فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی

bestway 58093-17

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی یکی از نمونه فیلتر های تصفیه آب نوع 1 شرکت بست وی می باشد که برای پمپ های تصفیه آب فیلتری خود طراحی کرده است تا در صورت نیاز به تعویض فیلتر بتوانید با تهیه فیلتر های مجزا ، اقدام به تعویض فیلتر کنید . این فیلتر همانطور که اشاره شد از نوع فیلتر شماره 1 می باشد که بایستی با در نظر داشتن نوع پمپ تصفیه آب استخر ، آن را تهیه کنید . ابعاد این محصول ذکر شده است که برابر با ارتفاع 18 سانتی متری و عرض 16 سانتی متری طراحی شده است که بایستی با در نظر داشتن این ابعاد و مخزنی که پمپ تصفیه آب شما دارد ، آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید . پمپ های تصفیه آب برند بست وی کاملا مشخص است که از چه نوع فیلتری استفاده میکند و شما نیز می توانید به راحتی فیلتر آن را تهیه کنید . این نوع از فیلتر ها به فیلتر های کاغذی معروف هستند که می تواند با قدرت جذب بسیار خوب خود ، هر نوع کثیفی ها به خصوص کثیفی های معلق بر روی آب را به خود جذب کند و در نهایت آب تمیز را به استخر باز گرداند . برای طولانی تر شدن عمر فیلتر شما می توانید هر چند وقت یکبار فیلتر را خارج کرده و آن را زیر آب بگیرید و بشویید تا کثیفی ها و رسوبات پاک شود تا کیفیت فیلتر باز هم بیشتر و بیشتر شود . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فیلتر پمپ تصفیه آب بست وی خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی از بهترین فیلتر های طراحی شده در بازار می باشد که برند بست وی آن را با بهترین تکنولوژی تولید کرده است تا بتواند به یک فیلتر عالی برای تصفیه آب استخر تبدیل شود . وجود پمپ های تصفیه آب برای هر استخری لازم بوده به خصوص که اگر قصد دارید از آن استخر به عنوان استخر ویلایی و شخصی استفاده کنید ، لذا به مرور زمان آب کثیف شده و می تواند سبب افزایش میکروب ها و باکتری ها شود ، از این رو بایستی با در نظر داشتن اینکه برخی از استخر ها حجم بسیار زیادی آب را در درون خود جای می دهند ، برای جلوگیری از هدر رفتن مقدار زیاد آب ، بایستی از پمپ های تصفیه آب استخر استفاده شود . 

این در حالی است که پمپ های تصفیه آب نیز برای تصفیه کردن نیاز به فیلتر دارند ، چه بسا کار اصلی را فیلتر ها انجام می دهند و با توجه به عبور آب از میان این فیلتر هاست که آب تمیز شده و به گونه ای صاف و زلال می شود . از این رو بایستی در تهیه فیلتر تصفیه به این نکات مهم توجه کامل داشته باشید . این در حالی است که هر یک از این پمپ های تصفیه آب از نوع خاصی از فیلتر ها برای اینکار استفاده می کنند که بایستی حتما آن را در نظر داشته باشید . 

به طور کلی پمپ های تصفیه آب به چند دسته پمپ تصفیه آب شنی ، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب نمکی و کارتریجی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های مختلف و قدرت های متفاوتی را نیز دارند . یکی از این پمپ های تصفیه قوی و قدرتمند که در کنار بسیاری از استخر های پیش ساخته نیز قرار می گیرد ، پمپ های تصفیه آب فیلتری می باشد که با استفاده از فیلتر های کاغذی تصفیه را انجام می دهند . 

فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی نیز در واقع یک نوع فیلتر کاغذی می باشد که شکل استوانه ای دارد . این فیلتر ها مناسب برای پمپ های تصفیه آب شرکت بست وی هستند که ساختار فیلتری دارند . از این رو شما می توانید در صورت کثیف شدن فیلتر قبلی پمپ تصفیه اب بست وی خود ، با توجه به نوع و سایز فیلتر پمپ تصفیه ، فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی و یا سایر فیلتر ها را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کرده و آن را تعویض کنید . 

توجه داشته باشید که ساختار لایه لایه فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی باعث شده است تا قدرت جذب این فیلتر بسیار زیاد باشد و به خوبی بتواند کثیفی های بسیار زیاد آب را نیز تمیز کند . از این رو یکی از محبوب ترین پمپ های تصفیه نیز برای تصفیه کردن استخر های پیش ساخته بزرگ و سایز متوسط این مدل ها می باشد . توجه داشته باشید که این پمپ ها نیز از نظر مخزن سایز های مختلف دارند که بر همین اساس ممکن است از فیلتر های سایز کوچک و یا بزرگ استفاده شود .

لازم به ذکر است که فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی طول عمر مفیدی داشته و می تواند چندین بار استخر را تصفیه کند ، چه بسا شما می توانید پس از چند بار تصفیه کردن آب استخر ، فیلتر را خارج کرده و آن را بشویید ، سپس دوباره داخل مخزن پمپ تصفیه قرار دهید و از ان استفاده نمایید . برای اینکه بتوانید فیلتر مناسب خود را انتخاب کنید می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس گرفته و مشاوره بگیرید .

  • فیلتر تصفیه نوع I پمپ تصفیه آب بست وی
  • نوع فیلتر : کاغذی نوع 1
  • ابعاد: 16 * 18 سانتی متر
  • قدرت فیلتر: 1249 لیتر در ساعت
  • وزن: 110 گرم
  • شامل پک دو عددی فیلتر
  • نصب بر روی پمپ های تصفیه آب 220-240 ولت
  • قابل استفاده در پمپ های تصفیه آب شرکت بست وی
  • کد محصول: bestway 58093-17

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...