مبل بادی یک نفره آبی ریلکس

relax 42200B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره آبی ریلکس

مبل بادی یک نفره ریلکس در آبی از سری مبل های بادی یک نفره فانتزی و بسیار راحت این شرکت بوده که از طراحی شیک و زیبایی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از نشیمنگاهی مواج برخوردار است. از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی داشتن تیکه گاهی بزرگ و مواج بوده که می تواند به خوبی تمام قسمت پشتی بدن مصرف کننده را در بر گیرد. همچنین این مبل بادی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین آب مقاوم خواهد بود، به همین دلیل قابلیت استفاده از این کالا را در فضای باز به ما می دهد. برای راه اندازی این محصول کافیست از قسمت پمپ های باد یک پمپ مناسب برای این کالا تهیه نماییم.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره آبی ریلکس

مبل بادی ریلکس محصولی بسیار با کیفیت است که توسط این شرکت تولید و عرضه می شود. طراحی آن همانند مبل های گران قیمت بوده و از رنگبندی بسیار زیبا و جذاب در ساخت آن استفاده شده است. مبل بادی ریلکس را می توان در محل پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی خارج از منزل و در مسافرت به سادگی استفاده کرد، در این بررسی می خواهیم به تمامی ویژگی های این محصول بپردازیم، با ما همراه باشید

طراحی و ارگونومی ساخت

بخش ظاهری این محصول نسبت به نسل های قبلی خود بسیار تغییر کرده است و بسیار مهندسی تهیه شده است . رنگ های استفاده شده در این محصول بسیار جذاب بوده و در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب خواهد نمود . قسمت کناری این محصول به رنگ مشکی بوده و نشیمنگاه و تکیه گاه آن به رنگ آبی می باشد که به گونه ای نشان می دهد که در ظاهر این دو قسمت از یکدیگر جدا هستند . خط ها و فرورفتگی هایی که بر روی سطح نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز مشاهده می کنید برای این است تا در همگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید با لذت بیشتر از آن استفاده کنید . 

جنس بدنه

بخش های اصلی بدنه این محصول از پلاستیک PVC ساخته شده است که با رویه های متنوعی ترکیب شده است. رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که به همین سبب زیبایی آن را دوچندان کرده است . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس یعنی پی وی سی طرح چرم تهیه شده است تا علاوه بر زیبایی استحکام بالایی نیز داشته باشد . بخش کف محصول نیز به دلیل اینکه وزن زیادی را تحمل می کند از پی وی سی دولایه ساخته شده است .

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی ریلکس دارای 102 سانتی متر طول ، 86 سانتی متر عرض و 74 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک مبل یک نفره بوده و می توان به راحتی از آن استفاده نمود و به راحتی در هر مکانی ( حتی اتاق خواب های کوچک ) انتقال داد و از آن استفاده نمود .  وزن 2.5 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود و به همین سبب می توان آن را به همراه خود به مسافرت و یا گردش برد و از آن استفاده نمود . تحمل وزن 100 کیلوگرمی این مبل نیز موجب این می شود تا هر فردی بتواند از آن استفاده کند و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را نیز افزایش دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف و بدون سنگ ریزه و یا اشیاء تیز قرار داد و اقدام به باد نمودن آن کرد . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست از برخورد آن با اشیاء تیز که موجب سوراخ شدن مبل می شوند جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی

مبل بادی ریلکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد . قیمت مناسب ، بدنه ای مستحکم و تحمل وزن بالا از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه بزرگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...