مبل بادی میکی ماوس کودک

ch 0034950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی میکی ماوس کودک

مبل بادی کودک طرح میکی ماوس از محصولات با کیفیت و با مقاومت مناسب برای کودکان می باشد که می توان از آن ها برای کودکان تا سن 6 سال استفاده نمود . این مبل بادی یک نفره کودک دارای ابعاد مناسبی می باشد که می توان از آن حتی در محل های کوچک نیز استفاده نمود و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است و به طور کامل ضد تعریق می باشد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات بادی شرکت اینتکس می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی میکی ماوس کودک

مبل بادی میکی ماوس کودک از سری مبل های بادی با کیفیت و زیبای عرضه شده در بازار های کشور توسط نمایندگی intex می باشد که از محبوبیت بالایی در میان دسته بندی مبل های بادی کودک برخوردار است . این مبل بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه راه همراه ما باشید با نقد و بررسی این مبل بادی .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کارتونی م دارای طرح هایی از شخصیت کارتونی میکی ماوس می باشد که بی خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کرده و از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . این محصول دارای تکیه گاه منحنی می باشد که بهترین حالت را برای کمر کودک فراهم آورده تا به هنگام استفاده از این محصول دچار کمر درد نشود و روزی زیبا را بر روی این مبل سپری کند . همچنین این مبل در اندازه ای استاندارد و کم حجم می باشد که از این لحاظ می توانید از آن به عنوان مبل بادی اتاق کودک و یا در سفر های خود استفاده کرده و به راحتی قابل مل می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از جنس های رایج و محبوب استفاده شده توسط کمپانی های تولید حصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بالا می باشد که تمامی شرایط را برای استفاده شما عزیزان در کنار هم فراهم آورده است . همچنین برای بالاتر بردن مقاومت محصول در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار بیش از پیش دو چندان کرده است و خیال شما را به طور کلی از مقاومت لایه های این مبل بادی راحت کرده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی به مشخصات ( طول : 55 سانتی متر ، عرض 45 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که نشان از آن دارد که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند گزینه خوبی برای استفاده در محیط هایی که دارای فضای کوچک می باشند به شمار بیاید . از دیگر ویژگی های کاربردی این محصول می توان به وزن 1.2 کیلو گرمی آن اشاره کرد که به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشد و می توانید از آن به عنوان بهترین گزینه برای همراه داشتن مبل بادی کودک در سفرهای خود یاد کنید . رده سنی استفاده از این مبل بادی برای کودکان تا 6 سال می باشد که قابلیت تحمل وزن تا 55 کیلو گرم را دارد و در دسته بندی مبل های بادی کودک از پیشتازان به حساب می آید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به راحتی هر چه تمام تر و توسط پمپ های دستی نیز امکان پذیر می باشد . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد را به محفظه باد مبل بادی متصل کرده و باد را به درون این مبل بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد ، فقط توجه داشته باشید که محصول را به حد استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد شدن آن خودداری نمایید زیرا کارایی لازم را نمی توانید در این صورت از محصول مشاهده کنید . در مرحله بعد از برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، البته برای این مشکل نیز ما برای شما عزیزان بر چسب تعمییرات را نیز فراهم آورده ایم که توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به رفع مشکل پرداخته و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی :

مبل بادی میکی ماوس کودک دارای رویه ای طرح دار می باشد که به خوبی می تواند مورد پسند کودک قرار بگیرد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت مبل بادی در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را از بابت کیفیت محصول به طور کلی راحت می کند . مبل بادی میکی ماوس کودک  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 55 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...