مبل بادی تک رنگ بست وی

bestway 75052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک رنگ بست وی

مبل بادی یک نفره تک رنگ بست وی از سری مبل های بادی زیبا و شیک برای جوانان و خوش سلیقه ها بوده که از طراحی جذاب و ساده ای بهره می برد. مبلی که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل بوده و در سه رنگ آبی ، سرمه ای و قرمز تولید شده است. محصولی با دوام که قابلیت استفاده در محل هایی مانند منزل و محل کار را برای ما فراهم می سازد. این کالا به صورتی طراحی شده که علاوه بر جلوگیری از تعرق بالا می تواند نشمینگاهی خنک را مصرف کننده به همراه داشته باشد. به این دلیل که می تواند هوای خنک را در این قسمت جذب کند. برای راه اندازی این کالا نیز می توان از قسمت پمپ های باد یک پمپ متانسب با این کالا تهیه نمود.

نقد و بررسی مبل بادی تک رنگ بست وی

مبل بادی تک رنگ بست وی

مبل های بادی که به شیوه سنتی تولید می شوند جذابیت خاص خودشان را دارند، این مبل ها اغلب با بدنه توپی شکلی ساخته شده اند که در یک قسمت آن یک فرو رفتگی برای نشیمنگاه و پشتی تعبیه شده است و یک قسمت صاف نیز برای قرار گرفتن بر روی زمین دارد. البته این محصولات مشابه مبل شنی نیستند که بتوانید راحتی مبل را همانند بدن خود تنظیم کنید. اما راحتی قابل قبولی برای استفاده طولانی مدت دارد. این محصول در رنگ های متنوعی ساخته شده است و طراحی دوست داشتنی دارد. در ادامه می خواهیم در مورد تمامی ویژگی های این محصول را در قالب نقد و بررسی به خدمت شما عزیزان برسانیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

آبی، بنفش و قرمز رنگ هایی هستند که بست وی در ساخت این محصول استفاده کرده است، هر سه رنگ این محصول زیبا و دوست داشتنی هستند و می توانید از انها در تمامی سنین و در تمامی محل ها استفاده کنید. قسمت بالایی از سطح یکدستی برخوردار است ,و تنها دو مربع تو در تو برای قرار گیری نشیمنگاه و پشتی وجود دارد، البته پشتی در این محصول به صورت فیزیکی وجود نداشته و از بدنه مبل به عنوان پشتی استفاده شده است. قسمت زیرین این مبل حالت براق داشته و تمیز کردن آن بسیار ساده می باشد اما سایر قسمت های آن با حالت جیری که دارند کاملا ضد آب هستند و استفاده از آن در مدت های طولانی بدون مشکل قابل انجام است. لازم به ذکر است که تمامی دیواره های این محصول به صورت کامل از PVC دو و سه لایه ساخته شده است و ضخامت بسیار خوب و مطلوبی دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از نوع PVC با رویه تمام جیر یا مخمل بوده که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. این بدنه دارای مقاومت و ضخامت قابل قبول بوده به همین دلیل در فضای باز نیز قابل استفاده خواهد بود. دوخت های جنس بدنه این کالا به صورت کوت شده و استاندارد بوده و به این آسودگی پاره نمی شوند. البته باید دقت داشت که بیش از حد این مبل را باد نکرد زیرا در غیر اینصورت درز های ان به مرور زمان آسیب خواهند دید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این بدنه انعطاف بالای آن برای جمع و باز کردن راحت می باشد. علاوه بر این قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات اینتکس نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل تک رنگ بست وی معادل (طول: 112 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله کودکان می باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای ان تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. داشتن حجم و وزن بسیار کم نیز نوعی مزیت برای این محصول به شمار آمده تا امکان جا به جایی و استفاده از این مبل را در هر مکانی به مصرف کنندگان بدهد. اما این مبل با توجه به نوع جنس بدنه و ابعاد خود دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که تحمل وزنی استاندارد و قابل قبول برای این کالا می باشد. گرچه در صورت استاندارد باد کردن این مبل می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی مبل بادی تک رنگ بست وی کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و بدنه بیش از حد سفت نشود. برای خالی کردن باد مبل نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش با را دارند انجام داد. از مهمترین و ساده ترین راه های مراقبت از این مبل می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن اشاره نمود. در واقع نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از آن تاثیر بسزایی در مراقبت و نگهداری این مبل خواهد گذاشت.

جمع بندی

مبل بادی تک رنگ بست وی در رنگ آبی از سری مبل های بادی سبک و کم حجم این شرکت برای استفاده در هر مکانی می باشد. محصولی که دارای نشیمنگاهی راحت برای نشستن بوده و در مدت زمان کمی باد شده و یا از باد خالی می شود. این کالا با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تولید شده در سه رنگ مختلف توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.6 کیلوگرم
 ضد تعرق
 مناسب استفاده در هر مکانی
 قابلیت حمل آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...