مبل بادی درخشان کودک و نوجوان

bestway 006625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی درخشان کودک و نوجوان

مبل بادی درخشان کودک و نوجوان نوعی مبل بادی جدید می باشد که دارای روی شفاف بوده که داخل آن قابل رویت می باشد، از این رو دارای جذابیت بسیار بالایی برای کودکان بوده و به دلیل استفاده از قطعات کوچک براق در داخل این محصول از تفاوت چشمگیری با طرح های پیشین برخوردار می باشد. جنس این محصول از وینیل شفاف در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی از مقاومت و نیز انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. این مبل بادی زیبا به راحتی و با استفاده از انواع پمپ های دستی در کمترین زمان ممکن قابل راه‌اندازی بوده و نیز قادر خواهید بود که هوای داخل آن را به سرعت تخلیه نمایید. این محصول زیبا در برابر نور دارای رنگ های متنوع و درخشانی بوده و قادر است از نظر کودکان و نیز بزرگسالان را به راحتی به خود جلب نماید. طراحی آن به صورت گرد بوده و دارای یک عدد تکیه گاه نرم و راحت می باشد و در حین استراحت، مطالعه و بازی پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. وزن آن نیز بسیار اندک بوده و در حدود 1.15 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول جذاب و کاربردی می توانید به صورت حضوری اقدام نموده و یا آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه بزرگ اینتکس خریداری نمایید و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت استثنایی دریافت نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی درخشان کودک و نوجوان

مبل بادی درخشان کودک و نوجوان از سری مبل های بادی شرکت بست بوده که با طراحی نو و بدنه شفاف توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در مدت زمان اندکی به فروش فوق‌العاده دست یابد. این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده و با توجه به ابعاد مناسب آن، قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل بادی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که می دانید امروزه اغلب افراد به شکل ظاهری محصولات و زیبایی منزل خود توجه بسیاری نشان می‌دهند و همواره خواستار محصولی با طراحی متفاوت و رنگی زیبا و جذاب می باشد. به همین منظور شرکت بست وی در طراحی این محصول از ایده ای نو و خلاقانه استفاده نموده و دست به تولید محصولی با ظاهری چشم نواز زده است. این محصول به صورت گرد طراحی شده و به دلیل شفاف بودن بدنه داخل آن به طور کامل مشخص می باشد. این ویژگی موجب شده که با قرار دادن آن در هر مکانی با هر رنگی این محصول رنگ محیط را بازتاب نماید که از ویژگی های ممتاز آن به شمار می رود. اما شرکت بستگی به منظور افزایش زیبایی این محصول قطعات کوچک و براقی در داخل آن قرار داده که با برخورد نور به آن، جلوه ای زیبا به محیط می بخشد. علاوه بر این سطح آن دارای اندکی فرورفتگی بوده که محل مناسبی برای استراحت می باشد. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت که می بایست در حین تهیه محصولات بادی و آن توجه نمود جنس و کیفیت بدنه محصول مورد نظر می باشد. با توجه به اینکه روند آسیب دیدگی محصولات بادی اندکی سریع تر از دیور محصولات طی می شود، شرکت بستنی با به کارگیری بهترین متریال و استفاده از پی وی سی شفاف برای تولید این محصول این مشکل را برطرف نموده و توانست محصولی با طول عمر و کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه نماید. این بدنه علاوه بر دارا بودن استحکام بالا از نرمی مطلوبی برخوردار بوده و در حین استراحت به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. این محصول کاملا ضد آب و مقاوم بوده و در صورت لزوم می توانید به راحتی آن را مورد شستشو قرار دهید. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

یکی از مهم ترین موارد در مبل های بادی دارا بودن ابعاد مناسب و وزن اندک می باشد. زیرا محصولی با ابعاد مناسب را می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد و در صورت دارا بودن حداقل وزن ممکن به راحتی می توان آن را حمل و جابجا نمود. به همین منظور شرکت بستگی برای این محصول طول و عرض ای معادل 96 سانتی متر در نظر گرفته و ارتفاع آن در حدود 66 سانتیمتر می باشد. این ابعاد موجب شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید . وزن آن نیز در حدود 1.15 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 70 کیلو گرم را تحمل نماید که برای کودکان بسیار ایده ل بوده و بزرگسالانی با وزن کم تر از 70 کیلو گرم قادر به استفاده از آن می باشند. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت به همین منظور می بایست آن را در برابر حرارت بالا قرار نداده و از برخورد شدید اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. همچنین از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن بپرهیزید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس، آن را تعویض و یا تعمیر نمایید.

 

جمع بندی

 

مبل بادی درخشان کودک و نوجوان یکی از زیباترین نمونه های مبل های بادی شرکت بسته می باشد که با دارا بودن بدنه شفاف و براق توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول علاوه بر دارا بودن ظاهر زیبا از تحمل وزن بالا و وزن اندکی برخوردار بوده که موجب می‌شود شما به راحتی آن را حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه وینیل شفاف
 جنس بخش کناری وینیل شفاف
 جنس کف وینیل شفاف
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک و نوجوان
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه
 دارای سطح نشیمنگاه مقعر
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...