مبل بادی کودک با طرح سگ خالدار

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک با طرح سگ خالدار

مبل بادی یک نفره کودک در طرح سگ خالدار از دیگر مبل های بادی طرح و شکل دار شرکت اینتکس برای سنین کودکان و همچنین خردسالان بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم دارد. بدنه با کیفیت مناسب و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب که از وزن بسیار مناسبی نیز بهره مند است. محصولی شیک و با رنگ مناسب که می توان به راحتی آن را در هر مکانی حمل نموده و استفاده کرد. این مبل از تیکه گاه های دست و کمر مقاومی بهره برده که بدنه مصرف کننده را به خوبی در بر می گیرد. این محصول می تواند گزینه مناسبی نیز برای استفاده در انواع سفر ها باشد.

نقد و بررسی مبل بادی کودک با طرح سگ خالدار

تولید کننده های بسیاری در زمینه ی محصولات بادی وجود دارند که اغلب محصولاتی بی کفیت تولید می کنند . شرکت اینتکس یکی از شرکت هایی می باشد که محصولاتش دارای کیفیت های بسیار عالی و همچنین از مواد اولیه درجه یک ساخته می شوند . مبل بادی کودک طرح دار نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت .  . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل طرح سگ خالدار بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و در نگاه اول توجه هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد . بدنه ی این مبل از دو قسمت و قسمت بالایی آن نیز دارای دو قست می باشند که به صورت جداگانه دیده می شوند . سر این سگ خالدار نقش تکیه گاه سر را داشته و از تکیه گاه مناسبی نیز برخوردار می باشد . ترکیب رنگ سفید و مشکلی نیز این مبل را دوست داشتنی تر کرده و به یک محصول زیبا تبدیل کرده است . البته در زیر تکیه گاه سر این محصول نیز نوار آبی رنگی مشاهده می شود که به زیبایی این محصول افزوده است . قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول نیز گودی کوچکی دارد که باعث این می شود تا در استفاده های طولانی مدت ، کمر کودکان شما دچار آسیب نشود و بتوانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند .. 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی کودک دارای 65 سانتی متر طول ، 64 سانتی متر عرض و 75 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک مبل بادی کودک می باشد و حس یک استراحت لذت بخش را به کودکان شما انتقال خواهد داد . از ویژگی های جالب این محصول وزن 0.150 کیلوگرمی این محصول می باشد که بسیار سبک بوده و به کمک همین ویژگی می توان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده کرد . تحمل وزن 35 کیلوگرمی نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید و کودکان شما می توانند به راحتی از آن استفاده کنند .

جنس بدنه

جنس رویه و بخش کناری این مبل بادی کودک از پی وی سی بوده و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد زیرا تمامی فشار و وزن کودکان شما بر روی این لایه قرار دارد و می بایست تحمل این وزن را داشته باشد . بدنه ی این مبل کودک اینتکس کاملا ضدحساسیت بوده و کودکان شما می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و مشکلی برای پوست های حساس آنها پیش نخواهد آمد . البته یکی دیگر از ویژگی های این محصول بدنه ی ضدآب آن می باشد که به همین سبب می توانید از این مبل حتی بر روی آب نیز استفاده کنید . البته باید توجه داشته باشید که نکات ایمنی در این مورد را رعایت کنید تا مشکلی برای فرزندان شما پیش نیاید .

نحوه راه اندازی و مراقبت

 راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و نیاز به اطلاعات خاصی نمی باشد . البته در کنار محصول دفترچه ی راهنم نیز وجود دارد که می توانید به کمک آن اقدام به راه اندازی آن کنید . شما می بایست پس از باز کردن محصول آن را بر روی سطحی صاف قراردهید و پمپ باد را به آن متصل کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصل از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری کنید تا موجب سوراخ شدن آنها نشود . البته در صورت بروز مشکل و سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح سگ خالدار محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است . بدنه ای مستحکم و ضدآب ، رویه ی ضد حساسیت و ارتفاع زیاد از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 75 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...