مبل بادی کودک آبی حفاظ دار

ch 004564

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک آبی حفاظ دار

مبل بادی یک نفره خردسال محصولی جدید مناسب برای کودکان تا سن 3 سال می باشد و دارای کیفیت بسیار مناسبی بوده و می توان از آن برای استراحت های طولانی مدت استفاده نمود . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد و به همین سبب در هنگام استفاده بدن ک.دکان شما دچار تعریق نخواهد شد . البته در بخش نشیمنگاه این محصول نیز سوراخ های تعبیه شده است که به کمک این سوراخ ها هوا در قسمت زیرین کودک شما رد و بدل خواهد شد و بدن کودک شما دچار تعریق نخواهد شد . تحمل وزن مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا با خیال آسوده کودکان خود را بر روی این مبل قرار دهید . همچنین به کمک حفاظ مخصوص کودکان شما در امنیت کامل خواهند بود و خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد . این محصول توسط شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی عرضه شده است . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک آبی حفاظ دار

مبل بادی کودک آبی حفاظ دار از جمله مبل های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که دور تا درو آن دارای محافظ می باشد و خیال شما را به طور کامل از بیرون افتادن کودک در هنگامی که بر روی مبل نشسته است راحت می کند و می توانید با خیالی راحت به استفاده از این مبل بادی بپردازید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این مبل بادی بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی در مورد مبل بادی کودک همراه ما باشید . .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که در آن  بنا به سن استفاده از محصول توسط کودکان تمامی موارد ایمنی رعایت شده است تا از تمامی اتفاقات پیش آمده برای کودک هنگامی که بر روی مبل نشسته است جلوگیری به عمل بیاورد . مبل بادی کودک به رنگ آبی می باشد که قسمت تکیه گاه آن به صورت تاج دار می باشد و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . در قسمت نشیمنگاه این محصول برای جلوگیری از تعریق بدن کودک سوراخ هایی نیز تعبیه شده است که به گردش هوا در میان بدن کودک و سطح مبل کمک شایانی می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل بادی کودک از پی وی سی می باشد که برای جلوگیری از تعریق بدن کودک از یک لایه با روکش طرح چرم استفاده شده است . همچنین در قسمت نشیمنگاه محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا کیفیت و مقاومت این قسمت را بیش از پیش افزایش داده و خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده توسط کمپانی های تولید کننده محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بی نظیر این نوع جنس می باشد ، تمامی این خصوصیات منحصربفرد باعث می شود که کودک شما علاوه بر امنیت کامل بر روی سطحی نرم قرار گرفته باشد که بهترین حالت برای وی فراهم شده و مانع از احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت شود .

ابعاد و وزن  :

ابعاد این مبل بادی کودک به مشخصات ( طول : 45 سانتی متر ، عرض : 47 سانتی متر و ارتفاع : 32 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهایی که دارای کمبود جا می باشند به حساب بیاید . همچنین از دیگر ویژگی های منحصربفرد این مبل بادی وزن 1 کیلو گرمی آن می باشد که قابلیت حمل و جا به جایی آن را نیز بسیار راحت کرده است از همین رو می توانید از آ« در سفرهای خود استفاده کنید و سفری رویایی را برای کودک خود به ارمغان بیاورید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی مبل بادی کودک آبی حفاظ دار به راحتی هر چه تمام تر و توسط پمپ های دستی در کوتاه ترین زمان ممکن نیز امکان پذیر می باشد . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد را به محفظه باد مبل بادی متصل کرده و باد را به درون این مبل بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد ، فقط توجه داشته باشید که محصول را به حد استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد شدن آن خودداری نمایید زیرا کارایی لازم را نمی توانید در این صورت از محصول مشاهده کنید . در مرحله بعد از برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، البته برای این مشکل نیز ما برای شما عزیزان بر چسب تعمییرات را نیز فراهم آورده ایم که توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به رفع مشکل پرداخته و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی :

مبل بادی کودک آبی حفاظ دار دارای طراحی زیبا و منحصربفردی می باشد که بهترین حالت را برای قرارگیری بدن کودک فراهم می کند تا به هنگام استفاده از محصول در طولانی مدت دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نشود . جنس رویه این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربع از خود نشان داده است . این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 25 کیلو گرم
 طول 45 سانتی متر
 عرض 47 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...