مبل بادی کودک اینتکس مدل قورباغه

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک اینتکس مدل قورباغه

مبل بادی یک نفره 2013 اینتکس از سری مبل های فانتزی و همچنین پذیرایی شرکت اینتکس که مناسب استفاده های بزرگسالان و نوجوانان تولید شده است. این مبل که بدنه ای از جنس PVC داشته از روکش تمام مخمل برای آن استفاده شده است. این کالا با داشتن ابعاد (طول: 104 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) قادر است تا وزن 35 کیلوگرم را تحمل کند به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای مصارف داخل منزل و همچنین مکان های کاری باشد. همچنین به دلیل پایین بودن وزن این مبل می توان در هر مسافرتی از آن استفاده نمود.

مبل بادی کودک با طرح های مختلف ، جغد ، قورباغه ، میمون ، خرس ، در رنگهای متنوع مناسب با سلیقه کودکان زیر 5 سال ، امکان تک فروشی و پخش عمده به فروشگاه های اسباب بازی فروش در سراسر کشور.این مبل بادی از شاد ترین و زیبا ترین محصولات موجود و تولید شده برای کودکان است که می تواند هدیه فوق العاده ای برایشان باشد. این مبل بادی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و زنده بیش از محصولات دیگر مناسب استفاده کودکان می باشد و از این نظر نظر آنها را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این وزن کالا بسیار کم است تا موجب خستگی آنها نشود.

نقد و بررسی مبل بادی کودک اینتکس مدل قورباغه

مبل بادی کودک

مبل بادی کودک در طرح قورباغه از سری مبل های بادی طرح دار برای سنین کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. این نوع مبل های بادی در طرح و رنگ های مختلفی ساخته شده تا بازه انتخاب فرزندان شما بیشتر شود. مبل هایی که دارای ویژگی هایی همچون داشتن وزن و حجم کم بوده که باعث می شود تا از این محصول به راحتی در هر مکانی حمل شده و استفاده شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مبل به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این مبل بادی همانند همنوعان خود بوده و از یک نشیمنگاه جا دار و نرم بهره می برد. نشیمنگاهی با رویه مواج که هنگام نشستن روی آن فشاری به بدن وارد نخواهد کرد. داشتن یک تکیه گاه بادی برای قسمت کمر و همچنین برای قرار دادن دست ها نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می باشد. تکیه گاه هایی که وظیفه ای اصلی در راحت نشستن یک مصرف کننده روی مبل ها را داشته به همین دلیل به گونه در این کالا پیاده سازی شده تا تمام اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد. استفاده از طرح قورباغه و رنگ سبز در این مبل نیز باعث شده تا این محصول را بیش از پیش کودک پسند تر کند.

جنس بدنه

جنس بده مبل بادی کودک از نوع پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم بوده که از دوام و مقاومت قابل قبولی برخوردار است. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در زیر نور و حرارت آفتاب هیچگونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه از ساده ترین نوع جنس های بدنه در میان مبل های بادی بوده به همین دلیل نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشید. پس بهتر است کمی در نگهداری و استفاده از آن مراقبت های بیشتری در نظر بگیرد. اما انعطاف خوب این مبل باعث شده تا به راحتی آن را باز و بسته کرده و در هر مکانی جای داد. از دیگر ویژگی های این آیتم از مبل می توان به قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته تعمیرات شرکت اینتکس اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی کودک معادل () بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. ارتفاع تا سطح نشیمنگاه نیز حدود 20 سانتی متر بوده تا هنگام نشستن روی آن پای فرزندان شما به زمین برسد. تحمل وزن این کالا برابر 35 کیلوگرم بوده که در صورت استاندارد باد نمودن این کالا می توان تا 10 کیلوگرم به آن افزود. مبل های بادی کودک سبک ترین مبل های بادی تولید شده تا کنون بوده که این مبل نیز از این قائده مستثنی نیست. مبلی که بسته بندی آن حدود 1 کیلوگرم وزن داشته که به مراتب وزن خود مبل کمتر خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

مبل بادی کودک اینتکس به دلیل داشتن حجم و ابعاد کوچک در مدت زمان کمی و به آسودگی قابل راه اندازی خواهد بود. برای این کار استفاده از یک پمپ باد دستی کوچک نیز کافی خواهد بود. کافیست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن کرد. دقت کنید تا زمانی این محصول را باد کنید که شکل کامل را به خود بگیرد. برای خالی کردن باد بدنه می توان به صورت دستی در مدت زمان بسیار کمی این کار را انجام داد. برای اینکه از این مبل بادی بهتر مراقبت کنید تنها باید هر نوع وسیله تیز و داغ را از ان دور کرده و انجام حرکات پرشی روی آن خودداری شود تا از آسیب جدی دور بماند.

جمع بندی

مبل بادی کودکان در طرح قورباغه یکی از سبک ترین و مناسب ترین مبل های بادی تفریحی کودکان بوده که علاوه بر داشتن ویژگی هایی همچون وزن و حجم کم از قیمتی مقرون به صرفه بهره می برد. این مبل بادی می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به فرزندان خودتان باشید. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست بوده می باشد.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 68 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب کودکان زیر 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...