مبل بادی زیر پایه دار کودک

YT-91923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایه دار کودک

مبل بادی کودکانه یک نفره زیر پایه دار کودک محصولی شیک و کودک پسند از شرکت اینتایم که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از وزن بسیار مناسبی بهره برده و از کیفیت مناسبی در بدنه بهره می برد. مبلی که می تواند در فضای باز نیز استفاده شود. این مبل دارای زیر پایه بادی مجزا بوده که می تواند به عنوان میز نیز مورد استفاده قرار داده شود. این سری از مبل های بادی به دلیل حمل آسوده می تواند در مسافرت ها  نیز استفاده شود. برای راه اندازی این کالا در هر مکانی کافیست از بخش پمپ های باد یک پمپ باد مناسب برای آن انتخاب نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی زیر پایه دار کودک

مبل بادی زیر پایه دار کودک

مبل بادی زیر پایه دار کودک محصولی شیک و کودک پسند از شرکت اینتایم برای سنین زیر 6 سال بوده که از طراحی شیک و زیبایی بهره مند است. این مبل های بادی از دسته مبل هایی هستند که قابل استفاده در هر مکانی بخصوص در فضای باز خواهند بود. کالایی که دارای یک زیر پایی بادی بوده که به عنوان میز هم قابل استفاده خواهد بود. این کالا می تواند برای استفاده و تغییر دکوراسیون داخل اتاق های خواب و نشیمن گزینه مناسبی باشد. ویژگی های دیگری نیز این محصول دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این مبل مانند بسیاری از مبل های بادی دیگر بوده و از نشیمنگاهی باز و راحت برخوردار است. این مبل محصولی بسیار راحت و سبک بوده که از دو تکیه گاه نیز برخوردار می باشد. این تکیه گاه ها برای قسمت های کمر و دست ها تعبیه شده و هنگام باد کردن این مبل این قسمت ها نیز به صورت خودکار راه اندازی می شوند. اما زیر پایی این مبل ها کمی ارتفاع بیشتری از سطح نشیمنگاه مبل ها داشته و به اندازه ای طراحی شده تا به عنوان میز هم قابل استفاده باشد. گرچه می توان از این زیر پایی برای نشستن روی آن نیز استفاده کرد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این مبل کودک برابر (طول: 63 سانتی متر ، عرض: 55 سانتی متر ، ارتفاع: 32ذ سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای نشستن و داشتن حالت درازکش روی آن می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن نیز حجم کمی را به خود خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزن مبل این مبل زیر پایه دار معادل 50 کیلوگرم بوده که برای این کالا تحمل وزنی قابل قبول خواهد بود. البته در صورتی که این محصول را استاندارد باد کنید می توانید تا 10 کیلوگرم به آن بیافزایید.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که طراحی های زیبایی روی آن صورت گرفته شده است. این بدنه در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از این کالا در فضای باز استفاده کرد. یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و ابعاد بسیار کوچک می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مصرف کننده به راحتی این کالا را در هر مکانی حمل کرده و جا کند. علاوه بر این در صورتی که آسیبی به آن وارد شود به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست ابندا محلی مناسب و مطمئن برای آن پیدا کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از باد شدن بیش از حد و گرفتن حالت سفت جلوگیری نمود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این مبل کودک بهتر است از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه جلوگیری کرده و از پرش و جامپینگ بر روی بدنه خودداری کرد. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این محصول نیز در مراقبت و نگهداری از آن موثر خواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی کودک یک نفره زیر پایه دار اینتایم محصولی سبک و کم حجم برای سنین کودکان و حتی نوجوانان بوده که با داشتن کیفیت لازم و قیمت مقرون به صرفه از طرفداران و فروش بالایی برخوردار شده است. این کالا برای استفاده در هر مکانی مناسب بوده و به راحتی و در کمترین زمان قابل راه اندازی توسط هر گونه پمپ باد را خواهد داشت. این مبل با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 63 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای زیر پایه بادی مجزا
 قابلیت استفاده از زیر پایی به عنوان میز
 قابل استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...