مبل بادی پشتی دار اینتکس

intex 68880

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار اینتکس

مبل بادی پشتی دار اینتکس یک نفره بزرگسال با تکیه گاه بادی سرخود از جمله خاص ترین مبل های بادی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش مخمل بوده و از زیبا ترین طرح و رنگ برای آن استفاده شده است. این مبل که شباهتی را نیز به تخت و یا کاناپه داشته از ابعاد (طول: 170 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر، ارتفاع: 81 سانتی متر) بهره برده و قادر است تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند. این کالا قابل استفاده در فضای روی آب های آرام و کم عمق را نیز دارد

مبل بادی شیبدار اینتکس محصول جدید شرکت intex با طراحی ویژه و منحصر به فرد با رنگ آبی روکش جیر تحمل وزن تا 100 کیلوگرم ، بسیار شیک و بادوام ، دارای تکیه گاه بلند ، بسیار نرم و راحت ساختار مشبک جهت جریان هوا  ، نوع جنس بدنه و زیر مبل از pvc و رویه آن جیر میباشد.

نقد و بررسی مبل بادی پشتی دار اینتکس

مبل بادی پشتی دار

مبل بادی پشتی دار اینتکس یکی از متفاوت ترین مبل های بادی راحتی برای استفاده در هر مکانی بخصوص در فضای باز بده که از ارگونومی بسیار مناسبی بهره خواهد برد. محصولی با طراحی بسیار شیک و با کیفیت که به نسبت قیمت خود می تواند کالایی مقرون به صرفه محسوب شود. ویژگی هایی که این کالا داشته می تواند یک مبل بسیار راحت برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. در ادامه به همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازید...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا از متفاوت ترین نوع طراحی های مبل بادی بوده که بیشتر برای استفاده در فضای باز و بخصوص سواحل دریاها و دریاچه ها ساخته شده است. این کالا در واقع به صورت دو تکه متصل به هم طراحی شده که از یک نشیمنگاه و یک تکیه گاه بزرگ بهره مند است. دو قسمتی از بدنه که به صورت موازی به یکدیگر متصل شده اند و از شیب 70 درجه ای بهره مند است. شیبی که سبب می شود تا به خوبی تمام قسمت های عقب بدنه مانند کمر و ستون فقرات را در بر گیرد. اما نشیمنگاهی که این محصول داشته از نوع مواج بوده که همراه با جنس رویه خود در برابر تعریق بالا بسیار مقاوم خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول جنس بدنه ای بسیار با کیفیت و دو لایه بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل می باشد. روکش مخمل قسمت نشیمنگاه و رویه تکیه گاه را فرا گرفته و از روکش طرح چرم نیز برای کناره ها و قسمت زیرین استفاده شده است تا در برابر برخورد آب بسیار مقاوم باشد. همچنین رویه مخملی در سطح نشیمنگاه نیز می تواند در برابر تعرق بالای مصرف کنندگان مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. اما این بدنه بسیار با کیفیت بوده که هنگام استفاده در فضای باز در برابر شرایط جوی مختلف و نور آفتاب نیز از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد بود. 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی ابعادی برابر (طول: 170 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) داشته که ابعادی بسیار مناسب برای ریلکس کردن یک نفر بر روی این مبل بادی می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و جایگیری کمتری را نیز خواهد داشت. طبق این ابعاد تحمل وزنی که این مبل خواهد داشت برابر 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی استاندارد محسوب می شود. یعنی می توان با کمی کاستن باد از این محصول به تحمل وزن آن افزود. 

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این کالا ابتدای هر چیزی باید آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس آن را به صورت صحیحی بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. این مبل بادی یک دریچه مخصوص باد کردن داشته که باید با توجه به اندازه مناسب نازل پمپ به این دریچه متصل کرده و سپس به باد زدن اقدام کرد. نه تنها در باد زدن این محصول بلکه در سایر محصولات بادی باید توجه کرد که به اندازه استاندارد باد شود. باز زدن زیاد سبب سفت شدن بدنه شده و از تحمل وزن آن کم خواهد کرد. برای جمع کردن آن نیز می توان به صورت دستی و یا توسط انواع پمپ های بادی که از قابلیت مکش باد بهره مند هستند اقدام به انجام این کار کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری این مبل بادی بهتر است از انجام هر گونه پرش و جامپینگ بر روی آن پرهیز کرده و هر گونه اشیای تیز را از بدنه دور نماییم. این مبل در واقع بدنه ای مقاوم داشته و در صورت برخورد عادی اشیای مختلف به بدنه آسیبی نخواهد دید. البته هنگامی که این کالا نیز آسیب ببیند جای هیچ نگرانی نبوده زیرا که به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این کالا در یک جمله می توان به مواج بودن سطح رویه و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. همچنین داشتن تکیه گاهی بزرگ با حالت 70 درجه که برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بسیار مناسب خواهد بود. این مبل بادی دارای وزن 3.5 کیلوگرمی بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل و جا به جایی آن چه به صورت باد شده و چه به صورت باد نشده می باشد. علاوه بر این داشتن رنگبندی داخلی ملایم و شاد می تواند در روحیه مصرف کننده نیز تاثیر گذاری مثبتی را داشته باشد.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 170 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره شیبدار بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...