مبل بادی یک نفره روی آب بزرگسال

مبل بادی یک نفره روی آب بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره روی آب بزرگسال از جدید ترین مبل های بادی شناور برای استفاده در آب های آرام و کم عمق به منظور تفریحات آبی می باشد. این کالا دارای کیفیت بدنه مناسبی بوده و از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب برخوردار است. بدنه آن ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از انعطاف خوبی برای جمع کردن بدنه در حجم و ابعاد کمتر برخوردار است. این کالا دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا هنگام نشستن و یا لم دادن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد تا احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل کند. این مبل دارای دو جای مخصوص برای قرار دادن بطری و یا اشیای کوچک و قیمتی روی تکیه گاه های دست بوده که می تواند کاربرد زیادی نیز داشته باشند. این مبل بادی شناور با طراحی بسیار مناسب خود می تواند برای تفریحات آبی در آب های آرام و عمق مانند استخر ها قابل استفاده باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 98 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 70 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای دو جای مخصوص بطری
 دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

مبل بادی یک نفره روی آب بزرگسال

مبل بادی یک نفره روی آب مخصوص سنین بزرگسال یک از با کیفیت ترین و مهیج ترین وسیله بادی مخصوص تفریحات آبی بر روی آب و همچنین استفاده در ساحل بوده که از طراحی و ساخت مناسبی برخوردار می باشد. مبل های بادی روی آب در انواع مختلفی تولید شده اند که این محصول یکی از جدیدترین نوع مبل های بادی تفریحی روی آب محسوب می شود. این محصول از ویژگی های بسیار مناسبی برخوردار بوده که در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این کالا همانند دیگر مبل های بادی بوده که دارای نشیمنگاهی با ارتفاع کم برخوردار می باشد. این مبل بادی رویه مواج داشته که نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد. قابلیتی که باعث می شود تا محلی بسیار راحت برای نشستن ایجاد کند. این مبل روی آب از دو جای مخصوص قرار دادن بطری بهره مند بوده که از آنها می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمود. طراحی بدنه این مبل به گونه ای بوده که در زمان استفاده روی آب تعادل لازم را به همراه خواهد داشت.یک دریچه باد نیز در قسمت پشت بدنه اصلی تعبیه شده تا به وسیله این دریچه اقدام به نصب و راه اندازی این کالا کرد.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل روی آب از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر دمای مختلف آب از مقاومت بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. این نوع جنس بدنه ضخامت قابل قبولی داشته که در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب از مقاومت کافی برخوردار خواهد بود. این بدنه با وجود کیفیت مناسب خود از انعطاف بسیار مناسبی برخوردار بوده تا به راحتی و در حجم کمتری قابل جمع شدن باشد. این ویژگی موجب می شود تا به راحتی در هر مکانی این محصول را حمل کنید. این محصول دارای قابلیت تعمیر نیز بوده و در صورتی که هر قسمت از بدنه آسیبی ببیند به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره روی آب معادل (طول: 98 سانتی متر ، عرض: 85 سانتی متر ، ارتفاع: 70 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در زمان جمع کردن محصول ، این ابعاد کمتر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه خواهد بود. ارتفاع سطح نشیمنگاه نیز تا سطح زمین بسیار کمتر بوده تا تعادل کافی را روی آب داشته باشد. تحمل وزن این کالا با توجه به کیفیت و ابعاد بدنه 100 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای این محصول تفریحی و شناور خواهد بود. البته مقدار باد زدن این مبل شناور در تحمل وزن این کالا تاثیری مستقیم خواهد گذاشت. وزن بسته بندی آن نیز 1 کیلوگرم خواهد بود. وزنی بسیار مناسب و سبک که باعث حمل و جا به جایی راحت تر این کالا خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی روی آب می بایست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. برای این کار باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به این دریچه وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام کافی را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد بزنید حالت بسیار به خود خواهد گرفت بنابراین به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهد دید. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از کالای مرد نظر باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری کنید.

جمع بندی

مبل بادی روی آب بزرگسال محصولی به عنوان شناور تفریحی برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که از کیفیت و تعادل بسیار خوبی برای استفاده روی آب خواهد داشت. این مبل بر روی خود از دو جای مخصوص بطری آب بهره مند تا این محصول را به یکی از پر کاربرد ترین وسیله های تفریحی روی آب کند. این مبل روی آب دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...