مبل بادی کودک طرح قلب

ch 0025672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح قلب

مبل بادی کودک طرح قلب از محصولات پرطرفدار کودک می باشد که از ویژگی های این محصول می توان به رنگ و طرح جذاب این محصول اشاره نمود . حفاظ تعبیه شده برای این محصول نیز به امنیت کودکان شما کمک بسزایی نموده است و به کمک این حفاظ می توانید کودکان خود را با امنیات خاطر بر روی مبل قرار دهید . پشتی مناسب این محصول کمک می کند تا کودمکان شما در هنگام استفاده ، تکیه گاهی با ارتفاع مناسب داشته باشند و در استفاده های طولانی مدت کودک شما دچار خستگی نخواهد شد . بدنه این مبل بادی حفاظ دار از پی وی سی مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد . در صورت داشتن هرگونه سوال درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح قلب

مبل بادی کودک طرح قلب یکی از شیک ترین و جذاب ترین مبل های بادی کودک می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان خردسالان به ویژه خردسالان دختر برخوردار است . این مبل بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که استحکام بالایی را از خود نشان می دهد و خیال شما را از بابت طول عمر این مبل بادی به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این مبل بادی بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی کودک طرح قلب همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی در اندازه های کاملا استاندارد و دارای نشیمنگاه فرو رفته می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های این نوع نشیمنگاه ضد تعریق بودن آن می باشد و در بسیاری از فصول سال و همچنین در فضای باز نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد . بخش تکیه گاه این مبل بادی دارای طرح قلب مانند می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و می تواند به خوبی توجه کودک را به خود جلب کند . همچنین این محصول در رنگبندی زیبا و متنوع روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در قسمت تکیه گاه و دسته های این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این مبل بادی به طور کلی راحت می کند و یکی از محبوب ترین جنس ها در تولید محصولات بادی به شمار می آید . همچنین برای بالا بردن کیفیت و استحکام مبل بادی در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده ی آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی کودک طرح قلب به صورت کاملا استاندارد می باشد تا کودک درون آن کاملا احساس راحتی داشته باشد . مبل بادی کودک طرح قلب در اندازه های ( طول : 40 سانتی متر ، عرض : 27 سانتی متر و ارتفاع : 31 سانتی متر ) روانه ی بازار شده است که در مقایسه با سایر مبل های کودک از فضای قابل قبولی برخوردار است . قابلیت تحمل وزن در این محصول برابر با 30 کیلو گرم می باشد که برای کودکان زیر 4 سال تعبیه شده است و قابلیت ایده آلی به حساب می آید . همچنین وزن این مبل بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین می توان از این مبل بادی در سفر های خود نیز استفاده نمایید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد ، بدین منظور باید خروجی باد محصول را به محفظه ی باد مبل متصل کرده و باد را به درون این مبل بادی کودک منتقل نمایید تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . برای مراقبت هر  چه بیشتر از این مبل بادی باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به این محصول جلوگیری کرده ، زیرا این محصولات در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی محصولات بادی باید خودداری شود زیرا در این صورت و در صورت تکرار عمل از طول عمر محصول به شدت کاشته می شود .

جمع بندی :

مبل بادی کودک طرح قلب محصولی برای کودکان زیر 4 سال می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و قابلیت تحمل وزن در آن برابر با 30 کیلو گرم است . جنس بدنه این مبل بادی کودک از پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا از نرمی و انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار است . مبل بادی کودک طرح قلب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 40 سانتی متر
 عرض 27 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره خردسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای کودکان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...