مبل بادی رنگارنگ کودک

ch 86112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی رنگارنگ کودک

مبل بادی کودک با طرح رنگارنگ از محصولات مناسب برای کودکان می باشد که با رنگ های شاد استفاده شده در آن ، توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد و می تواند محصولی مناسب برای کودکان بالای 3 سال میباشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این کار استحکام بالا و همچنین انعطاف پذیری بالای پی وی سی می باشد . این محصول نیز از این امر مستثنا نیست و بدنه آناز پی وی سی تهیه شده است . همچنین رویه این محصول از پی وی سی چرمی تهیه شده است و این ویژگی کمک می کند تا بدن کودکان شما در هنگام استفاده از این مبل ، دچار تعریق نشود و استراحت لذت بخشی داشته باشند . تحمل وزن 40 کیلوگرمی این محصول نیز کمک می کند تا کودکان شما بتوانند با خیال آسوده از این مبل بادی استفاده کنند و نگران بروز مشکل برای آن نباشند . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی رنگارنگ کودک

مبل بادی رنگارنگ کودک محصولی شکیل می باشد که با توجه به رنگ های زیبا توجه هر کودکی را جلب کرده و مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است . این محصول از جنس بدنه مقاوم و با کیفیتی برخوردار بوده که کودک می تواند به راحتی از آن استفاده نماید . این جنس بدنه علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطافی قابل قبول می باشد که مانع از خستگی کودک در حین استفاده از آن می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل بادی بچه گانه همراهی نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان مستلزم طراحی خاص و رنگ هایی شاد و زیبا می باشد تا فضایی شاد و کودکانه برای آن ها به ارمغان آورده و با روحیات لطیف آن ها سازگار باشد . این مبل بادی مناسب با کودکان طراحی شده و از رنگ آبی روشن برخوردار بوده که در بخش میانی از یک قرمز خوشرنگ استفاده شده که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند . همچنین از رنگ های شاد دیگری در تمام بخش های آن به صورت پراکنده استفاده شده که این امر زیبایی آن را دو چندان افزایش داده است . این محصول از بدنه ای ضد آب برخوردار بوده و همچنین قسمت نشیمنگاه آن به صورت مواج طراحی شده تا کودک شما نهایت احساس رضایت و راحتی را با آن تجربه نماید . در دو طرف این مبل بادی دو دسته درنظر گرفته شده که به همین منظور راحتی این محصول افزایش یافته است . 

جنس بدنه

کیفیت و طول عمر بالا برای محصولات مورد استفاده کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . به همین منظور در طراحی و تولید رویه و بخش های کناری این  محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده که کیفیت و استحکام قابل توجهی برای آن به ارمغان آورده است . اما این استحکام مانع از نرمی و لطافت آن نشده و محصولی بسیار راحت و مناسب استفاده کودکان می باشد . در ساخت قسمت زیرین نیز به منظور افرایش کیفیت از پی وی سی دولایه استفاده شده تا به راحتی در مقابل ضربه و فشار های وارده مقاومت نموده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نشود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت بالا ، ابعاد مناسب و وزن کم از مشخصه های یک کالای مرغوب می باشد . این مبل بادی با طول 64 سانتی متر و عرض 43 سانتی متر و همچنین ارتفاع 42 سانتی متر مطابق با استاندارد های جهانی طراحی و تولید شده است . به همین منظور بدن کودک شما را در حین استفاده در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . این محصول محبوب تنها دارای 2 کیلو گرم وزن بوده و به راحتی توسط کودک قابل حمل و جابه جایی می باشد . با توجه به کیفیت بالای آن ، قادر به تحمل وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم بوده و کودک می تواند بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده نموده و لذت ببرد .

جمع بندی

مبل بادی کودک رنگارنگ کودک با طراحی و رنگ های زیبا و دلنشین کودک را در فضایی شاد قرار خواهد داد . همچنین به جهت کیفیت بالا و قابلیت ضد تعریق بودن کودک می تواند مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نموده و از آن لذت ببرد . با توجه به نکات ذکر شده این محصول گزینه مناسبی برای کودکان بالای 3 می باشد . شما می توانید برای تهیه این محصول دوست داشتنی به صورت اینترنتی و یا حضوری از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید . 

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 64 سانتی متر
 عرض 43 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...