مبل بادی لیدی باگ کودک بست وی

bestway 75061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی لیدی باگ کودک بست وی

مبل بادی یک نفره طرح لیدی باگ بست وی یکی از زیباترین و شیک ترین مبل های بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و ضد آب می باشد. کالایی که از رنگبندی داخلی بسیار زیبایی بهره برده و قابلیت استفاده برای سنین زیر 9 سال را خواهد داشت. این کالا از وزن بسیار کمی برخوردار بوده که می توان از آن علاوه بر منزل در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار داد. محصولی که توسط یک پمپ باد دستی به راحتی و در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. همچنین از این مبل می توانید به دلیل حجم کوچک و ضد آب بودن در آب های کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی لیدی باگ کودک بست وی

شرکت بست وی یکی از شرکت های تولید کننده ی محصولات بادی می باشد که می توان گفت یکی از بهترین شرکت در این زمینه است . محصولات با کیفیت و تهیه شده از مواد اولیه درجه یک تولید می کند و در سراسر دنیا محبوبیت و پشتیبانی قوی نیز دارد . مبل های بادی کودک این شرکت نیز همانند سایر محصولاتش دارای کیفیت خوبی می باشند . در این بررسی به توضیح درباره ی مبل بادی لیدی باگ این شرکت خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی کودک بسیار زیبا و کودکانه می باشد که الهام گرفته از شخصیت های کارتونی می باشد . این مبل از چهار قسمت تشکیل شده است که قسمت کف آن ، نشیمنگاه ،دسته و تکیه گاه مبل و همچنین تکیه گاه سر این محصول می باشد . در قسمت نشیمنگاه و بر روی دسته ی این مبل نیز طراحی جالی را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . نکیه گاه مخصوص سر نیز برای این محصول تعبیه شده است که کمک می کند تا گردن کودکان شما در هنگام استفاده های طولانی مدت دچار مشکل نشود و از آن خسته نشوند .همچنین رنگ ابی قرمز این محصول یکی از ویژگی های آن محسوب می شود که می تواند هر کودکی را به سمت خود جلب کند . بدنه ی این مبل کاملا مستحکم می باشد که در ادامه به توضیح درباره این نوع از بدنه خواهیم پرداخت . 

جنس بدنه

بدنه ی اکثر محصولات اینتکس از پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی قابلیت انعطاف پذیری بالا و همچنین استحکام بالا در برابر فشار و وزن زیاد می باشد . به دلیل همین انعطاف پذیری بالا می توان باد این مبل را خالی کرده و در جعبه ی خود قرار داد و آن را به هر مکانی انتقال داد . داخل این مبل دیواره های داخلی پی وی سی تعبیه شده است که به مقاومت مبل در برابر وزن بالا کمک شایانی می کند و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . رویه ی این مبل از پی وی سی طرح چرم ، بدنه ی آن نیز از همین جنس و کف این محصول از پی وی سی دولایه ساخته شده است تا در برابر فشار و وزن بالا توانایی داشته باشد و موجب ترکیدگی و یا در رفتن الیاف های آن نشود . بدنه ی طرح چرم این محصول موجب این می شود تا در هنگام استفاده از آن بردن کودکان شما دچار تعریق نشود و با خیال راحت و لذت بیشتر از آ« استفاده کنند . 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی کودک دارای 79 سانتی متر طول ، 76 سانتی متر عرض و 79 سانتی متر ارتفاع می باشد که این ارتفاع تا سر این محصول می باشد . این ارتفاع برای یک مبل بادی کودک بسیار مناسب بوده و حس لذت بخشی به کودکان خواهد بخشید . تحمل وزن این مبل نیز حدود 70 کیلوگرم می باشد که این تحمل وزن نیز بسیار مناسب بوده و مشکلی برای مبل پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد مبل می توان تحمل وزن را افزایش داد و از آن استفاده نمود . البته باید توجه داشت که نبایستی وزن غیرمعمولی را به آن وارد کرد یرا موجب آسیب رسیدن به دیواره های داخلی و همچنین بدنه ی استخر خواهد شد و ممشکن است مبل از شکل خود دربیاید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست آن را از جعبه ی خود خارج نموده و بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام نمود .  باد زدن را تا زمانی که مبل شکل خود را بگیرد ادامه دهید البته باید توجه داشت که بیش از حد آن را باد نکنید زیرا برای مبل مشکل ایجاد می کند . برای مراقبت از این محصول نیز می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری نمود زیرا در صورت برخورد موجب سوراخ شدن آن می شود . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح لیدی باگ محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . تکیه گاه مخصوص سر ، نشیمنگاه نرم و بدنه ی مستحکم از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید . 

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 79 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 730 گرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 9 سال
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...