مبل بادی کودک طرح خرگوش

ch 004628

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح خرگوش

مبل بادی کودک طرح خرگوش محصولی جدید و با کیفیت می باشد که مناسب برای کودکان تا سن 6 سال بوده و می تواند به خوبی وزن کودکان شما را تحمل کند و این اجازه را می دهد تا کودکان شما بتوانند ساعت های طولانی بر روی این مبل بادی استراحت کنند . بدنه ساخته شده از پی وی سی نیز موجب این می شود تا کودکان شما بتوانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند و مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . بخش رویه این محصول از پی وی سی چرم تهیه شده است و به همین سبب بدن کودکان شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد و می توانند ساعت های طولانی بر روی این محصول استراحت کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح خرگوش

مبل بادی کودک طرح خرگوش از سری مبل های بادی طراحی شده برای سنین کودک می باشد که برای نشستن آن ها طراحی شده و ساختاری کاملا طبی دارد . این مبل بادی وزن سبکی داشته و کاملا پرتابل است ، به همین جهت نیز کودک می تواند به راحتی آن را جابجا کرده و در اتاق خواب خود و هر جای دیگری استفاده کند .

این مبل بادی با طراحی عروسکی و بچگانه خود برای هر کودکی دوست داشتنی خواهد بود . لذا با خرید مبل کودک می توانید آن ها را به نشستن صحیح دعوت کنید . این مبل قادر به تحمل وزن 50 کیلوگرمی می باشد که می توان گفت تمامی سنین زیر 6 سال می توانند بدون نگرانی از محصول استفاده کنند . در ادامه مطلب بیش از پیش با این مبل بادی پر فروش آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید مبل بادی کودک طرح خرگوش

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل بادی به صورت یک مبل معمولی اما با ساختاری بادی طراحی شده است که دارای پشتی و همچنین دستگیره های کناری می باشد که کودک می تواند در صحیح ترین حالت خود بر روی مبل بنشیند .این مبل از طراحی دو بخشی یعنی بخش نشیمنگاه و پشتی تشکیل شده است که هر یک از آنها دارای مخازن باد شونده جداگانه می باشد . این دو بخش به یکدیگر متصل هستند .

سطح نشیمنگاه این مبل بادی به صورت مواج و برجسته طراحی شده است تا انعطاف پذیری بسیار خوب مبل ، کودک را خسته نکرده و باعث گرفتگی عضلات نشود . حجم بسته بندی این مبل بسیار کوچک بوده و شما می توانید آن را حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . رنگ صورتی محصول شاید این مبل بادی را برای دختران محبوب تر کند .

جنس مبل بادی کودک طرح خرگوش

برای ساخت مبل بادی کودک طرح خرگوش از مواد مرغوب و بسیار عالی pvc طرح چرم استفاده شده است . پی وی سی یا وینیل نوعی پلاستیک طبیعی منعطفی هستند که به واسطه عدم استفاده از مواد شیمیایی کاملا سازگاری با محیط زیست داشته و حساسیت های پوستی را برای کودک ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی یا وینیل خاصیت ضد آبی داشته و از این جهت رطوبت به آن آسیبی وارد نمی کند ، بنابراین از آن می توانید در استخر ها نیز استفاده کنید . نور آفتاب نیز به این جنس آسیبی وارد نمی کند .

نحوه راه اندازی مبل بادی کودک طرح خرگوش

این مبل بادی به مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر در بدنه خود دریچه باد دارد که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید . شما می توانید برای سهولت در راه اندازی حتی از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی که می توانید نمونه های بزرگ و کوچک آن را در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید . برای راه اندازی سریع تر بهتر است مبل را به طور کامل پهن کنید تا چسبندگی های آن که در گذر زمان ایجاد می شود باز شده و مبل راحت تر باد شود .

نگهداری و مراقبت از مبل بادی کودک طرح خرگوش

این مبل بادی به دلیل داشتن بدنه نازک و آسیب پذیر نیازمند نگهداری و مراقبت صحیح است . توجه داشته باشید که این محصولات توسط کودکان استفاده شده و نیاز است تا توصیه هایی را به آن ها گفته و از آسیب رساندن به مبل بادی منع کنید . گاز گرفتن و چنگ زدن می تواند به این محصول آسیب وارد کند . عوامل دیگری چون برخورد اجسام تیز و یا ساییدگی نیز می توانند به محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که در مواقعی که از مبل بادی در بیرون از خانه استفاده می کنید ، از یک زیرانداز بهره برده و از آسیب دیدن محصول جلوگیری کنید.

آسیب دیدگی ها و تعمیرات مبل بادی کودک طرح خرگوش

شایع ترین نوع آسیب دیدگی در مبل های بادی سوراخ شدن بر اثر یک عامل خارجی و یک جسم نوک تیز می باشد که می توانید این نوع آسیب دیدگی ها را تعمیر کنید . توجه داشته باشید که پارگی های وسیع و همچنین ذوب شدن بدنه بر اثر حرارت بالا غیر قابل تعمیر خواهد بود . برای تعمیرات می توانید از بسته های تعمیراتی که در کنار محصول قرار گرفته است استفاده کنید . در صورت نیاز بیشتر این برچسب ها می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . همچنین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...