مبل بادی 4 نفره اینتکس

intex 68575

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی 4 نفره اینتکس

مبل بادی 4 نفره خانوادگی اینتکس از جمله بهترین و بزرگترین مبل بادی تولید شده از شرکت اینتکس که محصولی از سال 2015 بوده و برای مصارف درون منزل و همچنین مکان های اداری و هتل ها ساخته شده است. این محصول بدنه ای جنس PVC با روکش تمام مخمل داشته و قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. ابعاد این کالا برابر است با (طول: 257 سانتی متر، عرض: 203 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) و طبق این ابعاد محصول مورد نظر تا وزن 450 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. همچنین در قسمت نشیمنگاه تشک های بادی ا قابلیت جدا شدن موجود بوده که می توان به وسیله آنها ارتفاع نشیمنگاه را تنظیم نمود.

مبل بادی چهار نفره اینتکس تولید سال ۲۰۱۵ شرکت اینتکس ، با طراحی بی نظیر و ظاهر بسیار شیک و زیبا مناسب برای ۴ نفر ، قابل استفاده در داخل منزل ، اتاق نشیمن ، خوابگاه ، سالن های عمومی و … ، بسته بندی کوچک و کم وزن ، دارای ۸ محفظه باد با پمپ باد جداگانه ، رنگ نخودی ، ۴ تکه مجزا از هم ، با تحمل وزن بالا ، تهران اینتکس مرکز فروش جدید ترین مبلمان بادی و محصولات بادی در ایران.

مبل بادی 4 نفره اینتکس بزرگترین مبل بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای استفاده در مکان های مختلف در درون منزل می باشد. محصولی که طراحی آن به صورت کاناپه ای بوده که از همین رو به آن کاناپه بادی 4 نفره نیز گفته می شود. این کالا در واقع دارای طراحی و رنگ بدنه زیبایی بوده که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. محصولی که علاوه بر کیفیت می تواند در تغییر دکوراسیون داخلی خانه ها نیز تاثیر بسیار خوبی را گذاشته و برای پذیرایی مهمان ها استفاده شود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این مبل بپردازیم...

طراحی و نوع ساخت

همانطور که اشاره کردیم مبل بادی 4 نفره دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی بوده که زیبایی خاصی را نیز به آن بخشیده است. این طراحی و ارگونومی ساخت بدنه به صورت L شکل بوده که قسمت میانی آن را حالتی گرد و قوس دار تشکل می دهد. اما قسمت فوقانی آن دارای یک نشیمنگاه، قسمت وسط و یا گرد مبل دارای یک نشیمنگاه و قسمت پایینی آن نیز دارای دو نشیمنگاه می باشد که جمعا ظرفیت این محصول را به 4 نفر می رساند. این مبل دارای دو تکیه گاه متصل شده به بدنه اصلی می باشد. یک تیکه گاه یکسره برای قسمت کمر و دو تکیه گاه در قسمت های کناری که برای قرار دادن دست ها می باشند. این دو تکیه گاه از هم کمی فاصله داشته و جدا می باشند و لی به بدنه اصلی متصل اند و با باد نمودن این مبل به صورت خودکار شکل می گیرند. اما قسمت نشیمنگاه به خودی خود رویه ای صاف و بدون حالت خاصی داشته ولی به دلیل داشتن نشیمنگاه هایی مجزا که از رویه ای مواج بهره مند هستند می توان هم نشیمنگاه اصلی این مبل را مرتفع تر کرده و هم نشستن بر روی آن را لذت بخش تر و راحت تر کرد. این نشیمنگاه های مجزا نیز هر کدام به شکل جداگانه ای باد می شوند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این محصول می توان به لایه های نگهدارنده داخلی بدنه که به پایه ها مبل یا کاناپه معروف هستند اشاره کرد. این پایه ها به صورت موازی و پشت سر هم قرار گرفته اند تا به خوبی در برابر فشار های ناشی از اوزان بالا مقاومت لازم را به ارمغان آورند.

