مبل بادی انگری برد کودک

bestway 96106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی انگری برد کودک

مبل بادی انگری برد کودک یکی از جدیدترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از طراحی و رنگ شیک و کودک پسندانه ای بهره مند است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که رویه آن بسیار نرم و لطیف می باشد. مواج بودن سطح نشیمنگاه و داشتن تکیه گاه مخصوص دست و کمر به صورت مشترک نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا برای استفاده راحت فرزندان شما خواهد بود. محصولی که توسط پمپ های باد دستی کوچک نیز قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن بسیار کم به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی انگری برد کودک

مبل بادی انگری برد کودک

مبل بادی کودک در طرح انگری برد از سری مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان می باشد. محصولی زیبا با طراحی کودک پسندانه که علاوه بر داشتن رنگبندی شاد از ویژگی هایی مانند سبک و کم حجم بودن نیز بهره می برد. مبل های بادی کودک تنوع های زیادی در طراحی بدنه و رنگبندی دارند که این مسئله باعث شده تا بازه انتخاب فرزندان شما را برای خرید یک مبل مناسب افزایش دهد. این کالا نیز از جدید ترین مدل های مبل کودک محسوب شده که در ادامه به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این مبل بادی همانند دیگر مبل های بادی تولید شده بوده و از یک نشیمنگاه و تکیه گاه بهره می برد. این محصول نشیمنگاهی نرم و مواج داشته که هنگام نشستن فرزندانتان روی آن احساس راحتی بسیاری خواهند کرد. نشیمنگاهی که بر روی خود یک تکیه گاه با حالت مجزا اما متصل به بدنه داشته که توسط دریچه باد جداگانه راه اندازی می شود. این تکیه گاه به خوبی اعضای کمر مصرف کننده را در بر می گیرد تا فشاری روی بدن نباشد. این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده تا جایی برای قرار دادن دست ها نیز داشته باشد. 

جنس بدنه

مبل بادی انگری برد کودک بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم داشته که از دوام و مقاومت خوبی در برابر  برخورد آب یا نور و حرارت آفتاب در صورت استفاده کردن در فضای باز خواهد داشت. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل به راحتی جمع و باز می شود و در هر محلی قابل جای دادن خواهد بود. این جنس بدنه از نوع ساده ترین جنس های بدنه استفاده شده در مبل های بادی که نمی توان انتظار زیادی از آن داشت، پس بهتر است فشار زیادی روی آن نبوده و از هر گونه اشیایی که احتمال آسیب زدن به آن است دور نگه داشته شود. البته این نوع مبل ها قابلیت تعمیر تضمینی توسط شرکت اینتکس دارند.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل معادل (طول: 76 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 50 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای سنین 3 تا 8 را فراهم می سازد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالای تکیه گاه می باشد. ارتفاع خود نشیمنگاه تا سطح زمین حدود 20 سانتی متر بوده تا هنگام نشستن کودکان در این مبل پا هایشان به رسیده تا هیچگونه احساس ناراحتی نداشته باشند. اما تحمل وزن این مبل با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود به 60 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی قابل قبول برای این کالا می باشد. علاوه بر این وزن بسته بندی این محصول هم 660 گرم بوده که به مراتب وزن خود مبل کمتر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست ابتدا محل مناسب برای آن پیدا کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت کنید که این مبل را بیش از حد باد نکنید زیرا اگر بیشتر از حد استاندارد حالت سفت به خود بگیرد به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. گفتنی است که می توان برای راه اندازی این مبل بادی از انواع پمپ های باد بخصوص پمپ های باد دستی کوچک استفاده کرد. بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این کالا جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی آن می باشد.

جمع بندی

مبل بادی کودک در طرح انگری برد یکی از جذاب ترین مبل های بادی سنین کودکان بوده که دارای ویژگی هایی همچون طراحی مناسب و وزن کم می باشد. این محصول می تواند گزینه خوبی برای استفاده فرزندانتان در هر مکانی بخصوص مسافرت ها نیز باشد. کالایی که دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده و از 48 ساعت مهلت تست برخوردار می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 660 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه کمر و دست مشترک
مناسب سنین 3 تا 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...