مبل بادی چراغ دار کودک

ch 005874

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی چراغ دار کودک

مبل بادی کودک چراغ دار محصولی جدید و با کیفیت می باشد که دارای ویژگی خاصی می باشد که در کمتر محصولی مشاده خواهید کرد . ویژگی مهم این محصول همراه داشتن چراغ در داخل آن می باشد که به کمک این لامپ های ال ای دی مبلی درخشان خواهید داشت و زیبایی محصول دو چندان خواهد شد . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد و دلیل این کار مقاومت بالای آن در برابر فشار و رضه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا بتواند تحمل وزن بالایی داشته باشد . رویه این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است تا بتواند از تعریق بدن جلگیری کند . در صورت داشت هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی چراغ دار کودک

مبل بادی چراغ دار کودک با طراحی منحصر به فرد و متفاوت از محصولات پیشین، در لیست پرفروش ترین مبل های بادی قرار گرفته است . به کار گیری چراغ در طراحی این محصول دلیل تمایز آن از سایر محصولات می باشد . این طراحی موجب شده تا توجه هر کودکی را به خود جلب کرده و محیطی شاد را برای آن ها فراهم سازد . این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل بادی کودک همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

کودکان همواره خواستار محصولاتی زیبا و طرح هایی جذاب با رنگ هایی شاد هستند زیرا روحیه کودکانه آن ها متناسب با این ویژگی ها می باشد . به همین منظور طراحی این محصول برگرفته از شکل ابر می باشد که رنگ سفید و شفاف آن نیز بیانگر این موضوع می باشد . نکته مهم در طراحی این مبل بادی تعبیه یک چراغ رنگی در داخل آن می باشد که فضایی شاد و دلنشین را برای کودک فراهم می کند که البته در هنگام تاریکی از جلوه ای ویژه برخوردار خواهد بود . رنگ سفید این محصول باعث شده تا این نور در تمام قسمت های مبل بادی مشاهده شود . همچنین این مبل بادی دارای یک تکیه گاه با ارتفاعی مناسب و دو دسته در کناره ها می باشد که علاوه بر زیبایی موجب افزایش راحتی آن نیز شده است . این محصول طبق استاندارد های جهانی طراحی شده و در هنگام استفاده بدن کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی زود هنگام آن ها خواهد شد .

جنس بدنه

طول عمر یک کالا مستلزم کیفیت آن و استفاده از مواد اولیه عالی در تهیه و ساخت آن می باشد . در محصولات مورد استفاده کودکان علاوه بر استحکام و مقاومت ، دارا بودن نرمی و انعطاف نیز ضروری می باشد . از این رو بخش های کناری و رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده که علاوه بر استحکام و مقاومت و کیفیتی قابل قبول دارای انعطاف معقولی نیز می باشد . بخش زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده که کیفیت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . به موجب این امر این مبل بادی در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

در انتخاب یک محصول توجه به فضای اشغالی توسط آن و همچنین فضای مورد نیاز خود امری مهم و ضروری می باشد . این مبل بادی با ابعادی مناسب از فضایی کافی برای استفاده کودک برخوردار می باشد . طول این محصول 130 سانتی متر و عرض آن 76 سانتی متر و همچنین ارتفاع 62 سانتی متر می باشد که مطابق با استاندارد های تعیین شده تولید شده است . وزن آن نیز تنها 3 کیلو گرم بوده و قابلیت جابه جایی آسان را دارد . علاوه بر این قادر است تا وزن 70 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت و استحکام آن دارد . 

جمع بندی

مبل بادی چراغ دار کودک محصولی با کیفیت بالا و طرحی متفاوت می باشد که با بکار گیری چراغ در ساخت آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید . همچنین به دلیل وزن کم و تحمل وزنی بسیار بالا از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد . با توجه به نکات ذکر شده این مبل بادی کاملا مناسب کودکان بالای 6 سال بوده و از طول عمری بالا برخوردار می باشد . شما می توانید برای تهیه این محصول زیبا به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نموده و آن را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید . 

نوعکودک
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 130 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 62 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  ----
وزن 3 کیلو گرم
سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای 6 سال
ابعاد و وزن مناسب
قابل استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...