مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس

B 0031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس

مبل بادی خردسال با طرح خرس از محصولات جدید و جذاب می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم و همچنین دارای الیاف داخلی می باشد که به کمک آن ها تحمل وزن محصول کمی افزایش یافته است . حفاظ تعبیه شده برای این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده کودکان شما از این محصول ، امنیت کاملی داشته باشند . این حفاظ به صورت یک خرس تهیه شده است تا توجه کودکان را به خود نیز جلب کند . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم و بخش کناری و کف این محصول نیز از همین جنس می باشند . اما باید به این نکته نیز اشاره نمود که بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . شرکت اینتکس این محصول را عرضه می کند و در صورت درخواست راهنمایی می توانید با بخش مشاوره این شرکت تماس برقرار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس یک محصول زیبا ، با کیفیت و جادار مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد که بدنه ای مستحکم دارد و دارای الیاف داخلی است. در ادامه این مطلب با ما باشید تا به نقد و بررسی این محصول زیبا بپردازیم......

طراحی

طراحی چشم نواز این محصول شاید مهمترین نکته و مزیت ان نسبت به سایر مبل های بادی کودکان باشد. در ابتدا به رنگ بندی ان پرداخته و سپس به سراغ شکل ظاهری این محصول خواهیم رفت. در این محصول از چندین رنگ استفاده شده اما بخش اعظم ان مربوط به لایه اصلی این محصول بوده که شیری رنگ است. لایه زیرین و تکیه گاه گردن و دست این محصول نیز از رنگ زرد بوده که این تضاد رنگی ان را زیبا کرده است. بر روی بدنه اصلی و لایه میانی این محصول تصاویری از یک خرس با اسباب بازی های گوناگون وجود دارد که به زیبایی های ان افزوده است. در ناحیه جلو این محصول هم طرح سر یک خرس طراحی شده به گونه ای که کودک در هنگام نشستن و یا افتادن می تواند ان را بگیرد و بایستد. داخل این محصول نیز فرورفتگی وجود دارد تا فرزند شما به راحتی بتواند درون ان قرار گیرد و محیط بازی و فضای خوبی را در اختیار داشته باشد. علاوه بر این مسائل شکل کلی این محصول به حالت سه لایه طراحی شده است که بالاترین سطح ان محافظ گردن می باشد، لایه دوم ان تکیه گاه دست و دستگیره های این محصول بوده و سومین لایه کف این محصول می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

این محصول جزو با کیفیت ترین و استاندارد ترین محصولات بادی تولید شده در بازار می باشد. جنس رویه این محصول از نوع PVC طرح چرم بوده که علاوه بر استحکام بالا به زیبایی این محصول هم افزوده است. تمامی بخش های کناری و رویه های این محصول نیز از همین جنس می باشند. مهمترین بخش در مورد کیفیت این محصول به لایه زیرین و کف این مبل بر می گردد به گونه ای که طراحی شده از جنس PVC دو لایه است و در برابر ضربات و هم چنین تحمل وزن کودک مقاومت بسیار خوبی دارد. هم چنین این محصول از الیاف داخلی بهره می برد که به تحمل وزن این محصول افزوده است. از این محصول حتی می توان بر روی اب نیز استفاده کرد و کاملا ضد اب است.

ابعاد و وزن

مشخصه های این محصول تماما مطابق با استاندارد های بین المللی تولید و عرضه شده است. این محصول که طراحی ان برای کودکان و خردسالان صورت گرفته است دارای ابعاد ( طول : 32 سانتی متر ، عرض : 23 سانتی متر ، ارتفاع : 36 سانتی متر ) می باشد که در خانه و یا هر مکان دیگری می توان به راحتی از ان استفاده کرد. این محصول به دلیل سبک بودن وزنش به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و فضای زیادی را هم اشغال نمی کند. هم چنین تحمل وزن این محصول 18 کیلو گرم بوده که یک وزن مقعول می باشد.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای یک دفترچه راهنما بوده که برای نصب می توانید از ان استفاده کنید ولی بدون داشتن دفترچه نیز به راحتی می توان این محصول را راه اندازی کرد. اولین کاری که باید انجام شود این است که این محصول را از بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد یا وسیله ای که بتواند باد را با سرعت خارج کند از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی این محصول ان را در مدت زمان کوتاهی باد کرده و استفاده کنید. پس از باد کردن این محصول دریچه های باد را ببندید تا باد از ان خارج نشود. پس از استفاده نیز می توانید با باز کردن این دریچه ها باد را به راحتی از ان خارج کرده و ان را جمع نمایید. در بخش مراقبت از این محصول نیز گفتنی است که با رعایت چند اصل ساده می توانید سلامت و عمر این محصول را افزایش دهید. مهمترین نکته دور کردن اشیا نوک تیز از این محصول می باشد زیرا تمامی محصولات بادی به اشیا نوک تیز حساس بوده و وارد شدن این اشیا به داخل ان ها باعث سوراخ شدن و اسیب دیدن ان می شود. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از ان استفاده کرده و مشکل را حل کنید. نکته دوم در بخش مراقبت از این محصول عدم جامپینگ و پریدن بر روی این محصول می باشد زیرا این عمل باعث می شود در بلند مدت این مبل بادی دچار اسیب شود و از کیفیت ان کاسته شود. برای مراقبت بیشتر نیز می توانید بر روی این محصول یک پارچه یا محافظ قرار دهید تا از ریختن مایعات ، تنقلات و اب بر روی خود مبل جلوگیری کنید.

جمع بندی

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح خرس یک محصول زیبا ، مقاوم و دارای امنیت بالا بوده که برای بازی و سرگرمی کودک شما بسیار مناسب است. قیمت مقرون به صرفه این محصول در مقابل کیفیت بالای ان باعث شده تا مصرف کنندگان زیادی را جذب خود کرده و ان ها را ترغیب به خرید کنند. برای خرید این محصول و گرفتن مشاوره های بیشتر می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 18 کیلو گرم
 طول 32 سانتی متر
 عرض 23 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای بدنه طرح دار
 قابل استفاده بر روی آب
 دارای طراحی کودکانه
 مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...