مبل بادی یک نفره صورتی ریلکس

relax 42200P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
926,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صورتی ریلکس

مبل بادی یک نفره ریلکس در رنگ صورتی یکی از راحت ترین و پر طرفدار ترین مبل های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دو رنگ می باشد. محصولی که از نشیمنگاهی مواج بهره برده و تکیه گاهی بزرگ برای استراحت های سطحی دارد. تکیه گاهی که می تواند به خوبی تمام قسمت کمر مصرف کننده را در بر گیرد. این مبل در واقع از قابلیت ضد آب بودن بهره مند بوده و به دلیل مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. همچنین برای راه اندازی این کالا باید از قسمت پمپ های باد یک پمپ مناسب برای این کالا تهیه کرد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره صورتی ریلکس

شرکت جیلونگ از پیشگامان تولیدات محصولات بادی در کشور چین است که هر ساله محصولات متنوع و زیبایی را روانه بازار می کند، این شرکت با تکیه بر طراحی مهندسان خود، کالا های با کیفیت و زیبایی می سازد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاصی را به همراه دارند، برند ریلکس نیز توسط همین کمپانی توسعه داده شده و محصولات آن توسط شرکت جیلونگ تولید و عرضه می شوند. مبل بادی یک نفره صورتی با کد 42200 نیز تحت همین برند توسعه داده شده و از طراحی بسیار زیبا و دلپسندی برای ساخت آن استفاده شده است، ترکیب رنگی زیبا، کیفیت مناسب، ابعاد خوب، قابلیت حمل و ... همه و همه ویژگی هایی هستند که این کالا را با قیمت مناسب آن رقیب اصلی محصولات شرکت اینتکس و بست وی میکنند و تا کنون نیز در کشورمان از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده اند، در ادامه قصد داریم تا تمامی ویژگی های این محصول را در قالب نقد و بررسی به نظر شما عزیزان برسانیم، پس با ما همراه باشید. 

ابعاد و وزن

اینکه یک مبل بادی چه میزانی طول و چه میزانی عرض داشته باشد و یا خلاصه تر بگوییم اینکه ابعاد آن چه میزان باشد، اهمیت فراوانی دارد اما اصلیت ماجرا راحتی شخص است، این مبل برای استفاده در وزن های متنوع کاملا مناسب بوده و در صورت استفاده تا وزن بیش از 100 کیلوگرم نیز اتفاقی برای آن نخواهد افتاد، با این وجود، وزن خود میل در حدود 2.5 کیلو گرم بوده و می توان به سادگی آن را به هر محلی حمل کرد، با توجه به جنس دیواره ها و ابعاد محصول از بسته بندی کوچکی برخوردار است و می توان آن را به سادگی در گوشه ای از کوله پشتی قرار داد و حمل کرد، البته باید در نظر داشته باشید که در صورت خالی نشدن صحیح باد بدنه حجم ذکر شده بیشتر شده و فضای بیشتری را نیز در بر میگیرد. طول مبل برابر با 102 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 86 سانتی متر می باشد (ابعاد تا بیرونی ترین قسمت در نظر گرفته شده اند) ارتفاع مبل نیز تا بالای پشتی برابر با 74 سانتی متر می باشد.

کیفیت و ساخت

همانطور که در بند اول به آن اشاره کردی کیفیت و ساخت محصولات بادی در اولویت سازندگان امروزی بوده و شرکت های تولید کننده اهمیت ویژه ای به آن می دهند. از این میان مواردی که در جنس و کیفیت یک محصول تاثیر دارد عبارت است از جنس بدنه و پرس قسمت های مختلف که هردو در این محصول رضایتبخش هستند، دیواره ها و لایه های اصلی بدنه از PVC با کیفیت ساخته شده اند که از 2 لایه اصلی برخوردار هستند، اما قسمت زیرین برای مقاومت بیشتر از 4 لایه محافظ ساخته شده است که هر کدام از لایه ها از جنس PVC ضخیمی که اغلب در همین قسمت محصولات بادی قرار میگیرد ساخته شده اند. از نکات بد بدنه این محصول می توان به استفاده از PVC براق در تمامی قسمت ها اشاره کرد که باعث می شود خاصیت ضد تعریق بودن آن تا حد بسیاری کاهش پیدا کند، اما در عوض در صورت کثیف شدن با یک دستمال مرطول همانند روز اول آن تمیز می شود، این جنس همچنین قابلیت استفاده بر روی آب را نیز به این محصول می دهد. 

طراحی

طراحی این محصول از مبل های فلزی با چوبی الهام گرفته شده است که بدنه حجیمی نیز دارند، از نقاط ضعف طراحی می توان به دسته های کوچک این مبل اشاره کرد ولی راحتی کلی مبل از قبیل پشتی و نشیمنگاته کاملا مناسب هستند، بدنه طرح موازی عرضی داشته که باعث عبور جریان هوا و راحتی می شود، با تمامی این ویژگی های مثبت این مبل برای استفاده طولانی مدت مناسب نبوده و خستگی را به طور کامل از بین نمی برد، برای حل این نقطه ضعف بهتر است به سراغ سایر مبل های بادی که بدنه جیر دارند بروید و طراحی آن را نیز به صورت تخصصی بررسی کنید، مورد بعدی در طراحی این مبل بادی یک نفره ترکیب رنگی خوب و متعادل آن است که می تواند با هر محلی ست شده و قابل استفاده باشد. 

روش نصب

برای نصب این مبل بادی ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید که عاری از هر گونه شئ تیز که منجر به صدمه زدن آن می شود باشد، سپس نوبت به خارج کردن مبل از بسته بندی می شود، دقت داشته باشید برای پاره کردن پسب های درب مبل مراقب صدمه دیدن بدنه مبل باشید، سپس مبل را بر روی زمین پهن کرده و محفظه باد آن را نیز باز کنید و با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که تهیه کرده اید اقدام به باد کردن مبل کنید، در این حالت حدود 3-4 دقیقه زمان می برد تا به صورت کامل این محصول دوست داشتنی آماده استفاده شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه بزرگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...