مبل بادی ماساژور اینتایم

intime-yt127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ماساژور اینتایم

مبل بادی ماساژور اینتایم محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که از جنس پی وی سی چند لایه تهیه شده است و روکش چرم آن باعث زیبایی و راحتی خاصی شده است . ماساژور بودن این مبل راحتی آن را دوچندادن کرده و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . به همراه این مبل برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توان از آن برای ترمیم مبل استفاده کرد . 

نقد و بررسی مبل بادی ماساژور اینتایم

شرکت اینتایم یکی از تولید کنندگان محصولات بادی در سر تا سر جهان بوده و محصولات با کیفیت و پرطفداری تولید می کند . کیفیت مناسب ، قیمت مناسب ، مقرون به صرفه و پشتیبانی قوی موجب این شده است تا این شرکت از شرکت های محبوب در زمینه ی محصولا بادی باشد . مبل بادی ماساژور نیز یکی از محصولات شرکت اینتایم می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت.  

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این محصول بسیار مهندسی و عالی بوده و در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . سطح شیب دار این محصول موجب این شده است تا در هنگام استفاده فشار بر روی کمر شما نباشد و احساس لذت و آرامش داشته باشید . رنگ قهوه ای این محصول نیز زیبایی خاصی را به مبل بخشیده است . در قسمت راست مبل نیز محلی تعبیه شده است تا بتوان درون آن وسایل کوچک همانند گوشی تلفن را در آن جای داد . درقسمت های مختلف این مبل نیز موتور های قدرتمندی برای ماساژ دادن بدن شما در هنگام استفاده قرار داده شده است تا در هنگام استفاده نهایت لذت را برده باشید .

جنس بدنه

بدنه ی مبل بادی ماساژور از جنس پی وی سی ضخیم می باشد . دلیل استفاده ار پی وی سی استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . قسمت کف این مبل از پی وی سی سه لایه و قسمت کناری آن از پی وی سی طرح چرم تولید شده است . دسته های باد شو این مبل نیز از جنس پی وی سی طرح چرم بوده و زیبایی خاصی را به محصول بخشیده اند . قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول نیز از پی وی سی مخملی می بوده و علاوه بر زیبایی موجب این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود و از آن لذت برد . 

ابعاد و تحمل وزن

طول مبل بادی ماساژور 120 ، عرض آن 105 و ارتفاع آن 98 سانتی متر می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک مبل بادی یک نفره می باشد . از تمامی فضای این مبل به خوبی استفاده شده است و بر روی آن فضای اضافی مشاهده نمی کنید و به همین دلیل می توان از این مبل در محل های کوچک نیز استفاده نمود . تحمل وزن این محصول نیز 136 کیلوگرم بوده و مناسب برای استفاده ی یک نفر می باشد و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . البته با کم کردن مقداری از باد این محصول می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از این محصول و در کل از محصولات بادی می بایست از سوراخ شدن آن ها جلوگیری نمود . پس می بایست آن ها را از اشیاء تیز دور نگهداری نمود تا موجب آسیب رسیدن به این محصول نشوند . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توان به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را ترمیم کرده و از آن استفاده نمود . راه اندازی این محصول نیز نیاز به مهارت خاصی نداشته و پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به باد نمودن آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید .

جمع بندی

مبل بادی ماساژور اینتایم محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر وزن بالا و فشار می باشد که می توان از آن برای استفاده های روزمره و ریلکسینگ استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 120 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 98 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...