مبل بادی کودک حفاظ دار

B 0028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک حفاظ دار

مبل بادی حفاظ دار کودک محصولی جدید و متفاوت بوده که مناسب برای کودکان تا سنین 2 سال می باشد . این محصول دارای حفاظ مخصوصی می باشد که به کمک آن ، کودکان شما در امنیت کامل قرار خواهند گرفت و خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که از ویزگی های این محصول ، می توان به درز های تعبیه شده در بخش نشیمنگاه این محصول اشاره نمود که به کمک آن ها بدن کودک شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید ساعت های طولانی ، فرزند خود را بر روی آن قرار دهید . تحمل وزن 30 کیلوگرمی این محصول نیزاز ویژگی های این محصول محسوب می شود که در صورت وارد شدن فشار بر روی آن ، مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک حفاظ دار

مبل بادی کودک حفاظ دار

مبل بادی کودک حفاظ دار از نمونه مبل های بادی بسیار دوست داشتنی و محبوب برای کودکان و خردسالان می باشد که به توجه به طراحی حفاظ دار خود می تواند برای کودکان سنین پایین که چندان تعادل خوبی ندارند ، بسیار مناسب و کاربردی باشد . والدین می توانند با خرید این مبل بادی حتی کودکان خود را به حمام ببرند ، لذا این محصول بادی ضد آب بوده و کودک می تواند با نشستن بر روی این مبل بادی نرم ، حمام کرده و از سر خوردن و آسیب دیدن در حمام نیز جلوگیری شود .

رده سنی که بای این مبل بادی در نظر گرفته است کودکان زیر 2 سال می باشد که حتی کودکان تا 4 سال سن نیز می توانند از آن استفاده کنند . ابعاد این مبل بادی به صورت باد شده در جدول مشخصات در بخش توضیحات آورده شده است که می توانید با در نظر داشتن آن ، اقدام به خرید مبل بادی کودک خود کنید .

طراحی و ساخت مبل بادی کودک حفاظ دار

مبل های بادی همانطور که از نامشان مشخص است به صورت بادی طراحی شده و قابلیت راه اندازی و همچنین جمع آوری دارند . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا مبل بادی را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کرده و با خود به سفر ها و مهمانی ها ببرید . با توجه به تصویر این محصول که در بخش بالا درج شده است ، میبینیم که این مبل دارای یک تکیه گاه و پشتی برجسته ای می باشد که به خوبی می تواند کمر کودکان را پوشش داده و به آن ها اجازه تکیه دادن بدهد .

سطح نشیمنگاه این مبل همچنین به صورت برجسته و مواج طراحی شده است که استفاده از آرگونومی رویه مواج سبب انعطاف پذیری و حالت پذیری بهتر مبل بادی شده است ، به همین جهت کودک احساس راحتی خواهد کرد . قیمت محافظ این مبل بادی نیز به صورت بادی طراحی شده است که یک میله استوانه ای در قسمت جلویی مبل است که در بین پاهای کودک قرار گرفته و از افتادن کودک از سمت جلو ، جلوگیری خواهد کرد .

جنس بدنه مبل بادی کودک حفاظ دار

برای تولید بدنه مبل بادی فوق از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است ، پی وی سی نوعی پلاستیک منعطف طبیعی می باشد که به دلیل خاصیت کشسانی بسیار بالای خود و همچنین عدم حساسیت پوستی برای کودکان سبب شده است تا این محصول را از پی وی سی تولید کنند . این جنس کاملا ضد آب و ضد اشعه بوده و به همین دلیل می توانید از مبل در استخر و یا حمام و حتی محیط های بیرون از خانه استفاده کنید .

راه اندازی مبل بادی کودک حفاظ دار

برای راه اندازی این مبل بادی می توانید حتی از پمپ های باد دستی استفاده کنید . اما با توجه به حجم کوچک این مبل شاید نیازی به آن نداشته باشید. برای باد کردن محصول می توانید از دریچه هوایی که در بدنه قرار گرفته است برای راه اندازی مبل بادی اقدام نمایید . توجه داشته باشید که میزان باد مبل نباید بسیار زیاد باشد چرا که به لایه های بدنه فشار وارد شده و در صورت استفاده و فشار دیگر ممکن است آسیب ببیند . همچنین کم باد بودن محصول می تواند تا حدودی از تعادل را بهم بزند . اگر از مبل در بیرون از خانه استفاده میکنید بهتر است از زیرانداز ها برای جلوگیری از اسیب دیدگی مبل استفاده نمایید .

آسیب دیدگی و پنچرگیری مبل بادی کودک حفاظ دار

عمده آسیب هایی که ممکن است برای مبل های بادی ایجاد شود ، سوراخ شدگی و همچنین پارگی در آن ها می باشد که در این صورت ، باد از بدنه خارج شده و مبل کارایی خود را از دست خواهد داد . اما در صورت مراقبت صحیح از این محصولات می توانید سال های سال از آن برای نشستن کودکان استفاده نمایید .

توجه داشته باشید که اگر آسیب دیدگی ها در بدنه جزئی باشد می توانید ان را با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در داخل محصول قرار گرفته شده است ، بدنه را تعمیر کرده و از خارج شدن باد جلوگیری کنید . همچنین شما می توانید محصولات خود را برای تعمیر به فروشگاه اینتکس تحویل داده و یا ارسال کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 43 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...