مبل بادی کودک طرح میمون

B 0030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح میمون

مبل بادی کودک طرح میمون از محصولات بادی مناسب برای کودکان می باشد که همانند اکثر محصولات بادی دیگر دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد . دلیل استفاده از این نوع بدنه ، استحکام و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری نیز از همین جنس و کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است . به سبب استفاده از کف دولایه ، استحکام محصول در برابر فشار و ضربه بالا رفته است . بدنه این محصول به طوری طراحی شده است تا بتوان از آن بر روی آب نیز استفاده کرد و مشکلی برای این محصول پیش نخواهد آمد . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت راهنمایی می توانید با مشاوران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح میمون

مبل های بادی معمولا کالا های بسیار خوب و با کیفیتی هستند که می توانند در هر شرایطی کاربرد خاص خود را داشته باشند. شرکت های مختلفی به تولید ابزار های بادی می پردازند اما جایگاه مبل بادی بسیار ویژه می باشد و اغلب کودکان از آن استقبال می کنند. با این وجود مبل های بسیار خوب و با کیفیتی نیز برای بزرگسالان تولید شده است که با مراجعه به صفحه مخصوص آن در تهران اینتکس می توانید تمامی مدل های آن را مشاهده کنید. در ادامه قصد داریم به تشریح توضیحات کامل این یکی از محبوب ترین و زیبا ترین مبل های بادی کودک بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

مهم ترین قسمت هر محصول برای کودکان ظاهر آن است، شرکت سازنده این مبل بادی نیز با آگاهی از این موضوع سعی داشته کالایی بسیار زیبا و با رنگ بندی جذابی را به بازار عرضه کند و در این مورد نیز کاملا موفق بوده است. این کالا از تم رنگی آبی استفاده می کند سر میمون در طراحی این کالا نقش پشتی را داشته و قسمت کناری که طرح دست میمون است به عنوان دسته های آن قرار گرفته اند که ترکیب بسیار زیبایی را رقم زده است. نشیمنگاه مبل نیز با رنگ اصلی بدنه حالت مکنده داشته و با نشستن بر روی آن هوای زیر آن خالی شده و باعث می شود در زمان استفاده از جای خود تکان نخورد. 

ابعاد و وزن

مهم ترین مشخصه هر محصول بادی ابعاد و وزن بسیار کم آن است. به همین دلیل می توان آن را به سادگی حمل کرده و در محل جدیدی نصب و راه اندازی کردی و در اصطلاح به پرتابل می باشد. این کالا نیز از این قائده مستثنی نبوده و وزن بسیار سبکی دارد، به همین دلیل حجم بسته بندی آن نیز کوچک بوده و می توان با خالی کرد باد مبل، آن را در کوله پشتی قرار داده و در محلی که قصد استفاده از آن را دارید باد کنید. طول مبل برابر با 40 و عرض آن نیز 25 سانتی متر می باشد که برای کودکان در رده سنی دو تا شش سال استفاده نمود. وزن مبل نیز در حدود 900 گرم بوده و تا وزن 30 کیلوگرم را به سادگی تحمل می کند

جنس و کیفیت بدنه

محصولات بادی معمولا از وینیل و پی وی سی ساخته می شوند که مقرون به صرفه ترین مواد منعطف و مقاوم در برابر خروج باد و آب می باشند. این مبل بادی نیز از پی وی سی براق طرح چرم در تمامی قسمت های خود ساخته شده است. برای کاهش وزن مبل بخش های کناری و زیر دسته مبل از یک لایه و سایر قسمت های مبل که در فشار شدید تری قرار می گیرند از دو لایه پی وی سی ساخته شده اند.

روش نصب و راه اندازی

برای راه اندازی این مبل بادی کودک در مرحله اول لازم است محلی که عاری از هرگونه شئ تیز باشد را بیابید. در ادامه مبل را از بسته بندی آن با احتیاط و مراقبت از عدم برخورد چاقو و یا موارد مشابه در حین باز کردن چسب روی بسته خارج کنید و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در مرحله بعدی می بایست ابتدا بدنه اصلی یعنی شیمنگاه و پشتی و در ادامه دسته های آن را باد کنید. که توسط پمپ دستی حدود 2 دقیقه و توسط پمپ برقی در مدت زمان یک دقیقه قابل انجام است. 

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 40 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای بدنه دو رنگ
 قابل استفاده بر روی آب
دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...