مبل بادی کودک طرح میکی موس

ch 003729

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح میکی موس

مبل بادی کودک طرح میکی موس محصولی جدید و ماسب برای کودکان می باشد که به کمک طراحی جذاب و کودکانه خود ، توانسته است توجه هر کودکی را به سمت خود جلب کند . بدنه این محصول از پی وی سی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . استفاده از این نوع پی وی سی در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و توانسته است استحکام بالایی را در برابر فشار کودکان داشته باشد . ابعاد مناسب و وزن کم این محصول نیز از ویزگی های این محصول محسوب می شود و می توانید به راختی این محصول را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . تحمل وزن 60 کیلوگرمی این محصول نیز سبب این شده است تا کودکان شما بتوانند به راحتی و با خیال آسوده بر روی آن استراحت کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقار کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح میکی موس

مبل بادی کودک طرح میکی موس یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین مبل های بادی با طراحی کودکانه است . این مبل بادی به دلیل طراحی شخصیت کارتونی میکی کوس توانسته است به خوبی در دل کودکان جای بگیرد . چرا که این محصولات با اشکالی که دارند می توانند علاوه بر فراهم کردن بستر و نشیمنگاه مناسب برای ان ها ، بسیار روحیه بخش باشد و فضای اتاق کودک را با نشاط و دلپذیر کند . بنابر محبوبیت این محصول ، قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر آن شما را در خرید مبل بادی کودک خود راهنمایی کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این مبل بادی به صورت کارتونی می باشد و شخصیت کارتونی میکی موس بر روی آن نقش بسته است . این مبل به صورت چند تکه ساخته شده است که یکی از قسمت های آن را نشیمنگاه نرم و آرگونومیک آن تشکیل داده است . رویه ی این نشیمنگاه به صورت مواج بوده که علاوه بر اینکه بستری نرم را برای کودک به ارمغان آورده است ، به خوبی نیز از تعرق آن ها جلوگیری می کند ، چرا که جریان هوا در بین بدن و روی مبل به خوبی انجام می شود . قسمت دیگر ان را تکیه گاه گرد ان تشکیل داده است که تا امتداد کناره های مبل آمده است و به عنوان دسته می توان از ان استفاده کرد . در بالای این تکیه گاه نیز سر عروسکی میکی موس طراحی شده است که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد ، محصول را جذاب کرده است . وجود این سر عروسکی می تواند تکیه گاه مناسبی نیز برای قرار گیری سر کودکان باشد . رنگ این محصول نیلی است که بسیار مورد پسند پسران می باشد . چهره ی میکی موس علاوه بر سر عروسکی، بر روی مبل و دسته ها نیز نقش بسته است .

جنس بدنه

اغلب این محصولات و مبل های بادی از جمله همین مدل ، از بدنه ی PVC  ساخته شده اند . چرا که پی وی سی یکی از مقاوم ترین و انعطاف پذیر ترین ماده را در بین مواد دیگر برای تولید این محصولات می باشد و استفاده از آن می تواند بستری نرم و راحت را به مراتب بهبود ببخشد . جنس رویه ی این مبل بادی طرح چرم است که زیبایی خاصی به آن داده است . قسمت کف این مبل بادی نیز از دولایه مقاوم و ضخیم پی وی سی تشکیل شده است که مقاومت مبل را در برابر فشار و تحمل وزن دو چندان کرده است . به دلیل جنس بدنه ی مقاوم و ضدآب این محصول باعث شده است تا بتوان آن را بر روی اب نیز راه اندازی کرد . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل بادی کودک ( طول : 67 سانتی متر ، عرض : 62 سانتی متر و ارتفاع : 70 سانتی متر ) می باشد که به راحتی کودکان زیر 6 سال را بر روی خود جای دهد . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی شیک و کوچکش به 1.3 کیلوگرم می رسد و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد . وزنی که این محصول می تواند متمحل شود ، به 60 کیلوگرم می رسد که نشان از مقاومت بالا و نیز جنس بدنه ی با کیفیت ان دارد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی به سهولت امکان پذیر است ، برای این کار کافی است با استفاده از انواع پمپ های دستی یا برقی از طریق دریچه ی تعبیه شده بر روی بدنه ی مبل اقدام کنید . لازم به ذکر است که از پریدن بر روی این محصولات جدا خودداری کنید . اشیاء تیز و برنده را از آن به دور کنید و حد الامکان مبل را در محلی مناسب و هموار راه اندازی کنید . اگر نا خواسته مبل بادی شما دچار آسیب شد نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید به بهترین شکل ان را رفع کنید .

جمع بندی

با توجه به مطالب و ویژگی های که در مطلب بالا در رابطه با مبل بادی کودک طرح میکی موس گفته شد ، طراحی کودکانه و زیبای آن را بررسی کرده و دیدیم که علاوه بر زیبایی ظاهری جنس بدنه ی مقاوم و انعطاف پذیری دارد چرا که از PVC  فشرده تولید شده است . ابعاد آن بزرگ بوده و توانایی تحمل 60 کیلوگرم را دارد و به راحتی می تواند کودکان زیر شش سال را به خوبی متحمل شود . وزن کلی محصول 1.3 کیلوگرم است که به دلیل پایین بودن وزن آن و نیز حجم بسیار کم محصول غ باعث شده تا ان را به راحتی در سفر ها نیز همراه خود داشت . در این راستا و با توجه به خواسته ی زیاد مشتریان ، فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر و دوست داشتنی را به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این مبل بادی کودک طرح میکی موس را با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار پایین خریداری کنید . 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 67 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ---
نوع مبل یک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 1.3 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...