مبل بادی خرگوش کودک

ch 065194

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی خرگوش کودک

مبل بادی خرگوش کودک محصولی مناسب برای کودکان می باشد که دارای طرح زیبا و جذاب و مناسب برای کودکان بوده و توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . قسمت تکیه گاه این محصول به صورت عروسکی طراحی شده است و زیبایی محصول را دوچندان نموده است . همچنین رنگ سبز استفاده شده در این محصول بسیار آرامبخش می باشد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و علاوه بر مقاومت بالا ، به طور کامل ضد تعریق می باشد و بدن کودکان شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد . بخش های کناری و کف این محصول نیز از همین جنس بوده و مقاومت و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با مشاوران ما در شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی خرگوش کودک

مبل بادی خرگوش کودک

مبل بادی کودک یک محصول زیبا و جذاب بوده که در رده سنی کودکان بسیار پر طرفدار است که از این محصول می توانید در هر مکانی استفاده کرده و سرگرمی مناسبی را برای کودک خود بسازید. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی تخصصی به این محصول بیندازیم تا با خصوصیات ان بیشتر اشنا شوید. پس در ادامه همراه ما باشید....

طراحی

مبل بادی خرگوش کودک محصولی فوق العاده زیباست و رنگ قالب  در این محصول سبز می باشد که این رنگ در بین دختران و پسران نیز مورد پسند است. شکل ظاهری این محصول مانند یک خرگوش نشسته می باشد که صورت و گوش های این خرگوش زیبایی ان را دو چندان کرده است. این محصول دارای یک سطح نشیمنگاه بوده که مقداری فرو ررفتگی دارد تا کودک شما در هنگام نشستن بر روی ان لیز نخورد و ثابت بنشیند. در عین حال به دلیل لطافت و نرمی این محل باعث راحتی فرزند شما خواهد بود. دو عدد تکیه گاه دست نیز ین محصول دارد تا در هنگام نشستن بر روی ان به راحتی دست خود را بر روی ان قرار داده و در بهترین ارگونومی ممکن روی ان بنشیند.

جنس و کیفیت بدنه

این مبل بادی در مقایسه با اکثر مبل های بادی طراحی شده برای کودکان دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. بخش رویه و کناره این محصول از دو لایه ضخیم PVC ساخته شده است و قسمت سر و دسته ها نیز از PVC یک لایه ضخیم تولید شده اند که مقاومت فوق العاده ای دارند. هم چنین کف این محصول دارای جنس PVC سه لایه می باشد که باعث شده تا در برابر فشار وارده به ان و تحمل وزن کودک مقاومت بالایی داشته باشد تا کودک شما در مدت زمان طولانی بتواند از ان استفاده کرده و لذت ببرد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ابعاد و وزن استاندارد جهانی می باشد به گونه ای که مناسب برای تمامی کودکان می باشد. طول این مبل بادی 53 سانتی متر و عرض ان نیز 41 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول 47 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای است که جای زیادی را نمی گیرد و در هر مکانی می توان از ان استفاده کرد و نگران اشغال فضای زیاد توسط این محصول نبود. هم چنین این کالا تا 35 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند که این یک قابلیت فوق العاده و تحمل وزن زیاد برای رده سنی کودکان است که حتی کودکان تا حدودی سنگین وزن نیز به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند.

روش نصب و نحوه مراقبت و نگهداری

ابتدا این محصول را از بسته بندی خود خارج کنید ، سپس ان را بر روی یک سطح صاف قرار داده تا بتوانید به راحتی ان را باد کنید. بر روی این محصول چندین محفظه باد تعبیه شده است که می توانید به راحتی و تک تک ان ها را با پمپ باد شخصی خود و در مدت زمان کوتاهی باد کرده و استفاده کنید. بعد از اتمام باد شدن این محصول محفظه های باد را چک کنید تا بسته شده باشند و باد از ان ها خارج نشود.  نکته مهم در هنگام باد کردن این است که ان را بیش از اندازه باد نکنید تا سفت شود زیرا تحمل وزن ان کم تر می شود و احتمال اسیب دیدن ان نیز افزایش می یابد. هم چنین از اعمال پریدن و جامپینگ زیاد بر روی این محصول خود داری کنید چرا که در بلند مدت باعث اسیب های احتمالی خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که این محصول را در معرض مستقیم نور خورشید در مدت طولانی قرار ندهید و از ریختن مایعات و یگر وسایل بر روی ان ان خود داری نمایید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. برای مراقبت بیشتر از این محصول می توانید بر روی ان یک پارچه یا محافظ پهن کنید تا خیالتان از بابت ریختن مایعات و کثیف شدن ان تا حد زیادی راحت شود.

جمع بندی

مبل  بادی خرگوش کودک یک محصول با کیفیت با یک رنگ چشم نواز می باشد که بدنه ان ساخته شده از جنس PVC است که مقاومت بالایی در برابر ضرربات دارد. این محصول در مقابل قیمت خود کیفیت فوق العاده ای دارد و از این بابت بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت برای کودکان خود هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و همین الان ان را با کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 53 سانتی متر
 عرض 41 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 دارای تکیه گاه عروسکی
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...