مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو

ch 00326

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو

مبل بادی خردسال حفاظ دار طرح فلامینگو محصولی با کیفیت از جنس پی وی سی می باشد که مناسب برای کودکان تا سن 3 سال می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در اکثر محصولات بادی ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد . رنگ صورتی و طرح فلامینگو این محصول به زیبایی آن افزوده است و کودکان را به سمت خود جذب خواهد کرد . حفاظ تعبیه شده برای این محصول به خوبی امنیت کودکان شما را حفظ خواهد کرد . همچنین پشتی که برای این محصول تعبیه شده است به خوبی قسمت گردن کودکان شما را پر خواهد کرد و می توان از آن به عنوان تکیه گاه سر نیز استفاده نمود . در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو یکی از برترین و با کیفیت ترین مبل های بادی کودک می باشد که به تازگی و توسط تولیدکنندگان مطرح روانه ی بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . جنس رویه این محصول از پی وی سی می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو همراه ما باشید تا با این محصول زیبا و کاربردی بیشتر آشنا شوید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که دارای تکیه گاه بلند است و کودک می تواند به هنگام استفاده از مبل بادی به تکیه گاه ، تکیه داده و در استفاده طولانی مدت از این محصول احساس خستگی به وی  دست ندهد . همچنین محافظی نیز در جلوی این مبل بادی تعبیه شده است که از خارج شدن کودک به طور ناخواسته جلوگیری به عمل می آورد و در تامین امنیت کودک نقش بسزایی دارد . این مبل بادی در رنگبندی زیبا و متنوع روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان طرح فلامینگو و رنگ صورتی را فراهم آورده ایم تا انتخابی جذاب را برای کودک خود داشته باشید . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه از نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است و به همین دلیل در میان هواداران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان محصولات بادی از محبوبیت بالایی برخوردار است . در قسمت نشیمنگاه این مبل بادی برای بالا بردن مقاومت آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد و در بسیاری از فصول سال به وفور مورد استفاده ی مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو طبق استاندارد های جهانی و در اندازه های ( طول : 47 سانتی متر ، عرض : 30 سانتی متر و ارتفاع : 32 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و فضای ایده آل به وجود آمده برای  کودک می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن در این محصول 30 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با دیگر مبل های بادی کودک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . وزن این مبل بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1.2 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو  می تواند بهترین گزینه برای سفرهای سما عزیزان به شمار بیاید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های باد دستی و خودکار نیز امکان پذیر می باشد ، برای  این کار باید خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون آن هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد  یا کم باد کردن آن خودداری نمایید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام نوک تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو یکی از زیبا ترین مبل های بادی کودک می باشد که به تازگی روانه ی بازار شده است و از محبوبیت بالایی در میان کودکان به دلیل طرح کارتونی که دارد برخوردار است . این مبل بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیر عالی در بر دارد . مبل بادی کودک حفاظ دار طرح فلامینگو با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 47 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...