مبل بادی دخترانه کیتی

intex 48508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دخترانه کیتی

مبل بادی دخترانه کیتی یک نفره کودک با طرح جدید کیتی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی بوده و بیشتر برای کودکان جنسیت دختر طراحی و تولید شده است. این مبل با داشتن وزن بسیار سبک یک محصول قابل حمل بوده و علاوه بر مصارف خانگی در مسافرت های مختلف نیز می توان استفاده نمود. ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا (قطر: ۶۶ سانتی متر، ارتفاع: ۴۲ سانتی متر) بوده و تا وزن ۳۵ کیلوگرم را تحمل می کند.

این مبل بادی مخصوص دختر خانم های عزیز است و میتواند یک وسیله و کادوی ارزشمن برای کودکان و دختران دوست داشتنی باشد

مبل بادی Kitty از سری محصولات 2015 شرکت اینتکس، با طرح عروسک و Kitty که برای کودکان دختر کاملا مناسب می باشد. رنگ این مبل بادی در اغلب بخش ها صورتی بوده و از دو محفظه باد تشکیل شده است. دارای پشتی جداگانه جهت راحتی بیشتر کودک، جنس پی وی سی مرغوب، قابل حمل و نقل، برای استفاده های مقطعی و استراحت کودک.

نقد و بررسی مبل بادی دخترانه کیتی

مبل بادی کیتی محصولی برای استفاده کودکان دختر می باشد که با اشکال فانتزی جذابیت خاصی را برای آنها به وجود آورده است تا برای سرگرمی یا یک صندلی شیک در اتاق مناسب باشد. این مبل در مقایسه با سایر مبل های بادی در این رده کیفیت به مراتب بالا تری داشت و اغلب مشتریان از خرید خود رضایت کاملی داشتند که با سیستم نظر سنجی تهران اینتکس به دست آمده است. در این قسمت قصد داریم تا تمامی توضیحات مربوط به این محصول را در قالب نقد و بررسی منتشر کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

مبل بادی کیتی محصولی بسیار زیباست و در ساخت آن از ترکیب رنگی صورتی استفاده شده تا از دید کودکان دختر بیشتر مورد پسند قرار بگیرد. بدنه و نشیمنگاه از یک استوانه گرد ساخته شده که قسمت بالایی و پایینی آن کمی از حالت مسطح خارج شده است. این فرم بدنه برای قسمت نشیمنگاه می باشد که با ایجاد حالتی خاص و با ترکیب لایه های داخلی راحتی بیشتری را برای کودک به همراه دارد، به علاوه عکس این حالت در قسمت زیرین مبل قرار داده شده است به این صورت که بخش های کناری کمی بیرون زدگی به پایین دارند و باعث می شوند با فشار به روی مبل عمل مکش انجام شده و حین استفاده از جای خود تکان نخورد. این شیوه تنها در برخی محصولات بالا رده به کار گرفته شده و در محصولات این رده قیمتی مشاهده نمی شود. پشتی و دسته های مبل بادی کیتی به صورت یک تکه می باشد و باد کردن آنها نیز باید بصورت جداگانه انجام پذیرد. بر خلاف بدنه اصلی که بر روی آن عکس شخصیت فانتزی کیتی درج شده است، دسته و پشتی هیچ شکل خاصی نداشته و به صورت ساده تنها به رنگ صورتی می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

این مبل بادی در مقایسه با سایر مبل های بادی در این رده از کیفیت بالاتری برخوردار است و قیمت آن نیز به همین دلیل بالا تر از برخی مبل های بادی مشابه است، بخش رویه و کناره آن از دو لایه ضخیم  PVC ساخته شده است و قسمت بالایی، شامل پشتی ها و دسته ها از PVC یک لایه ولی ضخیم تر ساخته شده است چراکه فشار وارد شده در این قسمت کمتر از سایر نقاط بدنه می باشد. اما با کیفیت ترین قسمت بدنه مربوط به کف آن است، در این بخش از سه لایه ضخیم ساخته شده است که باعث می شود در برابر فشار مقاومت بیشتری را از این محصول شاهد باشیم. در حالت کلی و در قیاس با قیمت، این مبل بادی از کیفیت و جنس بسیار خوبی برخوردار است که باعث می شود مدت زمان طولانی تری از جانب کودکتان قابل استفاده باشد. 

ابعاد و وزن

مشخصه های این محصول مطابق استاندارد های اینتکس برای محصولات ساخت کودکان می باشد. قطر آن برابر با 66 و ارتفاع آن نیز 42 سانتی متر است، این محصول برای استفاده کودکان بالای یک سال کاملا مناسب بوده و  در صورت استفاده درست و عدم صدمه دیدن آن تا سن 5 سالگی نیز قابل استفاده می باشد. البته در صورت سوراخ شدن می توانید آن را با بسته مخصوص اینتکس تعمیر کنید. وزن مبل یک کیلو گرم بوده و در بسته بندی بسیار کوچکی جای میگیرد که توسط کوله پشتی یا ساک دستی کوچک قابل حمل است. کم بودن وزن مبل این مزیت را به همراه دارد که خود کودک نیز می تواند به سادگی آن را در محل های مختلف منزل حمل کرده و استفاده کند. 

روش نصب

پس از پیدا کردن محل مناسبی برای قرار گیری، مبل را از بسته بندی آن خارج کنید، بدنه از دو محفظه باد جداگانه تشکیل شده است، ابتدا محفظه مربوط به نشیمنگان را با استفاده از تبدیل کوچک پمپ باد کنید، سپس نوبت به پشتی و دسته ها می رسد که آن ها را نیز به همین شیوه باد کنید، دقت داشته باشیدکه دریچه ها به خوبی بسته شده باشد و موجب خالی شدن باد مبل نشود. برای طول عمر بیشتر مبل نیز بهتر است تا بدنه آن را در زمان های عدم استفاده چرب نگه دارید و از خیس شدن مکرر و قرار گیری آن مقابل نور مستقیم خورشید خود داری کنید. تمامی این موارد از پوسیدگی مبل جلوگیری کرده و بدنه آن را در برابر پوسیدگی حفظ می کند. 

جمع بندی

مبل بادی کودک کیتی یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی است که خرید آن را برای کودکتان یا به عنوان یک هدیه به شما پیشنهاد میکنیم، این محصول طراحی زیبایی داشته و نصب آن نیز ساده و بدون مشکل عملی می شود. به تمامی این ویژگی ها کیفیت مناسب را اضافه کنید تا در خرید آن شک نداشته باشید. 

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 قطر 66 سانتی متر
ارتفاع 42 سانتی متر
نوع مبل یک نفره کودک
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
سال تولید2015
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 5 سال
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...