مبل بادی کودک طرح کیتی

ch 005870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح کیتی

مبل بادی کودک طرح کیتی از محصولات پرطرفدار کودک می باشد که علاوه بر زیبایی دارای ارگونومی ساخت خوبی برای استراحت های طولانی مدت می باشد . بدنه ساخته شده از پی وی سی این محصول توانسته است استحکام محصول را در برابر فشار و ضربه بالاتر ببرد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و به همین سبب می تواند به خوبی فشار وارده بر مبل را تحمل کند . از ویژگی های این محصول می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید ساعت های طولانی را بر روی این مبل استراحت کنید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . شرکت تهران اینتکس نمایندگی محصولات بادی در سراسر کشور می باشد و می توانید این محصول را با اطمینان کامل از این شرکت خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح کیتی

مبل بادی کودک طرح کیتی از جمله مبل های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی کارتونی بر روی بدنه خود می باشد و به خوبی می تواند توجه کودک را در هنگام بازی و یا نشستن بر روی مبل به خود جلب کند و روزی شاد را برای وی بسازد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با مزایا و معایب این مبل بادی کودک بیشتر آشنا کنیم ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت تقریبا گرد می باشد که از فضای کمی برخوردار است و برای مکان هایی مناسب می باشد که دارای فضای کم می باشند و خواهان مبل بادی سبک و کوچک می باشند . بر روی بدنه این مبل بادی کودک طرح کارتونی کیتی به رنگ صورتی حک شده است که با رنگ سبز و شفاف پس زمینه مبل تلفیق رنگی زیبایی را پدید آورده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . همچنین در قسمت پشتی این مبل بادی تکیه گاهی منحنی تعبیه شده است که به خوبی کمر و پشت کودک را نگه داشته و بهترین حالت را برای کمر وی فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت از این مبل بادی دچار درد در کمر نشود . فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های برتر تولید محصولات بادی در ایران می باشد اقدام به تهیه این محصول و فراهم آوردن برای مشتریان خود کرده است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید مبل بادی کودک نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل بادی از پی وس سی می باشد که از جنس ای رایج در تولید محصولات بادی توسط برترین کمپانی های تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه در عین نرمی و انعطاف پذیری می باشد . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت در سطح نشیمنگاه این مبل بادی در این قسمت از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین این محصول در برابر گرما و نفوذ آب نیز کیفیت بالایی را در تست های انجا شده بر رویش از خود نشان داده است و از همین رو می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده کنید .

ابعاد  و وزن مبل بادی کودک :

ابعاد این مبل بادی به مشخصات ( طول : 76 سانتی متر ، عرض : 76 سانتی متر و ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که از این لحاظ در مقایسه با مبل های بادی کودک فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل های بادی باید به آن توجه شود وزن آن می باشد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت می کند و می توانید در مسافرت های مختلف آن را در اختیار داشته باشید ، وزن این محصول تنها 1 کیلو گرم می باشد که یکی از برتری های این محصول به حساب می آید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

 

راه اندازی این محصول به راحتی و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد و خیال شما را از بابت راه اندازی و باد کردن مبل بادی کودک راحت می کند . برای راه اندازی این محصول کافیست خروجی باد را به محفظه باد مبل بادی متصل کرده و باد را به درون این مبل بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد ، فقط توجه داشته باشید که محصول را به حد استاندارد باد کرده و از کم یا زیاد باد شدن آن خودداری نمایید زیرا کارایی لازم را نمی توانید در این صورت از محصول مشاهده کنید . در مرحله بعد از برخورد اجسام تیز و برنده به محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، البته برای این مشکل نیز ما برای شما عزیزان بر چسب تعمییرات را نیز فراهم آورده ایم که توسط آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به رفع مشکل پرداخته و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

جمع بندی  :

مبل بادی کودک طرح کیتی از جنس پی وی سی می باشد که برای بالاتر بردن مقاومت آن در سطح نشیمنگاه از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . همچنین رویه این محصول دارای طراحی شفاف می باشد که در بخش هایی از بدنه طرحی کارتونی حک شده است و زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است .  مبل بادی کودک طرح کیتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعکودک
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC چرمی
 جنس بخش کناری PVC چرمی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
وزن 1 کیلو گرم
سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 8 سال
ابعاد و وزن کوچک
قابل استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...