مبل بادی گرد با زیر پایی بادی

74120-ch

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی گرد با زیر پایی بادی

مبل بادی گرد با زیرپایی بادی یکی از جدید ترین مبل های بادی تولید شده با بدنه ضد آب بوده که در رنگ مشکی تولید و عرضه شده است. این مبل بادی طراحی بدنه گرد داشته و از نشیمنگاه مواج بهره مند می باشد. مبلی که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده و از ضخامت و کیفیت لازم برخوردار می باشد. محصولی که دارای بدنه ضد آب بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل قابیت استفاده در فضای باز را فراهم می سازد. این مبل دارای تکیه گاه گرد با حالت نیم دایره بوده که به خوبی تمام اعضای بدن را فرا می گیرد. همراه این محصول یک زیر پایی بادی با طرح مربعی بوده که برای استراحت های سطحی و دراز کشیدن در مبل گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. این زیر پایی بادی به تنهایی برای نشستن نیز قابل استفاده خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی گرد با زیر پایی بادی

مبل بادی گرد با زیر پایی بادی

مبل بادی گرد با زیر پایی بادی از سری مبل های بادی با طراحی کم حجم و کمجا بوده که برای استفاده در منزل و محل کار طراحی و ساخته شده است. این نوع مبل های بادی با توجه به مدل طراحی خود در دسته مبل های بادی فانتزی قرار گرفته که کاملا از یک رنگ بهره مند می باشند. محصولی که با وجود کم حجم بودن خود از راحتی بالایی برای استفاده تمامی سنین برخوردار خواهد بود.  این نوع مبل ها دارای ویژگی های خوبی برای استفاده راحت و بی دغدغه می باشند تا باعث رضایت استفاده مصرف کنندگان شود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این مبل بادی همانطور که قابل مشاهده است به صورت گرد بوده که از تکیه گاهی به طراحی گرد بر روی بدنه خود بهره مند می باشد. این تکیه گاه به خوبی اعضای کمر را در بر گرفته تا هنگام نشستن احساس راحتی به مصرف کننده منتقل دهد. البته طراحی قسمت رویه آن نیز به صورت مواج بوده تا باعث عبور بهتر جریان هوا شود. این قابلیت موجب می شود تا حدودی از تعریق بالا جلوگیری کند. اما مسئله ای که در میان باعث راحتی استفاده بیشتر از این مبل بادی شده داشتن زیرپایی بادی مجزا به طراحی مربعی شکل می باشد. این زیرپایی در واقع به صورت مجزا راه اندازی شده که می تواند امکان دراز کشیدن روی این محصول را فراهم کند تا محلی مناسب برای استراحت پا ها نیز فراهم کند.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه این مبل بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که دارای ضخامت خوبی می باشد. این جنس بدنه دارای مقاومت مناسبی در برابر برخورد آب داشته و در صورت استفاده در شرایط جوی مناسب در فضای باز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل در اندازه و حجم کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. قابلیتی که امکان حمل و جا به جایی در هر مکان مورد نظری را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. از دیگر ویژگی های بسیار مهم کاربردی این محصول می توان به قابلیت تعمیر بدنه آن در صورت آسیب دیدگی اشاره نمود. این عمل به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعادی که برای این مبل بادی در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 70 سانتی متر ، 70 سانتی متر ، ارتفاع: 85 سانتی متر) بوده که ابعادی کم حجم و کوچک بوده اما با این وجود به راحتی هر مصرف کننده ای در هر سنی را در خود جای می دهد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده به همین جهت هنگام جمع کردن بدنه اصلی این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری فراهم شود. ارتفاع ذکر شده برای این مبل بادی نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این مبل بادی با توجه به جنس بدنه و ابعاد خود دارای تحمل وزن 90 کیلوگرمی بوده که به نسبت مقدار باد بدنه متغیر خواهد بود زیرا هر چقدر باد بدنه افزایش پیدا کند به دلیل فشار روی لایه های داخلی و درز ها تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. همچنین وزن آن نیز با احتساب زیر پایی خود به 2.5 کیلوگرم رسیده که وزنی کاملا مناسب برای جا به جایی و حمل می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول بادی می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی وارد خواهد شد. برای باد کردن نیز می بایست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید، این نوع پمپ های باد را می توان از فروشگاه اینتکس تهیه نمود. برای مراقبت از این محصول بای از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمایید. علاوه بر این مقدار باد زدن این کالا نیز در مراقبت و نگهداری از آن کم تاثیر نخواهد بود.

جمع بندی

مبل بادی گرد با زیرپایی مجزا از سری مبل های بادی با بدنه کاملا ضد آب بوده که دارای کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود می باشد. این مبل حجم و وزنی بسیار مناسب داشته تا امکان استفاده در هر محیط مورد نظری را فراهم سازد. این محصول با وجود داشتن زیرپایی امکان استفاده راحت را فراهم خواهد کرد. این مبل بادی بیشتر برای استفاده در منزل و همچنین محل کار به بازار محصولات بادی عرضه شده است. کالایی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 70 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی نیم دایره
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای زیر پایی بادی مجزا
 دارای بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...