مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

jilong 10025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ یکی از شیک ترین و مهیج ترین وسیله های تفریحی مخصوص آب های آرام و کم عمق بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این کالا طراحی تاشو و دو کاره داشته که علاوه بر مبل می توان به صورت تشک تکیه گاه دار نیز بر روی آب استفاده کرد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم بوده و در برابر فشار و دمای آب مقاوم خواهد بود. بدنه ای که در داخل خود لایه های رنگی PVC به کار برده شده که علاوه بر زیبایی این مبل تاشو مقاومت آن را نیز در برابر اوازان بالای مصرف کننده افزایش می دهد .

همچنین وجود یک تکیه گاه بزرگ مخصوص کمر و همچنین سر می تواند در راحتی استفاده از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. گرچه می توان از این مبل روی آب در خشکی برای خواب و یا دراز کشیدن به منظور استراحت های سطحی نیز استفاده نمود. شما می توانید به آسانی مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید چرا که وزن بسیار کمی داشته و حجم بسته بندی آن نیز در صورت بسته بندی بسیار کوچک خواهد بود . 

بهترین برند های تولیدی مبل بادی روی آب

برند های تولیدی بسیاری در سطح جهان اقدام به تولید و فرش محصولات بادی به مانند مبل بادی روی اب می کنند که تنها تعدادی از آن ها معتبر و شناخته شده هستند و به عنوان برند های بزرگ شناخته می شوند . از جمله این برند ها می توان به اینتکس و بست وی اشاره کرد که در میان آن ها برند های دیگری همچون جیلونگ و اینتایم نیز به چشم می خورد . با خرید مبل بادی روی آب از برند های معتبر خیالتان از بابت کیفیت محصولات بیشتر خواهد شد و می توانید بدون نگرانی از آن استفاده نمایید . جیلونگ نیز شرکتی چینی و فعال در زمینه تولید و فروش محصولات بادی می باشد که کیفیت ساخت محصولات این برند بسیار بالا بوده و به همین دلیل از معروف ترین آن ها به شمار می آید که فروشگاه تهران اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری محصولات این برند را در فروشگاه خود موجود کرده است .

نحوه پنچرگیری مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا با پاره شدن مبل بادی دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید و باید آن را دور بیاندازید ؟ توجه داشته باشید که محصولات بادی موجود در فروشگاه تهران اینتکس یکبار مصرف نبوده و حتی در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید آن را پنچرگیری کرده و مجددا استفاده کنید . برای پنچرگیری شما می توانید از برچسب ها استفاده نمایید که توسط برند های تولیدی و همچنین فروشگاه اینتکس عرضه شده است تا با استفاده از ان بتوانید به بهترین شکل محصول را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . با تعمیر کردن مبل بادی خود ، می توانید با اطمینان و به مانند روز اول از تشک استفاده کنید . 

خدمات پس از فروش محصولات بادی

خدمات پس از فروش محصولات بادی که فروشگاه اینتکس ارائه کرده است نیز شامل تعمیرات محصولات بادی است که اشخاصی که دوست ندارند خودشان تعمیرات را انجام دهند ، می توانند محصولات را برای فروشگاه ارسال نمایند ، تا نمایندگی به بهترین شکل تعمیرات را انجام دهد . شما می توانید به صورت حضوری و یا به صورت پستی ، محصول آسیب دیده خود را تحویل فروشگاه دهید . فروشگاه تهران اینتکس همچنین مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ را با گارانتی 48 ساعته تعمیر ارائه کرده است که در صورت بروز مشکل می توانید به صورت رایگان محصول را تعمیر نمایید . 

مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ برای چه آبی مناسب است ؟

گاهی ممکن است قبل از خرید مبل بادی یا تشک بادی روی آب ، به این نکته توجه نکرده باشید که تشک ها و مبل های بادی مناسب برای تمامی آب ها نبوده و در برخی از آب ها کارایی دارند . به عنوان مثال شما می توانید از مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ در استخر های بزرگ و کوچک ، دریاچه ها و ساحل دریاهای آرام استفاده کنید ، بنابراین استفاده در رودخانه ها و ... توصیه نمی شود .

  • مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • دارای سطحی مواج و لطیف
  • دارای تکیه گاه مخصوص کمر و سر
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: jilong 10025

مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ را می توان از موفق ترین تولیدات شرکت جیلونگ برشمرد ، زیرا نوع طراحی این تشک بادی روی آب ، کاملا متفاوت از هر نوع تشک و شناور های بادی روی آب می باشد . بنابراین می توانید به چندین صورت از مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ بر روی آب استفاده کنید . این محصولات همانطور که از نامشان مشخص است برای تفریحات آبی طراحی شده اند و قابل استفاده بر روی آب هستند ، زیرا شناوری خوبی بر روی آب داشته و بر اساس ابعاد و طراحی که دارند می توانند وزن های مختلفی را تحمل کنند ، در همین راستا قصد داریم که در ادامه به نقد و بررسی مبل بادی تاشو روی آب بپردازیم .

راهنمای خرید مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

قبل از خرید مبل بادی تاشو روی آب و یا سایر تشک های بادی روی آب نیاز است تا در کنار ظاهر آن ها به عوامل دیگری همچون ابعاد محصول ، تحمل وزن ، نوع طراحی و ساختار مبل بادی روی آب ، ویژگی ها و خصوصیات آن ، جنس بدنه و ... توجه داشته باشید که به صورت مختصر و مفید در ادامه به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت . و اما در بخش مشخصات طول مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ 190 سانتی متر و عرض آن 75 سانتی متر می باشد که با طراحی خاصی که دارد قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد ، بنابراین می توان گفت که رده سنی آن بزرگسالان بوده و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید .

