مبل بادی کودک طرح smile

ch 001475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح smile

مبل بادی یک نفره کودک طرح smile محصولی جدید و با کیفیت شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابرفشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصول از پی وی سی چرمی و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ، وارد شدن فشار و وزن کودک شما بر روی این بخش می باشد . ابعاد مناسب و طرح جذاب نیز از ویژگی های این محصول به شمار می آید . به سبب استفاده در رویه طرح چرم ، مبل به طور کامل خاصیت ضد تعریق بودن به خود گرفته است و بدن کودکان شما در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح smile

مبل بادی کودک طرح smile از سری مبل های بادی جذاب کودک می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی جای خود را در میان کودکان باز کرده است . این مبل بادی دارای طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالایی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی کودک طرح smile همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت مبل های بادی بزرگسال و دارای دسته و تکیه گاه های بلند می باشد که به خوبی با آرگونومی بدن کودک شکل گرفته و مانع از  خستگی بدن کودک به هنگام استفاده در طولانی مدت می باشد . این محصول در رنگبندی زیبایی روانه بازار شده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . مبل بادی کودک طرح smile برای استفاده ی کودکان زیر 3 سال می باشد . همچنین رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده است تا از تعریق بدن به خوبی جلوگیری کرده و از همین رو می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود .

جنس بدنه :

جنس رویه و دسته ها و نکیه گاه این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این مبل بادی به طور کلی راحت می کند . همچنین جنس نشیمنگاه این مبل بادی از پی وی سی دو لایه می باشد که از کیفیت و استحکام بالاتری برخوردار است تا فشار حاصل از وزن کودک را به خوبی تحمل کرده و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت نماید . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده توسط تولید کنندگان محصولات بادی می باشد که دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و استحکام بالا در کنار  انعطاف پذیری بی نظیر می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی کودک طرح smile به صورت استاندارد و به اندازه های ( طول : 60 سانتی متر ، عرض : 40 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با مبل های بادی دیگر از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های مهم در خرید مبل های بادی قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این مبل بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 40 کیلو گرم است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1.2 کیلو گرم می رسد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت کرده است و از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی می باشد . بر روی این مبل بادی کودک یک عدد محفظه ی باد دابل لاک تعبیه شده است که راه اندازی و جمع آوری آن را بیش از پیش راحت کرده است . همچنین برای مراقبت هر چه بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند . از دیگر موارد که باید در برخورد با محصولات بادی به ویژه مبل های بادی کودک رعایت شود ، عدم جامپینگ بر روی آن ها می باشد زیرا این عمل طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد .

جمع بندی :

همان طور که در بالا اشاره کردیم این محصول به دلیل طراحی زیبا و رنگبندی متناسب با سلایق کودکانه ای که دارد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . همچنین جنس رویه این مبل بادی کودک از پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . مبل بادی کودک طرح smile با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 60 سانتی متر
 عرض 40 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره کودکان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا و کودک پسندانه
 دارای تکیه گاه عروسکی
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...