مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند

ch 008579

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند

مبل بادی یک نفره کودک محصولی جدید و با کیفیت می باشد که در همین مدت زمان کم عرضه ، توانسته است محبوبیت بسیاری را کسب کند و افراد بسیاری به سمت این محصول جذب شوند . از ویژگی های این محصول می توان به تکیه گاه بلند این محصول اشاره نمود . بدنه این مبل بادی کودک از پی وی سی طرح چرم بوده و به طور کامل ضد آب می باشد . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح دار بوده و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . طرح های استفاده شده بر روی این محصول مناسب برای روحیه کودکان بوده و توجه هر کودکی را به سمت خود جذب خواهد کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خوذ را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند

مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند

مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند یکی از زیبا ترین محصولات موجود در دسته بندی مبل های بادی می باشد که دارای ظاهری فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که این محصول را به یکی از پر فروش ترین کالاهای موجود در بازار تبدیل کرده است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان بوده و می توانید تا 30 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به برررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که این محصول را با دیگر مبل های بادی متفاوت کرده است نوع طراحی و ارگونومی ساخت این کالاست. در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول به گونه ای طراحی شده که به دلیل داشتن تکیه گاه بلند در حین نشستن بر روی ان کودک شما اسیب نبیند و ایمنی را بالا برده است. بخش های کناری و دور تا دور این مبل ساخته شده از خط های رنگی در رنگ های نارنجی ، زرد ، ابی ، قرمز و مشکی هستند که در کنار هم و با فواصل مشخص و به صورت راه راه طراحی و تولید شده اند. بخش تکیه گاه و نشیمنگاه این کالا هم ساخته شده از اشکال و طرح های مختلف از جمله طرح ستاره می باشد که در رنگ های بنفش ، زرد و ابی طراحی شده است که بسیار چشم نواز است. هم چنین در جلوی این محصول هم طرحی دختر بچه ای با عینک قرمز و لباس طرد بر روی این محصول حک شده است. در کنار این موارد باید به بخش های کناری این کالا هم اشاره کرد که طرح همان دختر بچه در کنار یک فیل و در محیط ساحلی نقش بسته است که به زیبایی های این محصول افزوده است. تمام این موارد باعث شده تا یک شاهکار هنری را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید یک محصول جنس بدنه ان است. این کالا هم از این قضیه مستثنی نبوده و بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد. در ابتدا باید عنوان کرد که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC طرح چرم می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع PVC چرم طرج دار است که در کنار زیبایی بسیار مقاوم است. در کنار این موارد باید به بخش کف این محصول هم اشاره کرد که از نوع PVC دو لایه ساخته شده و فوق العاده قوی و محکم طراحی شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر نکات مهمی که باید در ارتباط با این محصول به ان پرداخت ابعاد و وزن این کالاست. طول این مبل 55 سانتی متر و عرض ان نیز 55 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این کالا هم 70 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 30 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین به دلیل داشتن وزن 1.2 کیلو گرمی این محصول به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مهم ترین مسائلی که همیشه جزو نکات مهم در هنگام خرید می باشد نحوه راه اندازی و مراقبت از یک محصول است. این مبل را در ابتدا کافی است از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن این کالا کنید. این کار در عرض چند دقیقه و به سرعت انجام می گیرد. گفتنی است که نباید این محصول را بیش از اندازه باد کنید چون از تحمل وزن این کالا می کاهد. برای مراقبت از این محصول هم بهتر است اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کنید تا سوراخ نشود. الته در کنار بسته بندی این کالا برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید ان را ترمیم کنید. هم چنین بهتر است بر روی این محصول ملافه پهن کنید تا کثیف نشود. نکته مهم دیگر این است که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. با رعایت این نکات با خیال راحت می توانید سال ها از این محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل بادی کودک با تکیه گاه بلند محصولی فوق العاده زیبا می باشد که دارای سطح نشیمنگاه مواج بوده که بسیار نرم و راحت است. هم چنین این محصول قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد را دارا می باشد. اگر قصد خرید یک مبل بادی با کیفیت را برای کودک خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 55 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC چرم طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بلند
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...