مبل بادی کودک طرح زنبور

B 0033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح زنبور

مبل بادی طرح زنبور یکی از محصولات مناسب برای کودکان می باشد که به سبب استفاده از طرح جذاب و کودکانه ، توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد . بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد . استفاده از این نوع بدنه در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد . دلیل این کار ، تحمل وزن بالای این نوع پی وی سی و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . رنگ زرد استفاده شده در این محصول موجب این می شود تا بر روی روحیه کودک شما تاثیر مثبتی بگذارد . بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه ، وارد شدن فشار بر روی این بخش است که می بایست مبل تحمل ورن کودک شما را داشته باشد . برای مراقبت از این محصول می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن ها جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات همراه محصول ، آن را تعمیر کرده و استفاده کنید . این محصول توسط شرکت اینتکس عرضه شده است .

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح زنبور

مبل بادی کودک طرح زنبور یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مبل های بادی کودک می باشد که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . ایت مبل بادی دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت می باشد که در برابر فشار و ضربه از استحکام بالایی برخوردار است . در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در  خرید مبل بادی کودک همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این تشک بادی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی به گونه ای می باشد که در بهترین حالت با بدن کودک قرار گرفته و شرایط ایده آلی را برای قرارگیری آناتومی بدن وی فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در مدت زمان زیاد احساس درد و یا خستگی به وی دست ندهد . این مبل بادی به رنگ زرد با خطوط مشکی می باشد که تشبیه کنننده ی زنبور عسل است و می تواند توجه هر کودکی را به خوبی به خود جلب کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل بادی کودک طرح زنبور  از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در طراحی محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در کنار نرمی و انعطاف پذیری بالا می باشد . همچنین برای بالا بردن کیفیت این محصول در برابر فشار حاصل به آن در قسمت کف مبل بادی از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت نماید . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی در اندازه های ( طول : 45 سانتی متر ، عرض : 30 سانتی متر و ارتفاع : 32 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و بستر خوبی را برای نشستن و یا بازی کودک فراهم می آورد . این دیگر ویژگی های مثبت این محصول می توان به وزن 1.5 کیلو گرمی آن اشاره کرد که نشان از سبک بودن آن  دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل بادی کودک باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن آن می باشد که این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 30 کیلو گرم را دارد و نشان از کیفیت ساخت بالای آن است .

راه اندازی و نگهداری :

این مبل بادی کودکان در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا خودکار نیز قابل باد شدن می باشد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت نمی توانید کارایی لازم را از این تشک بادی مشاهده نمایید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام نوک تیز به این مبل بادی کودک خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز نیز بی دفاع می باشند . در وحله ی بعدی از جامپینگ بر روی مبل های بادی خودداری نمایید زیرا در صورت تکرار این عمل ، طول عمر محصولات نیز کاهش و صدمات جبران ناپذیری به آن ها وارد می شود .

جمع بندی :

همان طور که در بالا گفتیم مبل بادی کودک طرح زنبور  یکی از برترین و جذاب ترین مبل های بادی کودک می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و جنس رویه آن از پی وی سی می باشد که برای بالاتر بردن کیفیت آن در قسمت نشیمنگاه از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . مبل بادی کودک طرح زنبور  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه آنلاین محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 45 سانتی متر
 عرض 30 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
محدثه جمالی

سلام. موجود نمیشه این طرح مبل بادی؟!

486 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...