مبل بادی طرح جغد اینتکس

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح جغد اینتکس

مبل بادی طرح جغد محصولی از شرکت اینتکس می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی در کنار طراحی زیبا دارد. به دلیل استفاده از ترکیب رنگی آبی در این محصول می توان آن را برای کودکان پسر و دختر مورد استفاده قرار داد، وزن این مبل بادی بسیار کم و ابعاد بسته بندی آن نیز کوچک است به همین دلیل می توان آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط متنوعی استفاده نمود. مبل بادی کودک مناسب استفاده در سنین کمتر از 4 سال بوده و می تواند وزنی معادل 35 کیلوگرم را تحمل کند. بدنه آن فوق العاده آرگونومیک بوده و حس راحتی بسیاری را به کودک منتقل می کند. در صورت صدمه دیدن مبل نیز به سادگی و با استفاده از بسته مخصوص اینتکس می توانید آن را تعمیر و همانند روز اول از آن برای تفریح و استفاده کودکتان به کار گیرید. 

نقد و بررسی مبل بادی طرح جغد اینتکس

مبل های بادی کودکان باید بیش از هر چیزی ظاهر زیبایی داشته باشند و استفاده از آنها برای کودکان لذت بخش باشد. اینتکس به عنوان پیشرو در این زمینه همواره سعی کرده بهترین محصولات را برای کودکان طراحی و تولید کند و در این زمینه نیز تا کنون موفقیت های بسیاری را کسب کرده. گرچه در این دسته شرکت هایی همچون بست وی، اینتایم حتی جیلونگ فعالیتی بیش از هر بخش دیگری دارند که رقابت را برای اینتکس سخت تر می کند. مبل بادی کودک با کد 68556 نیز یکی از این محصولات بوده و تمامی ویژگی های یک مبل بادی خوب برای کودک را دارد، به علاوه با توجه به رنگ سبز بدنه می توان آن را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان استفاده کرد. با توجه به این توضیحات توجه شما را به ادامه بررسی جلب میکنیم. با ما همراه باشید.  

طراحی

ظاهر این مبل بادی کودک بسیار زیبا و خلاقانه می باشد که از حیوانات و به صورت فانتزی الهام گرفته شده است. بدنه این مبل از دو قسمت عقب و جلویی تشکیل شده است، قسمت عقبی آن شامل پشتی و دو پایه ابتدایی آن می شود و بدنه جلویی آن نیز شامل نشیمنگاه و دسته های ان می شود که در شرایط کاملا متعادلی تولید شده اند. بر روی قسمت بالایی پشتی این مبل دو برآمدگی به عنوان دو چشم قرار داده شده و حالتی شبیه چشم های قورباغه دارد. بدنه رنگ سبز روشن داشته ولی در برخی قسمت های آن لکه های آبی تیره قرار داده شده است. فرم اصلی نیز به صورت موازی بوده که می تواند جایگزین بسیار خوبی برای سطوح ضد تعریق سنتی باشد.

ابعاد و وزن

این مبل بادی کودک دارای 68 سانتی متر طول ، 75 سانتی متر عرض و 48 سانتی متر ارتفاع می باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع ذکر شده تا قسمت بالای پشتی آن بوده و ارتفاع مفید نشیمنگاه حدود 25 سانتی متر است.  این ارتفاع برای یک بزرگسال کم بوده اما برای مبل بادی کودک بسیار مناسب بوده و حس لذت بخشی به کودکان خواهد بخشید . تحمل وزن این مبل نیز حدود 35 کیلوگرم می باشد که این تحمل وزن نیز بسیار مناسب بوده و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد. ابعاد بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده و به سادگی می توان آن را در کوله پشتی قرار داده و بدون مشکل حمل کرد.

جنس و کیفیت بدنه

بخش اصلی بدنه این محصول از PVC ساخته شده است و با پرس های حرارتی به هم متصل شده است. دلیل استفاده از این ماده انعطاف پذیری بالا در کنار استحکام فوق العاده در برابر فشار و وزن زیاد می باشد که باعث شده شرکت های زیادی به این روش تولید روی آورند. البته مزیت اصلی محصولات بادی نیز همین مورد است که باعث می شود بتوان آنها را محصولات پرتابل تر و پر تنوع تری دانست. لایه های داخلی مبل که از نوع ضخیم ماده PVC هستند باعث می شوند شکل ظاهری مبل حفظ شود. رویه ی این محصول از نوع براق بوده و بدنه ی آن نیز از همین جنس و کف این محصول از PVC چند لایه ساخته شده است تا در برابر فشار و وزن بالا مقاومت خوبی داشته باشد . بدنه براق این محصول موجب این می شود تا در صورت کثیف شدن بدنه آن به سادگی و با استفاده از یک دستمال خیس بتوان آن را تمیز کرد.

روش نصب

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را از جعبه ی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام نمود . باد زدن را تا زمانی که مبل شکل خود را بگیرد ادامه دهید البته باید توجه داشت که بیش از حد آن را باد نکنید زیرا برای مبل مشکل ایجاد می کند . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری نمود زیرا در صورت برخورد موجب سوراخ شدن آن می شود . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

نوعسفری، خانگی
تحمل وزن35 کیلو گرم
طول68 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
ارتفاع48 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
جنس بخش کناری<PVC
جنس کفPVC دولایه
پمپندارد
پنوع پمپ----
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب کودکان زیر 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...