مبل بادی دیزنی با رنگ بنفش

disney 55273

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی دیزنی با رنگ بنفش

مبل بادی دیزنی محصولی جدید و با کیفیت می باشد که برای استفاده کودکان کاملا مناسب است، طراحی این مبل حالت دخترانه داشته و از رنگبندی بنفش در آن استفاده شده. در بالای قسمت پشتی شخصیت های انیمیشن Fairies به چشم میخورند که برای جذب کودکان بسیار مناسب هستند، از سایر ویژگی های این محصول می توان به ابعاد مناسب آن اشاره کرد، با ابعاد مناسبی که این مبل بادی دارد می توان آن را به سادگی و برای سنین بیشتری استفاده نمود، به علاوه با توجه به وزن کم آن و بسته بندی کوچکی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای حمل در مسافرت می باشد و بخش کوچکی از فضای شما را اشغال خواهد کرد. 

نقد و بررسی مبل بادی دیزنی با رنگ بنفش

مبل بادی کودک از محصولات پرطرفدار در محصولات بادی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان تا سن 15 سال می باشد . این مبل های بادی دارای بدنه های مستحکم و همچنین نشیمنگاه و تکیه گاه نرم می باشند و کودکان شما در هنگام استفاده از آن ها احساس لذت بخشی خواهند داشت . در ادامه به توضیح دربارهمبل بادی کودک دیزنی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

این مبل بادی دیزنی دارای طراحی جذاب و کودکانه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . رنگ بنفش استفاده شده در این محصول زیبایی محصول را دوچندان کرده است و همچنین طرح های کودکانه و گل حک شده بر  روی این محصول نیز زیبایی مبل بادی را دوچندان کرده است . نشیمنگاه این محصول مقدار کمی فرورفتگی دارد که این فرورفتگی موجب این می شود تا کودکان شما در هنگام استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشوند . تکیه گاه مناسب این محصول نیز به کودکان شما کمک می کند تا بتوانند به راحتی به آن تکیه بدهند و این تکیه گاه تمتم بدن آن ها را در بر خواهد گیرد . این تکیه گاه بادی نقش دسته ی مبل را نیز ایفا می کند و کودکان شما می توانند دستان خود را بر روی آن نیز بگذارند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند . 

جنس بدنه

بدنه ی این مبل بادی کودک از وینیل می باشد . وینیل نوعی پی وی سی با کیفیت بالاتر می باشد که توانسته است به خوبی علاوه بر حفظ ویژگی های پی وی سی دارای استحکام بالاتری نیز باشد . رویه ی این مبل بادی از وینیل براق می باشد که به سبب این براق بودن ، زیبایی بیشتری داشته و توجه کودکان را جلب خواهد کرد . بخش کناری این محصول نیز از وینیل و بخش کف آن از وینیل دولایه می باشد . دلیل استفاده از وینیل دولایه بالا بردن تحمل وزن آن در برابر فشار کودکان می باشد که به کمک این بدنه ی دولایه می توان با خیال راحت از این مبل استفاده نمود . 

ابعاد و تحمل وزن

طول این مبل بادی کودک 65 سانتی متر ، عرض آن 63 سانتی متر و ارتفاع آن تا تکیه گاه 43 سانتی متر می باشد . این ابعاد مناسب برای استفاده کودکان از سن 3 تا 15 سال می باشد . از این مبل به سبب اندازه مناسب می توان در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . تحمل وزن 65 کیلوگرمی این مبل بادی نیز موجب این می شود تا کوکان شما بتوانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . وزن نیم کیلوگرمی این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی آن را به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج کردن مبل از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء اضافی قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید و به اندازه ی لازم آن را باد کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته باید به این نکته نیز توجه داشت که باد زدن بیش از حد محصول ممکن است به بدنه و دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می بایست این محصولات را از اشیاء تیز دور نگهداری کنید . در صورت برخورد این اشیاء با مبل ممکن است باعث سوراخ شدن آنها شوند . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

مبل بادی کودک دیزنی محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای کودکان می باشد که دارای بدنه ای از جنس وینیل و کف دولایه می باشد که می تواند به راحتی وزن کودکان شما را تحمل کند . رویه ی ضد تعریق و ضد حساسیت و همچنین ارتفاع مناسب از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 65 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپ دستی سوزنی
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
رده سنی: 3 تا 15 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...