طراحی و ویژگی های مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ با توجه به طراحی که دارد و در نام آن نیز مشخص است ، به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تا شدن از وسط را دارد ، به همین دلیل نیز می تواند به عنوان مبل بادی روی آب و تشک بادی روی آب از آن استفاده شود ؛ شما می توانید با تا کردن بخش تشک ، یک مبل ایده آل و با ارتفاع بالا را داشت ، از سوی دیگر می توانید بخش تا شده را باز کنید و بر روی تشک بادی دوست داشتنی خود دراز کشیده و بر روی آب استراحت کنید .

این وسیله و محصول بادی ، از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین لوازم برای تفریحات آبی بزرگسالان بر روی آب های کم عمق و بدون جریان مانند دریاچه ها و استخر ها می باشد . از ویژگی های خوب مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ می توان به داشتن تکیه گاه و بالش بادی سرخود اشاره کرد که می توانید به آن تکیه داده و احساس راحتی بیشتری را داشته باشید . همچنین می توان از سایر ویژگی ها و خصوصیات مبل بادی تاشو روی آب به داشتن تشک مواج و برجسته اشاره کرد که به منظور انعطاف پذیری بیشتر ، اینچنین طراحی شده است . به این نوع طراحی ، رویه کامفورت گفته می شود که در ساخت بسیاری از تشک ها و مبل های بادی اعم از تشک های بادی داخل ماشین ، خانگی ، کمپینگ و روی آب از این طراحی بی نظیر استفاده می شود .

برجستگی های موجود بر روی تشک یا مبل می تواند انعطاف پذیری بیشتری را برای استخر به دنبال داشته باشد تا اینچنین هیچگونه فشاری بر روی اندام ها ایجاد نشده و بتوانید برای مدت طولانی تری از مبل استفاده کنید ، بدون اینکه خسته شوید . کف تشک با استفاده از لایه های رنگی شکل زیباتری را به خود گرفته است . لازم به ذکر است که بخش کف مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ از ضخامت بیشتری نسبت به بدنه برخوردار است تا در صورت برخورد یا ساییدگی دچار آسیب نشود .

جنس بدنه مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

برای تولید تمامی بخش های مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ از لایه های بسیار عالی و با کیفیت pvc استفاده کرده است که در واقع برخی از بخش ها از پی وی سی مات و رنگی و برخی از قسمت ها به مانند لایه رویه از پی وی سی شفاف ساخته شده است ، این طراحی و ترکیب پی وی سی در رنگ ها و شفافیت های مختلف ، سبب زیبایی منحصر به فرد مبل بادی تاشو روی آب شده است . لازم به ذکر است که تفاوتی از نظر کیفیت و ضخامت لایه ها وجود نداشته و تنها بخش کف تشک از طراحی دولایه برخوردار است تا دوام بیشتری داشته باشد .

این جنس ضد آب ، ضد حساسیت و ضد اشعه خورشیدی می باشد . چرا که مواد تشکیل دهنده آن از پلاستیک های معمولی نبوده و از مواد طبیعی برای تولید آن استفاده شده است . بنابراین نبود مواد سمی و شیمیایی در pvc سبب شده است تا در صورت برخورد بدن با بدنه مبل بادی حساسیت پوستی ایجاد نشود . پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل نیز شناخته می شود که در واقع هر دو آن ها یک جنس بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند .

راه اندازی ، نگهداری و جلوگیری از آسیب دیدن مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ

برای راه اندازی سریع تر مبل بادی تاشو روی آب جیلونگ می توانید از پمپ های باد دستی و ... استفاده کنید . توجه داشته باشید که میزان باد زیاد می تواند به لایه ها فشار وارد کند و حساسیت محصول را در برابر آسیب دیدگی ها بیشتر کند ، از سوی دیگر باد کم نیز می تواند شناوری تشک را کمتر کند ، پریدن بر روی تشک ، و یا پرتاب کردن آن ، استفاده از مبل بادی تاشو بر روی زمین بدون زیرانداز ، برخورد اجسام برنده و تیز ، ساییدگی بر روی سطوح زبر و ... می تواند به تشک آسیب برساند

با این وجود رطوبت ، دمای مختلف آب و هوا ، تابش نور خورشید و ... به مبل بادی تاشو آسیب وارد نمی کند . چرا که عوامل محیطی تاثیری بر روی بدنه مبل بادی نخواهد داشت ، زیرا همانطور که در بخش جنس محصول اشاره شد ، پی وی سی در برابر شرایط مختلف جوی مقاوم بوده و به همین دلیل نیز برای ساخت بسیاری از محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که برای استفاده در آب و تفریحات آبی طراحی شده اند از pvc استفاده شده است .

بهترین برند های مبل بادی روی آب

برند های متنوعی در تولید و ساخت مبل بادی تاشو روی آب فعالیت دارند که برخی از آن ها شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند ، از جمله این برند های پر فروش می توان به برند هایی همچون اینتکس ، بست وی و جیلانگ اشاره کرد که با توجه به کیفیت محصولات خود اینچنین معروف شده اند . برند های اینتکس و بست وی ، برند هایی آمریکایی هستند که طراحان آمریکایی بر روی تولیدات آن نظارت دارند .

البته خط تولید این دو برند آمریکایی در کشور های آسیایی همچون چین می باشد که به دلیل کاهش هزینه تولید و همچنین افزایش تولیدات خود خط تولید خود را در این کشور بنا ساخته اند . در کنار این دو برند آمریکایی ، برند جیلانگ نیز از سایر برند های معروف در دنیا می باشد که یک برند چینی پر فروش به شمار می آید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...