جنس بدنه

جنس بدنه کاناپه بادی 4 نفره اینتکس از بهترین نوع جنس های بدنه مبل ها و کاناپه های بادی این شرکت بوده که از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم که هر کدام سبب شده تا ضخامت بدنه اصلی را افزایش داده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را به همراه داشته باشد. اما از روکش مخمل برای قسمت های نشیمنگاه، تکیه گاه ها و قسمت های کناری استفاده شده تا علاوه بر راحتی استفاده از آن در براب تعریق مصرف کنندگان نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. قسمت زیرین نیز از روکش طرح چرم برخوردار بوده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. به دلیل استفاده از رنگ روشن و ملایم در تمام قسمت های بدنه می توان از آن برای استفاده در محل هایی از منزل مانند پذیرایی، نشیمن، حال و ... استفاده کرد تا علاوه بر پذیرایی از مهمان ها در تغییر دکوراسیون منزل نیز تاثیر خوبی گذاشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده برابر (طول: ۲۵۷ سانتی متر ، عرض: ۲۰۳ سانتی متر ، ارتفاع: ۷۶ سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ برای استفاده راحت 4 نفر می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی کمی جایگیری کمتری را به نسبت مبل های غیر بادی در ظرفیت ۴ نفر را خواهد داشت. یکی از ویژگی های خوب این مبل یکسره بودن آن می باشد که این امر سبب می شود تا جایگیری کمتری را داشته باشد. با این وجود هیچ تاثیری در کوچک شدن فضای موجود برای نشستن نگذاشته است. اما ارتفاعی که برای این مبل بادی ذکر شده تا بلند ترین قسمت آن یعنی تکیه گاه کمر می باشد. خود نشیمنگاه اصلی مبل دارای ۱۰ سانتی متر ارتفاع و اگر از نشیمنگاه مجزا نیز استفاده شود ارتفاع آن به ۲۰ سانتی متر می رسد. طبق ابعاد کلی ذکر شده برای این کالا، این مبل تحمل وزنی معادل ۴۵۰ کیلوگرم داشته که تحمل وزنی بالا برای مصرف کننده خواهد بود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی مبل بادی 4 نفره اینتکس بر خلاف ابعاد آن بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در نهایت باید با توجه به اندازه دریچه های بادی که بر روی این کالا تعبیه شده نازل پمپ باد متناسب با آن ها را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه نیز جلوگیری کرد تا به مرور زمان به درز های آن آسیب نرساند. به دلیل اینکه ابعاد این مبل یا کاناپه بادی بزرگ بوده بهتر است از پمپ باد های برقی برای راه اندازی سریع تر آن استفاده کنید. پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند نیز می توانند در خالی کردن باد بدنه این محصول کمک شایانی کنند.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این کاناپه بادی این است که همانند سایر همنوعان خود عمل کنیم. یعنی ابتدا هر گونه اشیای تیز را از بدنه کالا دور نگه داشته و سپس از هرگونه عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه خودداری کنیم. در صورت استفاده مداوم از این مبل نیز می توان از روکش های مختلفی برای آن استفاده نمود. البته نوع و محل راه اندازی و همچنین چگونگی استفاده از این کاناپه بزرگ نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد. یک ویژگی بسیار خوبی که این محصول داشته قابلیت تعمیر آن می باشد. پس با این وجود در صورت آسیب دیدن بدنه نیز هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

جمع بندی

مبل بادی 4 نفره اینتکس یکی از بهترین و بزرگترین مبل و یا کاناپه های بادی این شرکت بوده که از ظرفیت 4 نفره با داشتن کوسن و یا نشیمنگاه های بادی بهره مند است. این کالا از محصولات جدید اینتکس محسوب شده که برای استفاده در هر مکان های منزل و تغییر دکوراسیون بسیار مناسب خواهد بود. همچنین این کالا یکی از بهترین وسیله های بادی برای پذیرایی از مهمان ها می باشد. کالایی که توسط شرکت و نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 450 کیلو گرم
 طول 257 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-
نوع مبلچهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...