مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال

11232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال

مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال یک نفره از سری مبل های بادی طرح دار کودکان بوده که دارای کیفیت و دوام مناسب و قابل قبول با وجود قیمت پایین خود می باشد. این محصول ابعاد و تحمل وزنی استاندارد داشته که از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم ساخته شده است. محصولی شیک و زیبا با رنگ ملایم که می تواند تاصیر خوبی در روحیه فرزندان شما بگذارد. این کالا دارای حجم و وزن بسیار کمی بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. از دیگر ویژی این کالا راه اندازی آن با تمام مدل های پمپ های باد می باشد. اینگونه مبل بادی می تواند به صورت شناور بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها نیز استفاده شود.

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال

مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال

مبل بادی کودک طرح توپ بسیبال یک محصول با کیفیت ، زیبا و جذاب بوده که مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد. این محصول ضد اب بوده و قابل استفاده بر روی اب است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا بیشتر با این محصول اشنا شوید.....

طراحی

طراحی این محصول برگرفته از شکل ظاهری توپ بیسبال می باشد به گونه ای که رنگ بدنه این محصول تمام سفید است و در قسمت گردن و ناحیه جلوی نشیمنگاه خط های قرمز رنگی وجود دارد که به زیبایی این محصول افزوده است. این طرح علاوه بر سادگی در عین حال باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. سطح نشیمنگاه این محصول دارای یک فرورفتگی کوچک می باشد تا در هنگام نشستن بر روی ان کودک لیز نخورد و در بهترین حالت ممکن بتواند بر روی ان استقرار پیدا کند. همچنین پشتی و ناحیه تکیه گاه گردن این محصول دارای ارگونومی مناسبی بوده به گونه ای که در هنگام نشستن گردن در بهترین شرایط ممکن قرار گیرد و اذیت نشود. هم چنین اگر کودک دست های خود را به اندازه ی عرض شانه هایش باز کند می تواند از ان به عنوان تکیه گاه دست نیز بهره ببرد.

جنس و کیفیت بدنه

این مبل بادی در مقایسه با یک سری از مبل ها دارای کیفیت بالا در مقابل قیمت مقرون به صرفه است. رویه این محصول از جنس PVC طرح چرم تولید شده است به گونه ای که علاوه بر داشتن مقاومت بالا بر زیبایی های این مبل افزوده است. هم چنین بخش های کناری و تکیه گاه گردن نیز در این محصول از نوع PVC طرح چرم می باشد. مهم ترین نکته در بخش کیفیت بدنه بخش زیرین و کف این محصول است که جنس ان از نوع PVC دو لایه است به گونه ای که تحمل وطن در این محصول و فشار را تحمل می کند و اسیبی نمی بیند. یکی دیگر از خصوصیات این محصول قابلیت استفاده از ان بر روی اب می باشد به  گونه ای که این محصول به طور کامل ضد اب طراحی و تولید شده است و با خیال راحت حتی در استخر نیز می توانید از ان استفاده کنید.

ابعاد و وزن

مبل بادی کودک طرح توپ بیسبال یک محصول زیبا و استاندارد از نظر ابعاد و وزن می باشد به گونه ای که مورد تایید سازمان استاندارد جهانی است. این محصول در حالت بسته بندی 0.5 کیلو گرم بوده که این وزن کم باعث شده تا بتوانید از ان در هر مکانی استفاده کرده و ان را با خود حمل و جا به جا کنید. هم چنین این کالا دارای ابعاد ( طول : 56 سانتی متر ، عرض :  60 سانتی متر ، ارتفاع : 40 سانتی متر ) می باشد. هم چنین این محصول تا 30 کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند که این مقدار وزن در بین کودکان بسیار زیاد بوده و از ان حتی کودکان سنگین وزن هم می توانند استفاده کنند.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

این مبل بادی به سادگی و در عرض چند دقیقه نصب و راه اندازی می شود. برای راه اندازی ان ابتدا کافی است تا ان را از بسته بندی خارج کرده و بر روی سطح صاف و همواری قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند ، از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول به باد کردن ان بپردازید و در انتها با بستن هر یک از دریچه ها از خارج شدن باد جلوگیری کنید. هم چنین برای جمع کردن ان کافی است فقط دریچه ها را باز کرده و مقداری به ان فشار وارد کنید تا باد از ان خارج شود. در بحث مراقبت و نگهداری نیز چند نکته را اگر رعایت کنید تا چندین سال می توانید از این محصول استفاده کنید. مهمترین نکته دور کردن اشیا نوک تیز از این محصول می باشد زیرا تمامی لوازم بادی به اشیا نوک تیز حساس می باشند و در صورت ورود یک جسم نوک تیز به ان ها دچار اسیب می شوند. دومین نکته این است که از پریدن زیاد بر روی این محصول خودداری نمایید زیرا در بلند مدت باعث کاهش کیفیت ان می شود. برای مراقبت بیشتر نیز می توانید محافظ و یا پارچه ای را بر روی ان قرار دهید تا از نشستن گرد و غبار و یا ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح توپ بسیبال یک محصول با کیفیت ، مقاوم و زیبا بوده که نسبت به کیفیت بالایش دارای قیمت مناسبی می باشد. اگر قصد خرید یک محصول جذاب برای کودک خود را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و ان را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 56 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای بدنه دو رنگ
 قابل استفاده بر روی آب
 دارای طرح های مختلف
 مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...