود استفاده می کنند. پمپ های تصفیه کن که از فیلتر نوع A استفاده می کنند به مراتب ظرفیت و قدرت بیشتری برای تصفیه کردن آب دارند و اصولا توسط استخر های بزرگ تر مورد استفاده قرار میگیرند . کار این فیلتر ها در پمپ های تصفیه آب ،  تبدیل آب کدر شده و آلوده ی استخر ها که به مرور زمان و با استفاده ی مداوم دچار کثیفی شده اند ، به آب زلال و تمیز می باشد . این فیلتر ها بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و میتوانند چندین بار مورد استفاده قرار بگیرند . در ادامه ی این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصولات قصد داریم  ویژگی های دیگر ، از جمله جنس و کیفیت و سایر مزیت ها را در قالب متن بیان کنیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید فیلتر تصفیه آب مد نظرتان بکنید . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید .

طراحی ، جنس ، قدرت و وزن

طراحی این فیلتر به صورت مهندسی می باشد که به راحتی با عبور اب از خود می تواند روند تصفیه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد . جنس آن کاغذی است و می تواند به خوبی و با قابلیت جذب کنندگی بالا ، آلودگی ها را بزداید و در آخر آبی زلال و صاف را برایتان به ارمغان  بیاورد  . همانطور که گفته شد کیفیت این فیلتر با توجه به آرگونومی ساخت و نیز جنس کاغذی با قدرت جذب بالا بیانگر مرغوب بودن مواد اولیه ی فیلتر و نیز کارایی بالای آن باشد . بسیاری از تولید کنندگان پمپ های تصفیه ، دستگاه هایی که از فیلتر های کاغذی استفاده می کنند را تولید می کنند چرا که به خوبی می تواند انتظارات استفاده کنندگان را بر آورده کند. وزن کلی این فیلتر 3.3 کیلوگرم می باشد که با ابعاد بزرگش می تواند حجم بیشتری از آب را تصفیه کند . این فیلتر قادر است 700 لیتر آب کثیف شده ی استخر را در هر ساعت به آب شفاف و تمیز تبدیل کند که این اعداد و ارقام نشان از قدرت بالای این فیلتر دارد . این محصول دارای گارانتی نیز می باشد .

جمع بندی

همانطور که گفته شد استخر های از پیش ساخته و نیز استخر های سنتی و بتنی به مرور زمان ، با استفاده ی مداوم آلوده شده و امکان تیره شدن و نیز رشد جلبک ها و لجن در آن نیز زیاد می شود بنابراین نیاز است که آب آن عوض شود . اما تعویض آب استخر های بزرگ کاری عملا دشوار و پرهزینه خواهدبود . چرا که حجم آب زیاد بوده و نیز تعویض مدام ، باعث هدر رفتن آب می شود . از این رو پمپ های تصفیه به کمک ما می آیند ، اما این پمپ های تصفیه با استفاده از فیلتر روند پاک سازی و تصفیه را انجام می دهند ، از این رو انتخاب یک فیلتر مناسب و با کیفیت از نکات مهم و حائز اهمیت است . از آن جا که شرکت intex استخر های از پیش ساخته و نیز پمپ های تصفیه را به عموم ارائه کرده است ، لازم دانسته تا این فیلتر های با کیفیت و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد . از این رو این فیلتر ها را در اندازه های کوچک C ، متوسط B و بزرگ A با قیمتی ارزان تر در فروشگاه اینترنتی اینتکس اضافه کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...