مبل بادی بچه گانه اینتکس

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بچه گانه اینتکس

مبل بادی بچه گانه یک نفره کودک با طرح جدید فیل. مبلی با قابلیت حمل و نقل آسان برای سنین زیر 8 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. این مبل دارای ارگونومی مناسبی برای فرزندان شما بوده از ظاهر کودک پسندی برخوردار است .تحمل وزن این مبل بادی معادل ۶۰ کیلوگرم را به ارمغان می آورد.

مبل بادی بچه گانه اینتکس محصول قدیمی شرکت اینتکس در سه طرح مختلف فیل ، خرسی ، و اسب آبی ، با رنگ بندی شاد و زیبا ، با بدنه پی وی سی ، و سه محفظه باد جداگانه ، بهترین وسیله برای بچه ها در منزل جهت بازی و سرگرمی.

مبل بادی بچه گانه یا صندلی بادی بچه گانه محصولی بسیار کارآمد و فوق العاده می باشد که می تواند در شرایط متنوعی نیاز های شما را بر طرف کند. برخی از این مبل ها برای بزرگسالان و برخی نیز برای کودکان مناسب هستند، مبل بادی طرح فیل نیز از دسته محصولاتی است که برای استفاده کودکان ساخته شده است، از این رو می توان آن را برای بازی یا استفاده کودکان در اتاقشان به کار گفت. این محصول در کنار ظاهر و طراحی بسیار زیبایی که دارد کیفیت فوق العاده بالایی نیز داشته و در طولانی مدت نیز می تواند همراه خوبی برای کودکتان باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد این مبل بادی در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی 

طراحی بدنه مبل طرح فیل همانند سایر مبل های بادی و از حالت مکعبی با گوشه های گرد برخوردار می باشد. مبلی که دارای نشیمنگاهی نرم و راحت با طراحی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهند نمود. بدنه ای که دارای نشیمنگاه کمر و دست بوده و به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده است. این تکیه گاه ها توسط دریچه باد مجزا قابل راه اندازی می باشند. ویژگی دیگری که طراحی بدنه این محصول داشته حجم کم و راحتی حمل آن به هر نقطه ای می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول نیز همانند بسیاری از محصولات این دسته خود از پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای که در صورت برخورد آب به آن و همچنین قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این مبل با توجه به جنس بدنه و طراحی خود می تواند در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز به کار برده شود. یکی دیگر از ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن برای جمع و باز شدن راحت است. علاوه بر این هر گونه آسیبی به بدنه وارد شود می توان توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس این آسیب دیدگی را با ضریب اطمینان بالا رفع کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی چنین مبلی کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت کنید که این مبل را بیش از حد باد نکنید تا حالت سفت به خود نگیرد در غیر اینصورت به درز های آن آسیب وارد خواهد شد. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن نیز از بهترین راه های مراقبت و نگهداری این مبل خوداهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی بچه گانه اینتکس

مبل بادی بچه گانه با طراحی عروسکی یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین مبل های بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که هر کودکی علاقه نشستن بر روی آن را دارد . مبل های بادی مبل های طبی و پرتابل هستند که کودک به راحتی می تواند آن را جابجا کرده و در هر جایی که دوست دارد از محصول استفاده نماید . نوع طراحی طبی و انعطاف پذیر این مبل ها نیز نشیمنگاه نرم و خوبی را برای کودکان به ارمغان می آورد . این محصول برای کودکان زیر 8 سال طراحی شده که حتی کودکانی که سن بیشتری دارند نیز می توانند خودشان مبل را باد کنند . ابعاد و حجم بسته بندی کوچک این محصولات به شما اجازه خواهد داد تا در سفر ها نیز بتوانید از مبل های بادی کودک استفاده نمایید .

راهنمای خرید مبل بادی کودک

تنوع در مبل های بادی بسیار زیاد بوده و شما می توانید به سادگی مبل های بادی محبوب کودکتان را یافته و آن را خریداری کنید . یکی از عواملی که در انتخاب مبل بادی موثر است نوع طراحی ظاهری و شکل مبل خواهد بود ، از آن جا که کودکتان تنها به این نکته توجه دارند وظیفه والدین نیز تحقیق و بررسی مبل بادی می باشد تا بتوانند مدل مناسب و با کیفیت و البته اصل را خریداری کنند . در بازار هستند مدل ها و برند های ناشناخته ای که بعضا مبل های بادی بی کیفیتی را نیز روانه بازار می کنند ، بنابراین توصیه فروشگاه تهران اینتکس این است که در هنگام خرید مبل بادی به جنس محصول ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت محصول ، تحمل وزن ، ابعاد ، برند و شرکت تولید کننده محصول توجه داشته باشند .

هر چه جنس مبل بادی درجه یک و با کیفیت باشد ، طول عمر مبل نیز افزایش خواهد یافت و امکان آسیب دیدگی در محصول بسیار کاهش می یابد . همواره توجه داشته باشید که مبل های بادی را انتخاب کنید که تکیه گاه بلندی داشته باشد و سطح مبل مواج طراحی شده باشد زیرا این طراحی می تواند سطح طبی و نرمی را برای نشستن کودکان ایجاد کند . یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید مبل بادی به آن توجه داشته باشید ، برند محصول می باشد . برند هایی چون بست وی ، اینتکس ، اینتایم و جیلانگ از بهترین و با تجربه ترین برند های تولید کننده مبل بادی می باشند که توصیه می شود از محصولات این برند ها خریداری کنید .

نگهداری و تعمیرات مبل بادی

مبل های بادی نیازمند مراقبت و نگهداری جدی هستند ، به خصوص این مبل بادی که توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرند . به دلیل بدنه نازک این مبل و همچنین ساختار بادی محصول ، هر ضربه هر چند آرام اجسام تیز و برنده می تواند سبب آسیب دیدن مبل بادی شود . حتما به کودکان خود گوشزد کنید که گاز گرفتن و یا چنگ انداختن به مبل و یا بردن مبل و قرار دادن آن در زمین های سنگی و ... نیز می تواند سبب آسیب دیدن مبل بادی شود . اما با نگهداری و استفاده درست سال های سال می توانید از محصولات استفاده نمایید .

مبل های بادی اگرچه آسیب پذیر هستند ، اما می توانید آن ها را تعمیر کنید . تولیدی های محصولات بادی مانند مبل بادی در کنار محصول عمدتا بسته های تعمیراتی که شامل برچسب و چسب مخصوص تعمیر می باشد قرار می دهد تا با استفاده از برچسب ها بتوانید مبل را تعمیر کنید . تعمیرات مبل کار ساده ای بوده و تنها با یافتن قسمت آسیب دیده می توانید برچسب یا لیبل تعمیرات را آغشته به چسب مخصوص کرده و بر روی محل آسیب دیدگی قرار دهید . در صورتی که این بسته تعمیرات را ندارید می توانید از فروشگاه اینتکس آن را تهیه کنید .

خدمات پس از فروش مبل بادی فروشگاه

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش مبل بادی کودک ، خدمات پس از فروش این محصولات را مانند تعمیرات ارائه کرده تا در صورت بروز مشکل ، مشتریان گرامی محصول را برای فروشگاه ارسال کنند تا محصول به صورت تخصصی تعمییر شده و به مانند روز اول بتواند باد را در داخل خود نگه داشته و باد شود . فروشگاه اینتکس البته تمامی محصولات بادی خود را با ضمانت 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند تا در صورت هر گونه مشکل بتوانید رایگان مبل بادی خود را تعمیر نمایید .

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 72 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 8 سال
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...