مبل بادی صورتی طرح کیتی

YT-152

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی صورتی طرح کیتی

مبل بادی یک نفره طرح کیتی محصولی از شرکت اینتایم برای سنین کودکان و خردسالان در رنگ صورتی بوده که ساخته شده از جنس PVC تک لایه با روکش مات می باشد. محصولی بسیار سبک و قابل حمل در هر مکانی بخصوص مسافرت ها که تنها توسط یک پمپ باد دستی در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی می شود. این مبل بادی در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب مقاوم بوده و حتی می توان از آن بر روی آب های آرام و کم عمق استفاده نمود. طراحی در نظر گرفته برای این محصول بسیار شاد و کودک پسند بوده و می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای کودکان در نظر گرفته شود.

نقد و بررسی مبل بادی صورتی طرح کیتی

مبل بادی صورتی طرح کیتی

مبل بادی کیتی در رنگ صورتی از سری مبل های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت اینتایم تولید و ساخته شده است. این کالا یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی بوده که گزینه خوبی برای فرزندان شما خواهد بود. مبلی که در رنگ آبی نیز تولید شده و به عنوان یکی از مدل های مختلف طرح دار مبل های بادی کودک به بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت و راحتی قابل قبولی بوده و به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. اما در ادامه به توضیحات بیشتر این کالا خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی بدنه این مبل مانند سایر مبل های بادی به صورت مربعی شکل بوده و از گوشه های گرد بهره مند است. این مبل دارای نشیمنگاهی مواج و راحت بوده که هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی زیادی را به فرزندان شما منتصل خواهد کرد. لطافت این قسمت از این کالا باعث می شود تا هیچ گونه فشاری روی بدن کودکان نباشد. همچنین تکیه گاه هایی برای دست و کمر نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده که با باد زدن آن به صورت خودکار راه اندازی می شوند. حجم کم بدنه و راحتی حمل آن نیز بر می گردد به طراحی خوب بدنه. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این محصول برابر با (طول: 50 سانتی متر ، عرض: 63 سانتی متر، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده ابعادی متناسب با سنین زیر 5 سال خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. این ابعاد در زمان جمع کردن این مبل بسیار کمتر شده و باعث می شود تا به راحتی این محصول را حمل کرده و در هر فضایی جای دهید. تحمل وزن آن نیز حدود 50 کیلوگرم بوده که برای این مبل تحمل وزنی قابل قبول محسوب می شود. گرچه در صورت استاندارد باد کردن بدنه می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل از نوع پلاستیک PVC مات و طرح چرم بوده که از رنگبندی زیبا و طراحی کودک پسندانه روی آن بهره مند است. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد نور و حرارت آفتاب و همچنین برخورد اب به بدنه مقاوم بوده و به دلیل طراحی خوب آن می توانید روی آب نیز استفاده کنید. بدنه ای که انعطاف خوبی داشته که این انعطاف سبب شده تا به راحتی آن را جمع و باز کنید. از دیگر ویزگی هخای پر مزیت این محصول قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل کودک کافیست ابتدا نازل پمپ باد متناسب با دریچه های باد را وصل کرده و سپس شروع به باد زدن کردو هر گونه پمپ باد محصولات بادی مناسب راه اندازی این کالا خواهد بود اما از آنجایی که این کالا حجم و ابعاد کمی داشته پمپ های دستی کوچک نیز جوابگوی راه اندازی آن خواهد بود. دقت کنید که این مبل بادی را بیش از حد باد نکنید تا حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به درز های آن آسیب وارد خواهد کرد. بهترین راه های مراقبت از این محصول جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی آن خواهد بود. 

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح کیتی در نگ صورتی از سری مبل های بادی کودکان و خردسالان با کیفیت و تحمل وزن مناسب بوده که به دلیل داشتن وزن و حجم مناسب می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. محصولی که به عنوان مبلی مقرون به صرفه فروش بالایی داشته و یکی از بهترین گزینه تفریحی فرزندان شما خواهد بود. این مبل بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 50 سانتی متر
 عرض 63 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC تک لایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 500 گرم
 طراحی کودک پسند
 ضد آب
 دارای نشیمنگاه گود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...