مبل بادی یک نفره اینتکس با تکیه گاه مجزا

intex 68586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره اینتکس با تکیه گاه مجزا

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بادی مجزا از جدیدترین مبل های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از طراحی و ارگونومی بدنه بسیار با کیفیت و راحتی بهره می برد. این مبل ساخته شده از جنس PVC ضخیم با رویه کاملا جیر می باشد. رویه ای که می تواند در جلوگیری از تعریق زیاد مصرف کننده مقاومت خوبی داشته باشد. اما این محصول دارای نشیمنگاهی مواج گوه بوده که با کمی گودی می تواند به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد. این عمل سبب می شود تا مصرف کننده احساس راحتی بی وصفی را تجربه کند. همچنین دو تکیه گاه در این مبل تعبیه شده که یک تکیه گاه سرخود و دیگری مجزا می باشد. تکیه گاه مجزا که به عنوان کوسن بادی نیز شناخته می شود می تواند برای پر کردن بیشتر قسمت پشت مصرف کنندگان مفید باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن محلی برای قرار دادن بطری روی تیکه گاه دست ها و همچنین دو دریچه باد با سایز های مختلف در یک قالب اشاره نمود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره اینتکس با تکیه گاه مجزا

مبل بادی جدید اینتکس با تکیه گاه مجزا

مبل بادی جدید اینتکس با تکیه گاه مجزا یکی از جدید ترین مبل های بادی اورجینال تولید شده در میان تمام مبل های بادی شرکت اینتکس بوده که در دو رنگ عرضه شدهه است. این محصول تولید شده در رنگ سبز از ویژ"ی های بسیار خوب مانند طراحی راحت و ارگونومیک در خود بهره برده که امکان استفاده به تمامی افراد مصرف کننده از جمله بیماران را به ارمغان می آورد. این مبل بادی محصولات مشابه خود را نیز داشته اما از تفاوت هایی در خود برخوردار بوده که باعث می شود این کالا را با سایر مبل ها متمایز کند. در ادامه خمراه ما باشید تا به توضیحات کامل این مبل بادی جدید اینتکس بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این مبل همانند بسیاری دیگر از مبل های بادی بوده و از حالت مربعی شکل بهره مند است. البته ابعاد طول و عرض آن به دلیل ایجاد محلی راحت تر و ارگونومیک برای مصرف کنندگان به هم تفاوت دارند.این محصول دو نشیمنگاه و دو تکیه گاه بادی دارد که هم به صورت سرخود و هم به صورت مجزا در این بدنه تعبیه شده اند. نشیمنگاه و تکیه گاه مجزای آن نیز به صورت بادی بوده و به صورت جداگانه راه اندازی می شوند. در نظر گرفتن نشیمنگاه و تکیه گاه بادی مجزا برای این مبل باعث شده تا متناسب با اندام خود از این محصول استفاده نمایید. مواج بودن هر دو قسمتی که بدن را در خود فرا می گیرد هم از عوامل مهم در طراحی بدنه می باشد. زیرا این ویژگی باعث رد و بدل شدن هوا شده و از تعریق زیاد جلوگیری می کند. علاوه بر این یک محل مناسب برای قرار دادن انواع بطری های نوشیدنی کوچک روی تکیه گاه دست مبل تعبیه شده که نوعی مزیت  کاربردی برای این کالا محسوب می شود. این مبل دارای دو دریچه باد در دو سایز مختف بوده که هر دوی آنها در یک قالب طراحی شده اند تا امکان باد مردن آن توسط هر گونه پمپ باد وجود داشته باشد.

 جنس بدنه

جنس بدنه مبل جدید اینتکس از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام جیر بوده که علاوه بر ایجاد محلی بسیار راحت و نرم برای کاربران در جلوگیری از تعریق زیاد نیز بسیار موثر می باشد. روکش جیر با همان مخمل در بسیاری از محصولات اینتکس مانند تخت های بادی و تشک های بادی نیز دیده می شوند و یکی از ویژگی های مهم برای راحتی مصرف کنندگان در این نوع محصولات بادی می باشد. تنها قسمتی از مبل که روکشی از نوع طرح چرم داشته قسمت زیر مبل بوده تا در صورت برخورد آب به آن مقاومت لازم را داشته باشد. از قابلیت های مهم جنس بدنه این مبل می توان به انعطاف بالای آن برای جمع کردن این محصول در حجم و ابعاد کوچکتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا این کالا را در هر محل مورد نظری جای داده و به راحتی حمل کرد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول معادل (طول: 107 سانتی متر ، عرض: 97 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که امکان استفاده برای تمامی سنین بخصوص بزرگسالان را فراهم می سازد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالای تکیه گاه می باشد. اما طبق این ابعاد و جنس بدنه این مبل تحمل وزن آن برابر 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای آن می باشد. وزن بسته بندی این مبل نیز 2.5 کیلوگرم بوده که به مراتب وزن خود مبل کمتر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابتدا محلی مناسب برای آن پیدا کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. توجه داشته باشید بدنه را به قدری باد نکنید که حالت بسیار سفت به خود بگیرد زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این کالا بسیار موثر باشد. برای خالی کردن باد مبل نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره با تکیه گاه بادی مجزا محصولی جدید اینتکس برای سینن بزرگسالان بوده که از طراحی و جنس بدنه با کیفیتی برخوردار است. این محصول به عنوان یکی از راحت ترین مبل های بادی تولید شده می تواند گزینه خوبی برای استفاده افراد بیمار نیز باشد. مبلی با وزن سبک و ویژگی هایی همچون داشتن تیکه گاه و نشیمنگاه بادی مجزا و تولید شده در دو رنگ مختلف که همگی سبب شده تا به یکی از پر طرفدار ترین مبل های بادی اینتکس تبدیل شود. این محصول با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 ابعاد بسته بندی: 28 در 30 در 11 سانتی متر
 ضد تعریق و مناسب استفاده بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...