مبل بادی پشتی دار کودک

ch 0056132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پشتی دار کودک

مبل بادی کودک پشتی دار از محصولات پرطرفدار کودک می باشد که دارای استحکام بالایی بوده و مناسب برای استفاده کودکان می باشد . به سبب استفاده از نشیمنگاه گود و مواج ، بدن کودکان شما در هنگام استفاده از این مبل دچار تعریق نخواهد شد و هوا در قسمت زیرین آن ها رد و بدل خواهد شد . البته رویه پی وی سی طرح چرم این محصول نیز به این ویژگی کمک بسزایی نموده است . بخش کناری این محصول نیز از همین جنس بوده و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام مبل را در برابر وزن کودکان شما بالاتر برده است . تکیه گاه مناسب این محصول نیز به خوبی گردن کودکان شما را در بر خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد تا کودکان شما احساس خستگی کنند . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی پشتی دار کودک

مبل بادی پشتی دار کودک

مبل بادی کودک پشتی دار نیز از سری مبل ها با طراحی کودکانه می باشد که محبوبیت زیادی پیدا کرده است . این مبل های بادی می تواند با طراحی زیبا و نرم خود بستر و نشیمنگاه مناسبی برای کودک شما باشد ، به دلیل وجود طراحی های کودکانه این مبل های بادی می تواند بر روحیه ی فرزندان شما بسیار اثر بخش باشد و موجب نشاط آن ها شود . در این راستا ، به دلیل محبوبیت این مدل قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مبل بادی کودک شما را با ویژگی های آن بیشتر آشنا سازیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید مبل بادی با برترین قیمت مبل بادی کودک بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی بسیار راحت و آرگونومیک می باشد و به صورت دو تکه تولید شده است . قسمت نشیمنگاه آن که ارتفاع مناسبی دارد و کودک می تواند با قرار گرفتن آن به مانند مبل های خانگی احساس راحتی کند . به علت وجود نشیمنگاهمواج و گود این مبل ، کودک با قرار گرفتن بر روی آن احساس راحتی بیشتری می کند و نیز وجود این سطح مواج می تواند از تعرق فرزند ما به خوبی جلوگیری کند . قسمت دیگر این مبل بادی را دستگیره ها و تکیه گاه یک پارچه ی آن تشکیل داده است ، به گونه ای که کودک می تواند با تکیه دادن بر آن از فشار آمدن به کمر جلوگیری کند و به بهترین شکل بر روی مبل قرار گیرد . رنگ این مبل آبی بوده و حباب های بادی بر روی آن طراحی شده که زیبایی چشمگیری به آن داده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصولات از نکات حائر اهمیت است چرا که هر چقدر کیفیت جنس بدنه بالا باشد به مراتب محصولی کاربردی تر ، با عمر طولانی را خواهیم داشت . این مبل بادی کودک از PVC  فشرده ساخته شده است که بسیار نرم و راحت است . از آنجا که پی وی سی یکی از مواد بسیار انعطاف پذیر و مقاوم می باشد ، بسیار مناسب تولید محصولات بادی به ویژه مبل می باشد . جنس رویه و نیز بخش کناری این مدل طرح چرم می باشد که زیبایی دوچندانی به این مبل داده است . جنس کف این مبل نیز از دو لایه ی بسیار ضخیم PVC  تشکیل شده است که باعث شده کف آن بسیار مقاوم باشد و بتوان آن را در هر مانی به راحتی راه اندازی کرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول زیبا و بی نظیر (طول : 45 سانتی متر ، عرض : 38 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که به نسبت دیگر مبل های بادی کودک از ابعاد بزرگ تری برخوردار می باشد . وزن کلی این محصول 1.2 کیلو گرم می باشد که با توجه به بسته بندی های کوچک خود فضای بسیار کمی را اشغال می کند و می توان به راحتی آن را جابجا کرد . و در مواقعی که به مبل نیاز نداشته باشید می توانید آن را با ابعاد بسیار کوچک جمع آوری و نگه داری کرد . تحمل وزن این مبل بادی 50 کیلوگرم می باشد که به نسبت سایر مبل های بادی کودک بسیار بیشتر است . علت آن نیز جنس بدنه ی بسیار مقاوم و نیز ابعاد بزرگ این مدل است .

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این مبل بادی به سهولت امکان پذیر است و با توجه به وجود دریچه ی ورود و خروج هوا ، می توان به راحتی آن را با استفاده از انواع پمپ های دستی یا برقی ، ظرف گذشت یک دقیقه باد کرده یا ان را خالی کرد . این محصولات به دلیل ساختار لطیف و نرم خود در مقابه با اجسام سخت و تیز آسیب پذیر می باشند و بهتر است اینگونه شئ ها را از آن ها دور کرد . ولی امکان دارد گاهی به صورت عمدی یا سهوی این مبل ها دچار آسیب یا پارگی شود ، اما نگران نباشید ، چرا که می توانید محل آسیب دیده را به راحتی و با استفاده از برچسب های تعمیراتی به بهترین شکل رفع کرد . این لیبل های تعمیری با عنوان بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس ارائه شده است .

جمع بندی :

مبل بادی پشتی دار کودک با رنگ ابی و نیز طراحی حباب های بادی بر روی بدنه ی آن باعث محبوبیت این مبل بادی شده است و می تواند استفاده آن برای  فرزندان شما بسیار روحیه بخش باشد . طراحی دو تکه این مبل و نیز تکیه گاه مرتفع و همچنین نشیمنگاه مواج و نرم ان باعث شده کودک هنگام قرار گیری بر روی مبل بادی احساس راحتی داشته باشد . ابعاد آن بزرگ است و وزن کلی محصول به 1.2 کیلوگرم می رسد . تحمل وزن ان 50 کیلوگرم است و می تواند اغلب کودکان را تا سن نوجوانی درون خود جای دهد .  جنس بدنه ی ان نیز از PVC فشرده با طراحی چرمی می باشد که موجب زیبایی این محصول شده است . از این رو شرکت محصولات بادی intex این محصول بی نظیر را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا به راحتی آن را خریداری کنید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 45 سانتی متر
 عرض 38 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 نوع مبلیک نفره کودک
 سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...