مبل بادی دو کاره روی آب

intex 58847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی روی آب اینتکس، محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که مناسب بازی های آبی و تفریحات مربوطه به ویژه در فصل تابستان است. این مبل قابلیت تبدیل شدن به تشک پشتی دار را نیز در کمترین زمان ممکن دارد. بدنه اصلی ان شفاف بوده و با لایه های رنگی صورتی ، نارنجی ، زرد ، قرمز و آبی زیبایی خاصی به همراه دارد. جنس استفاده شده برای ساخت این محصول زیبا و محبوب از پی وی سی نی باشد که یکی از بهترین نوع اجناس برای محصولات بادی می باشد چرا که ویژگی های بسیار خوبی را دارد .

استفاده از مبل بادی دو کاره روی آب اینتکس هم بر روی آب میسر بوده و هم روی خشکی می توانید از آن استفاده کنید . حالت دوکاره آن به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت دراز کش و یا به صورت نشسته از آن استفاده کنید . با ابعاد بزرگی که تشک یا همان مبل بادی رو اب دارد می توان به ابعاد بزرگ آن اشاره کرد که بزرگسالان قادر به استفاده از محصول خواهند بود . در بخش نقد و بررسی به طور کامل توضیحاتی را در رابطه با مبل بادی دو کاره روی آب ارائه خواهیم کرد .

 نوع کاناپه ای
 طول 198 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ سوزنی
 وزن 2.6 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 قابلیت تاشو
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

مبل بادی دو کاره روی آب اینتکس ، از نمونه تولیدات موفق برند آمریکایی اینتکس می باشد که طراحی و ساختار آن برگرفته از کاناپه های بادی چند کاره خانگی گرفته شده است ، تا اینچنین بتوانید با این محصولات بادی به تفریحات شاد و مفرح آبی بپردازید . مبل بادی به واسطه بادی که در داخل آن وجود دارد می تواند به بهترین شکل شناوری خوبی را بر روی آب داشته و تا وزن های بالا را به خوبی بر روی خود تحمل کرده و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود . با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی روی آب یا همان مبل بادی دو کاره روی آب دارد ، در این بخش قصد داریم تا نحوه طراحی و ساخت ، جنس استفاده شده در بدنه ، نحوه راه اندازی ، توصیه های مهم و نکات نگهداری و استفاده از محصول و نحوه تعمیرات را به شما عزیزان معرفی کنیم .

طراحی و ساخت مبل بادی دو کاره روی آب

طراحی و ساخت مبل بادی دو کاره روی آب از منحصر به فرد ترین طراحی هایی است که اینتکس برای ساخت یک شناور و تشک بادی روی آب استفاده کرده است . همانطور که از نام محصول و تصاویر موجود مشخص است ، مبل بادی دوکاره قابلیت تاشو داشته و می تواند به تشک بادی روی آب نیز تبدیل شود ، از این رو شما می توانید هم به صورت نشسته بر روی آب شناور بمانید و یا آن را باز کرده و بر روی آن دراز بکشید و ریلکس کنید . وجود تکیه گاه و پشتی در این مبل بادی روی آب به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی به مبل تکیه داده و مدت زمان بشتری را بدون اینکه فشاری به کمر وارد شود بنشینید .

استفاده از رویه شفاف در کنار لایه های درونی رنگارنگ سبب زیبایی و جذابیت بیشتر مبل بادی دو کاره روی آب شده است تا در برخورد نور خورشید و آب ، نور های درخشان و رنگی خوبی را ارتعاش کند . از سایر ویژگی ها و خصوصاتی که برای ساخت مبل بادی دو کاره روی آب استفاده شده است نیز می توان به استفاده از طراحی مواج اشاره نمود . استفاده از این طراحی به سبب اینکه فرم پذیری سطح مبل و تشک را افزایش می دهد ، باعث آن خواهد شد تا افراد بتوانند مدت زمان بیشتری را بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود حس کنند ، از مبل بادی استفاده نمایند .

جنس مبل بادی دو کاره روی آب

شرکت اینتکس برای ساخت بدنه مبل بادی دو کاره روی آب نیز جنس درجه یک پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است که یکی از بهترین و البته مناسب ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سر و کار داشته و در تماس با بدن و پوست انسان می باشد ، زیرا این جنس کاملا ضد آب بوده و از سوی دیگر به واسطه عدم استفاده از مواد شیمیایی اولیه کاملا سازگاری با محیط داشته و آسیب ها و حساسیت های پوستی را ایجاد نمی کند . پی وی سی را با نام های دیگری چون وینیل و پلاستیک طبیعی نیز می شناسند .

نحوه راه اندازی مبل بادی دو کاره روی آب

برای راه اندازی تشک بادی روی آب ، دریچه های بادی قرار گرفته است که در این مدل تعداد بیشتری دریچه وجود دارد که می توانید به ترتیب از آن طریق اقدام کنید . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر به خوبی محصول را قبل از راه اندازی بر روی زمین پهن کرده و چین و چروک ها و تا شدگی های آن را باز کنید . شما همچنین می توانید برای سریع تر شدن روند راه اندازی از پمپ های باد نیز بهره ببرید .

توصیه ها و نکات مهم نگهداری از مبل بادی دو کاره روی آب

یکی از مسائل مهمی که بایستی در هنگام استفاده از مبل بادی دو کاره روی آب رعایت کنید ، نگهداری و مراقبت از محصول است تا از آسیب دیدگی های آن جلوگیری کنید . این محصولات به دلیل طراحی بادی خود بسیار در برخورد هرگونه جسم سفت و سخت یا تیز آسیب می بیند ، لذا بهتر است از برخورد و ساییده شدن با اجسام و سطوح زبر ، برخورد وسایل داغ به خصوص فلزات به بدنه مبل بادی دو کاره روی آب خودداری کنید .

تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی دو کاره روی آب

از ویژگی ها و قابلیت های خوب مبل بادی دو کاره روی آب می توان به تعمیرات و پنچرگیری این محصولات بادی اشاره کنیم . شما می توانید با تهیه کردن برچسب تعمیرات ، خودتان محصول را پنچرگیری کنید و یا آن را جهت تعمیرات برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی تعمیرات صورت گیرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...