مبل بادی مخمل یک نفره

intex 68569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل یک نفره

مبل بادی یک نفره تمام مخمل اینتکس از فانتزی ترین مبل های بادی مخصوص بزرگسالان و نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. این مبل سطح نشیمنگاهی مواج داشته و هنگام استفاده از آن تاثیر مثبتی را بر روی مصرف کننده می گذارد. ابعاد آن (طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده که تا وزن 100 کیلوگرم تحمل وزن را به ارمغان می آورد.

مبل بادی یکنفره مخملی ، بسيار راحت و شیک دارای روکش مخملی وزن کم، قابليت حمل و نقل آسان رنگ آبی صورتی سبز قابل استفاده در منزل اتاق نشیمن اتاق خواب .مکانهای عمومی  مسافرت و... ، برند intex با قیمت بسیار مناسب و ارزان ، جنس بدنه از تمام مخمل ، جنس داخل مبل بادی از pvc.

نقد و بررسی مبل بادی مخمل یک نفره

مبل بادی مخمل محصولی پر طرفدار و پر فروش از شرکت اینتکس برای سنین مختلف از جمله نوجوانان و کودان بوده که از طراحی و رنگبندی شیک و جذابی بهره می برد. این مبل بادی در میان سبک ترین و کم حجم ترین مبل های بادی شرکت اینتکس قرار گرفته که بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق های خواب می باشد. گرچه وزن کم و راحتی حمل آن موجب شده تا از این کالا در سفر های مختلفی نیز به کار برد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این مبل مخمل به صورت گرد مانند بوده که به خوبی اعضای بدن را در خود جای می دهد. نشیمنگاهی تقریبا گود و مواج با تکیه گاه های به هم متصل شده که می توانند محلی مناسب برای نشستن و استراحت های سطحی به ارمغان آورند. طراحی این مبل به شکلی بوده که از شیب خفیفی نیز برخوردار است. این شیب می تواند به مصرف کننده این امان را بدهد که با استفاده از یک زیرپایی بر روی آن دراز بکشد. تولید شدن این مبل در سه رنگ بندی مختلف نیز از دیگر ویژگی های طراحی این محصول به حساب می آید.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در نظر گرفته شده برای این مبل به اندازه ای بوده که امکان استفاده از آن برای تمامی سنین را به همراه داشته است. ابعادی معادل (طول: 107 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) که سبب شده تا تحمل وزن 100 کیلوگرمی را به ارمغان آورد. اما این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزن مناسب آن نیز نشان دهنده مقاومت و جنس خوب بدنه مبل می باشد. گفتنی است که از لحاظ ابعاد این مبل در میان کوچکترین مبل های بادی قرار گرفته اما به دلیل طراحی و ارگونومی بدنه مناسب خود قادر است برای تمامی سنین بخصوص کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از پلاستیک PVC با ضخامت قابل قبول بوده که رویه آن را روکشی از جنس مخمل رنگی تشکیل می دهد. این روکش خود می تواند مزیت هایی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. مزیت هایی همچون جلوگیری از تعرق بالا و همچنین ایجاد نشیمنگاه بسیار راحت و لطیف برای نشستن و حتی دراز کشیدن فراهم کند. قسمت زیرین نیز روکش طرح چرم داشته تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. گرچه تمامی قسمت های بدنه این محصول قابلیت شستشو دارد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالا آن برای جمع شدن بیشتر و کم حجم شدن آن می باشد. این ویژگی نیز می تواند در حمل اسوده این مبل بادی یک نوع مزیت به شمار آید. تنها حساسیتی که این مبل بادی و سایر محصولات بادی دارند به اشیای تیز بوده که این امر نیز امری طبیعی برای چنین محصولاتی می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و با توجه به اندازه دریچه باد مبل نازل پمپ باد متناسب با آن به به این قسمت وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کنید. باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه دهید که حالت بسیار سفت به خود نگیرد. در غیر اینصورت به درز های آن به مرور زمان آسیب خواهد رساند. برای جمع کردن آن نیز هم می توان به صورت دستی و هم توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. گفتنی است که این مبل بادی می تواند توسط تمامی انواع پمپ های باد در سایز های مختلف راه اندازی شود. اما برای مراقبت بهتر از این محصول نیز کافیست هر گونه اشیای تیز را از آن دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد.

جمع بندی

مبل بادی مخمل یکی از پر فروش ترین و مناسب ترین مبل های بادی مخصوص سنین مختلف بوده که برای استفاده در منزل و تغییر دکوراسیون اتاق های خواب استفاده می شود. این مبل بادی با داشتن ویژگی های خوب طراحی بدنه و جنس بدنه خوب خود از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد که توسط شرکت اینتکس در ایران عرضه می شود

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC تمام مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح موج دار
 مناسب بزرگسالان و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...