مبل بادی طرح ببر کودک بست وی

bestway 75060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح ببر کودک بست وی

مبل بادی یک نفره کودک در طرح ببر نوعی دیگر از مبل های بادی شاد و بسیار زیبای سنین کودکان و خردسالان بوده که از رنبگندی داخلی روشن و مناسبی بهره می برد. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از قابلیت ضد آب بودن نیز برخوردار می باشد. قابلیتی که این امکان به ما می دهد تا از این مبل در آب های آرام و کم عمق نیز استفاده نماییم. اما این مبل علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت مناسب از وزن بسیار خوبی نیز بهره برده که می تواند در هر مکانی بخصوص مسافرت ها استفاده شود. برای راه اندازی این کالا فقط کافیست پس از تهیه یک پمپ باد اقدام به باد زدن آن نمایید. برای این مبل پمپ های باد دستی مناسب خواهند بود.

نقد و بررسی مبل بادی طرح ببر کودک بست وی

مبل های بادی ابزار های بسیار کاربردی هستند که می توانند برای سنین متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند. این دسته از کالا ها هم برای استفاده بزرگسالان و هم برای استفاده کودکان مناسب است. مبل بادی طرح ببر نیز از محصولات مناسب کودکان می باشد که از طرح و رنگ بندی زیبایی در آن استفاده شده است، به علاوه این کالا کیفیت بسیار خوبی دارد که باعث می شود بتوان آن را در محلی همانند منزل و یا در مسافرت حمل کرده و استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا تمامی ویژگی های این کالا را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی و ساخت

ظاهر این محصول بسیار زیبا بوده و برای استفاده در شرایط متنوع کاملا مناسب است، به همین دلیل می توان آن را جایگزین مبل های غیر بادی کودکان دانست، قسمت بالایی آن طرح صورت ببر را داشته و بسیار زیباست، ترکیب رنگ بندی بدنه این محصول از نارنجی روشن و تیره بوده و برای کودکان پسر و دختر مناسب است، قسمت نشیمنگاه این مبل بادی از از حالت مکشی برخوردار بوده که پس از یک بار استفاده باعث می شود اتصال مبل به زمین مستحکم تر شده و از تکان خوردن های ناخواسته جلوگیری شود. در حالت کلی می توان طراحی این محصول را بسیار جذاب دانست که برای استفاده کودکان کاملا مناسب است.

 

جنس و بدنه

بدنه اغلب مبل های بادی از PVC ساخته شده است، این ماده در کنار انعطاف مناسب مقاومت بسیار خوبی نیز دارند و برای استفاده در شرایط متنوعی مناسب است. بدنه این مبل نیز از همین ماده ساخته شده است که البته نوع و ضخامت آن در قسمت های مختلف متفاوت است. برای مثال قسمت زیرین آن سه لایه بوده و قسمت کناری آن از یک لایه تشکیل شده است به این دلیل مقاومت آن در شرایط متنوع بیشتر از حالت عادی می شود چراکه در این حالت برای برای فشار های مختلف بدنه لایه های متفاوتی در نظر گرفته شده است. قسمت بالایی به دلیل برخورد مستقیم با بدن کودک و احتمال صدمه دیدن از دو لایه تشکیل شده است. در تست های انجام شده توسط بست وی این محصول مقاومت بسیار خوبی دارد اما نمی توان کیفیت آن را با کالا های بالا رده بازار مقایسه کرد.

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول برای استفاده یک کودک کاملا استاندارد بوده و مشکلی از بابت استفاده از آن نخواهد داشت. طول آن برابر با: 84 سانتی متر ، و عرض آن نیز برابر با: 76 سانتی متر می باشد، ارتفاع اصلی بدنه نیز: 71 سانتی متر بوده که ابعادی متناسب برای استفاده سنین زیر 9 سال خواهد بود. ارتفاع ذکر شده از سوی شرکت سازنده برابر با بالاترین قسمت آن یعنی رویه پشتی بوده و نشیمنگاه آن حدود 30 سانتی متر کمتر است. این ابعاد در زمان جمع کردن این مبل بسیار کمتر شده و باعث می شود تا به راحتی این محصول را حمل کرده و در هر فضایی جای دهید. راحتی حمل این مبل علاوه بر ابعاد بسته بندی کوچک آن به وزن کم بسته بندی آن نیز باز می گردد که در این محصول تنها 740 گرم است. به علاوه با وجود تحمل وزن 75 کیلوگرمی تمامی کودکان تا سن 9 سالگی به سادگی می توانند از این کالا استفاده کنند. 

روش نصب

برای راه اندازی این مبل بادی لازم است ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، این محل تا حد ممکن باید تراز باشد و سطح آن نیز عاری از هر گونه شئ تیز باشد تا طول عمر بالاتری نیز داشته باشد. پس از مشخص کردن محل مناسب مبل را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید. ابتدا محفظه باد اصلی آن که شامل بخش نشیمنگاه می شود و سپس پخش پشتی و درسته های آن را باد کنید. برای باد کردن می توانید از تبدیل های متوسط پمپ استفاده کنید تا در حین باد زدن باد آن خالی نشود. مشخص کردن میزان باد اندازه کاملا ساده است. در پمپ های برقی با توجه به تغییر صدای پمپ که ناشی از فشار بیش از حد به آن است می توانید متوجه پر شدن محفظه باد مبل شوید و نیازی نیست نگرانی از بابت ترکیدگی آن داشته باشید، اما در پمپ های دستی باید میزان اندازه باد بدنه را از سفتی سطح بدنه آن متوجه شوید. بدنه ای که بیش از حد نرم باشد راحتی چندانی ندارد و از فرم استاندارد خود خارج است اما بدنه ای که بیش از حد سفت شده باشد علاوه بر راحتی نه چندان مطلوب ممکن است صدمه نیز ببیند.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 75 کیلو گرم
 طول 84 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 740 گرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 9 سال
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...